Lind: Superfijn dat jullie weer thuis zijn!! Joehoe!!1 En toch blijven we fanatiek stemmen, ondanks dat je erg achter staat.
Nee sylvia, we hoeven maar 1 keer per dag de wond te verzorgen en dat is vanmorgen in het zkh gebeurd, en dan dus morgenvroeg. Ben benieuwd. De plijster was net doorgelekt dus die maar vervangen maar het gaasje moet minimaal 20 u blijven zitten, dus die laten zitten. nou eindelijk liggen de kids weer in hun eigen bedje te slapen . Is weer een hele tijd geleden! Moet ook wel heerlijk voor hun zijn!
Echt fijn zeg! Nu maar eerst eens lekker alles laten bezinken en tot rust komen. Het is niet niks wat jullie hebben meegemaakt!!
Hallo meiden, Linda je klinkt erg positief, fijn zeg! Nu weer lekker genieten thuis All: ik vind het hier erg rustig worden, alsof niemand meer zin heeft om te schrijven, vind ik wel jammer Dan doe ik zelf wel even ego: - We zijn vandaag 5 jaar getrouwd!!! ) - en we hebben a.s. maandag een bezichtiging van ons huis, spannendddd!!!
Je hebt helemaal gelijk... Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik mezelf er ook niet zo goed toe kan zetten om hier te komen posten... Weet eigenlijk niet waar het aan ligt. Maar 'to you': Van harte gefeliciteerd met jullie jubileum!! 5 jaar al weer!! En 3 kids rijker, wie had dat gedacht? En maandag kijkers voor het huis. Spannend joh!! Ik hoop dat ze er meteen voor gaan!! @All; Zullen we dan maar eens ons best gaan doen om hier weer een beetje leven in de brouwerij te brengen? Begin ik lekker ego... Morgen vieren we de 2e verjaardag van de jongens!! Heb er onwijs veel zin in!! Merk dat het ook wel weer emotioneel is. En dan niet alleen terugdenken aan 2 jaar geleden, maar meer nog aan alle dingen die er gebeurd zijn sinds hun 1e verjaardag. Op zo'n verjaardag merk je plotseling dat er veel mensen zijn weggevallen (oom en opa overleden, schoonzus er vandoor met een ander... ). Maar ondanks dat maken we er een superfeest van!! Ondertussen zijn wij in ronde 2 beland voor een 3e kindje. Deze maand was het nog niet raak (had ik ook niet verwacht hoor!). Maar nu weet ik tenminste wel hoe mijn cyclus loopt, dus we gaan er straks weer voor. Misschien vieren we de 3e verjaardag van de jongens wel met z'n 5-en!!
Adi: proficiat!! gaan jullie nog wat leuks doen? Ik ben de laatste tijd ook niet zo in the mood... Ben erg moe, en als ik op m'n werk ben kan ik niets schrijven... Jipper: Spannend zeg... ik zat al een beetje te wachten tot het moment dat ik zou lezen dat je zwanger zou zin Wat kan er toch veel gebeuren in een jaar tijd he... soms maar niet al teveel aan denken... Heel veel plezier morgen alvast!! Ik kijk uit naar de pica's Hier: alles gaat prima. Sofia heeft last gehad van haar 13 maanden sprong, amar al met al is ze er vrij snel overheen. Ik heb m'n lachebekkie weer terug!! Ze kunnen al vrij goed stappen aan de hand, vinden het ook super leuk! Romy begint me nu na te praten en je kunt ook vragen of ze dingen ophaalt enzo..Dus ze snpt me heel goed. Zondag vertrekt manlief voor anderhalve week naar argentinie Zie er zo enorm tegenop! Kan el elke avond eten bij m'n schoonouders...en mijn ouders komen het weekend. Scheelt natuurlijk enorm, amar aangezien m'n schoonouders en ik niet echt goed liggen, kijk ik daar ook tegenop...naja, ff doorbijten!! Ga nu pannekoekjes eten!
@Lindavnr: welkom thuis! Jullie hebben je dapper door alle tegenslagen heen geslagen en toch nog een beetje onverwachts opeens naar huis, heerlijk hoor!! Geniet ervan. @Adi: gefeliciteerd met je jubileum! En spannend kijkers voor het huis maandag! @Karel: ik las het op Hyves.... Ik leef erg met je mee, weet helaas hoe het is. Maar anderhalve week is wel heel erg lang. En dat je niet goed met je schoonouders kunt, is wel een erg groot nadeel.... Sterkte meid, ik denk aan je van de week! @Jipper: heel veel plezier morgen met de verjaardag van de jongens! Ze zullen geweldig gaan genieten, zeker weten! En het zou wel gaaf zijn, hun 3e verjaardag met zijn 5-en te vieren . Hier alles redelijk rustig zowaar! De meiden doen het super! Ze zijn heel vrolijk en kletsen wat af. Gisteren lag Nynke opeens op de houten vloer aan het hengsel van de wipper te trekken. Was ze gewoon helemaal van het kleed gerold! Zonder dat we iets hadden gezien, we stonden in de keuken. En ze lag daar wijs te zijn, zo grappig! Drinken is een drama, ze drinken vaak maar halve flessen. Dat komt wsl omdat ze weer een 5de fles hebben gekregen en nu ook bijvoeding. Ze krijgen gewoon teveel, maar ze zijn 's nachts nog erg onrustig. En met een laatste voeding slapen ze beter door De bijvoeding gaat heel goed. Vandaag voor het eerst (verse) bloemkool en ze aten allebei een heel bakje (125gr)! Nou meiden, fijn weekend. Wij zitten morgen met dat petweer in Avifauna Zondag willen we de nieuwe fietskar uitproberen, maar ik ben bang dat het binnen zitten wordt....
Rianne: die overgang van 5 naar 4 flessen met bijvoeding is even een gezoek. Wij hadden precies hetzelfde...kwamen ze de nacht niet door...Wij hebben toen een tijd lang de laatste (4de) fles later gegeven. Dus de tijd weer gerekt... en dan gaat het wel... Dan dus de bijvoeding een beetje op normale etenstijd, zodat dat straks er een beetje in zit en dan nog een avondfles... Misschien heb je er wat aan!
@ Karel: Succes dan, als je mannetje weggaat. Lijkt me erg zwaar... Wel fijn dat je hulp krijgt van allerlei kanten . @ Rianne; verveelnd dat je het niet echt krijgt gevonden, de overgang naar 4 flessen. Kun je niet een flesje diksap aanbieden als ze toch iets willen? want écht honger kunnen ze toch niet hebben als ze elke keer zoveel melk laten staan. Of zouden ze, omdat ze hun flessen niet leeg krijgen, misschien een grotere speen moeten? Gebruik je nog de S speen? Hier vandaag trouwens voor de 1e keer 3 flessen gegeven en 2 hapjes en flesje diksap! Ging goed eigenlijk! Wad de 1e keer dat ze 2 hapjes op een dag krijgen. Hebben nu rond 8 uur de laatste fles gehad (normaal rond half 9) maar afgelopen nacht was daan al om half 5 wakker. Hij moet natuurlijk nog een beetje erin komen (hooop ik ) dus hopelijk gaat het beter vannacht
Sorry sorry sorry, tja het is echt niet dat ik niet wil komen schrijven hier. Het is voor mij gewoon zo druk op het moment. En daarbij komt dat in dit stukje waar 'ons' topic staat, heel veel topics zijn waar ik op dit moment gewoon niet tegen kan, alleen al de titels waar ik langs gescrold kom om hier te komen doen me zoveel, dat ik dan al snel weer weg ga. Sorry. En verder gewoon ook dat ik alles even niet bij kan houden, niet in me op kan slaan, niet aan reageren kom. Adi, Gefeliciteerd met jullie 5 jarige huwelijk. Helena, Jij van harte gefeliciteerd met de goede echo! En nu dus duidelijkheid, 1 wondertje in jouw buik, prachtig zeg! Geniet ervan! Lindavnr, Beterschap voor jullie ventje, hopelijk knapt hij snel op van alles! Sterkte voor jou en je man. Habibas, Ik zou ze gewoon lekker zelf laten aangeven wanneer en hoeveel ze drinken. Zou er gewoon geen probleem mee hebben wanneer ze de fles niet helemaal leeg drinken. Zelf heb je toch ook niet altijd even veel trek? De ene keer neem je wat meer dan de andere keer. Ik vind dat dit bij kindjes ook zo is . Succes in ieder geval. Karel, Succes en sterkte voor jou meis! Dikke knuffel en zwaai zwaai naar iedereen. Tot snel lieverds! En dat ik hier niet veel schrijf en lang niet alles lees, betekend absoluut niet dat ik niet aan jullie denk!! Liefs, Hanneke!
Ik heb een abbonement op mn favo topics en die verschijnen dan in het scherm als ik op gebruikersinstellingen klik...dan hoef ik niet alle topics opnieuw op te zoeken steeds en krijg ik alleen te zien waar wel nieuwe berichten staan en waar niet hihihi mischien een idee? Hier ook ontzettend druk nu ik weer werk. vanaf as woensdag gaat mn 3 jaar durende!!!! ouderschapsverlof in en ga ik ipv 40 uur 20 uur per week werken. heb mooi voor elk kind mijn jaar toegewezen gekregen heerlijk nu wachten op mn ouderschapsverlofcontract en dan kan ik ermee naar de belastingdienst toe om mijn tegemoetkoming aan te vragen.... net even naar de kapper geweest weer een simpel en gemakkelijk model erin laten knippen... Hebben jullie ook zo'n last van haaruitval na de bevalling???? ik kan soms wel janken als ik wakker word en al die haren op mn kussen zie liggen pffffff morgen als het droog is gaan we met zijn allen even het dorp in hier er zijn de Melbuulndagen braderie etc gisteren was er een optreden van jan smit en nick en simon... zaten tv te kijken en konden ze in ons huis gewoon horen zingen scheelt mooi weer een kaartje kopen hahahaha.. woensdag weer naar het cb met Luuk en Sanne ben benieuwd hoe ze gegroeid zijn. donderdag hebben we echo van de heupjes laten maken en as vrijdag krijgen we daar ook de uitslag weer van, verwacht er niks van hoor is allemaal wel in orde volgens mij Helena hoe gaat het nu met jou? en je kwaaltjes trek je het allemaal nog wel? Lindavnr wat heerlijk he dat ze in hun eigen bedjes kunnen slapen nu . Daan is een kanjer ik stem elke dag trouw op hun foto
MEGASTAD FM super gaaf voor de mensen die in de buurt wonen mischien???? helaas te ver weg voor ons As woensag 1 september kan je je baby of baby's laten fotograferen op die reuze lelieblad voorwaarde is dat je baby niet zwaarder mag wegen dan 15 kilo meer draagkracht heeft dat blad niet namelijk
HELP!!!!!!!!!!!!!! Heb via vakantieveiling voor volgend weekend een huisje gewonnen voor 8 personen. Lijkt me zoooo leuk maar de angst slaat me nu om het hart dat we met zijn allena daarheen moeten word de 1e x sinds de oudste geboren is dat we weggaan.. iemand tips waar ik aan moet denken????????? helpppppppp
Is natuurlijk super leuk!! Ik denk vaak maar zo; in ieder geval zaken meenemen voor de eerste dag, de rest kun je aktijd bijhalen in de winkel. Maar ja denk aan luiers, eten, melk, tussendoortjes, misschien avondeten voor jullie voor de eerste dag, zwemluiers? , hydrofiel/washandjes, kleding etc...
Hey allemaal, Ik kom ook weer eens even langswaaien! Hanneke, leuk om weer van je te horen. Gaat het verder goed met je? Adi, gefeliciteerd met jullie jubileum. Nog wat leuks gedaan? Wat betreft het forum, volgens mij heeft dat altijd z'n ups en downs gehad, maar we helpen het er wel weer bovenop . Spannend dat jullie kijkers krijgen voor jullie huis. Zou leuk voor jullie zijn als er een beetje schot in komt. Jipper, fingers crossed dus voor ronde 2. Zou leuk zijn, die 3e verjaardag van Daan en Luuk met een broertje of zusje erbij. Leuke dag gehad gisteren? Hebben jullie al leuke kadootjes voor ze bedacht? Silvia, wat leuk dat je een weekendje weggaat. Naar welk park ga je? Scheelt ook nog in wat je het beste mee kunt nemen. Karel noemde al een paar zaken. Ik zou ook zeker een pakje paracetamol-zetpillen en een thermometer voor de kleintjes meenemen. Je weet maar nooit. En favoriete speeltjes! Leuke link trouwens van die bladen in Blijdorp. Veel te ver weg voor ons en ook levensgevaarlijk met onze jongens. Die waren waarschijnlijk het water in gedoken Misschien wel wat voor Krista? Habibas, leuk dat je meiden het zo geweldig doen. Gaaf hè, dat rollen! En trots dat ze dan op zichzelf zijn! Met het drinken: volgens mij hoef je echt niet op stel en sprong die laatste fles te laten vallen. Wij hebben dat wel gedaan omdat het CB daarop aandrong. Wij waren daar nogal sukkels in. Maar mijn vriendin heeft gewoon over 5 weken de laatste fles afgebouwd. Dus elke keer wat minder in die laatse en wat meer in de eerste 4 flessen. Ging heel goed. Na 2 weken is ze langzamerhand wat rijstebloem in de 4e fles gaan doen. Misschien iets voor jou? Lindavnr, wat fijn dat Daan het zo goed doet! Half 5 is wel vroeg ja, maar hopelijk moet hij er inderdaad gewoon weer even inkomen. Karel wat fijn dat het sprongetje snel voorbij was. Heel veel sterkte de komende week. Ik zal je heel eerlijk zeggen: ik zou nog liever alleen zijn met de kinderen, dan elke avond bij mijn schoonouders eten Marije, Linda, Margit, Jeetje, hoe is het bij jullie? Krista, ook alles goed met jou? Voel me nog best moe en beroerd van de zwangerschap, moet veel werken de laatste tijd en dan natuurlijk nog de kinderen erbij...pffff. Het valt me wel een beetje tegen, maar goed. Van de zwangerschap van L&M weet ik dat ik geen blakende zwangere ben. Ik word gewoon moe en sacherijnig. Lex en Midas gaan op zich goed. Lex ontwikkelt allerlei "handigheidjes". Hij klimt uit zijn bedje en uit de box. Heel erg handig. Midas is gewoon lekker Midas, alleen een beetje onrustiger en huileriger als normaal. Hij is ook al 2 nachten wakker geweest. Ik heb het idee dat hij heel levendig droomt en onrustig slaapt. We hebben vorige week een aannemer gehad om te praten over de verbouwing van onze zolder. Hij had mooie ideeën, maar ik ben benieuwd welk prijskaartje er aan hangt.
@all: bedankt voor de tips! Het zal even zoeken zijn, maar het komt goed en de meiden vinden alles prima! Ze krijgen nu, net als bij jou Lindavnr, ook 2 hapjes... Sinds vandaag hebben ze ook fruithap.... lekker hoor! @Karel en Lindavnr: grappig dat jullie mijn echte naam gebruiken. Eigenlijk ook veel makkelijker, want ik moet iedere keer weer hard nadenken wie wie is van Hyves op ZP.... Gisteren hadden we familiedag in Avifauna. We hebben het heel erg getroffen met het weer en de meiden! Wat hebben ze het goed gedaan!! Ze waren superlief, heerlijk! Vandaag echt zo'n binnendagje vanwege het slechte weer. Wel jammer, want we wilden de fietskar uitproberen
Vertel mij wat! Ik ook hoor. Maar ze waren speciaal thuis gebleven van vakantie, en als ik moet werken is het toch wel fijn.... En gelukkig belde m'n ouders dat ze donderdag al komen! De lieverds Even nog een vraag: wanneer zijn jullie gestopt met de laatste avondflees? Ze krijgen namelijk hier nog voor het slapen gaan een flesje van 130 ml gewone melkkk
@Helena: kan me voorstellen dat het echt wel pittig is nu. Zwanger, hard werken en 2 zich snel ontwikkelende kinderen. Pfff...petje af hoor! Hou je taai!
@Helena; Jammer dat deze zwangerschap niet makkelijker gaat dan je vorige. Hopelijk voel je je straks, in de 2e termijn, een stukje beter. Ik kan me heel goed voorstellen dat het nu al hardstikke zwaar is. Maar je weet waar je het voor doet... Wel fijn dat het met L&M zo goed gaat. Heerlijk genieten is dat hè? Het wordt vaak gezegd, maar volgens mij is het inderdaad zo dat het steeds makkelijker wordt, naarmate ze ouder worden. Ik merk in ieder geval aan mezelf dat ik steeds meer (onbezord) van ze kan genieten. (Hoewel er natuurlijk altijd baaldagen zijn... ) @Karel; Wij hebben de laatste fles laten vallen toen ze zo'n 18 maanden waren. Het hoorde nog zo bij het avondritueel dat we het langer hebben volgehouden dan eigenlijk nodig was. @Hanneke; Je hoeft je helemaal niet te verontschuldigen hoor!! Uit je berichtjes blijkt wel dat je het op dit moment niet gemakkelijk hebt. Heel logisch dat je dan niet zo actief meedoet. Maar we vergeten je niet hoor!! In tegendeel; ik hoop dat je je snel weer beter voelt!! @Habibas; Heerlijk als zo'n dagje uit een succes is. Wel jammer dat jullie vandaag de fietskar niet kunnen uitproberen. Maar dat moment komt vast snel genoeg!! @Lindavnr; Fijn dat jullie weer lekker thuis zijn. En ik zag op Hyves dat jij en je man ook al even weer wat tijd voor elkaar hebben gehad. Heel goed hoor!! Dat hadden jullie vast nodig! Is Daan alweer een beetje aan het opkrabbelen? Ik hoop het! @de rest; Zwaai, zwaai!! Ego; Gisteren hebben we een fantastisch verjaardagsfeestje gehad! We hebben het 's middag gevierd. Vanaf 3 uur was iedereen welkom. We hadden zo'n 30 mensen uitgenodigd en die zijn ook wel geweest denk ik. Het weer zat ontzettend mee. We hebben lekker in de tuin kunnen zitten. Voor de zekerheid hadden we een partytent neergezet, maar dat was eigenlijk niet nodig geweest. De jongens zijn zo vreselijk verwend!! Wij hebben ze een houten werkbank gegeven, met gereedschap e.d. Dat vonden ze helemaal geweldig. Ze hebben er de hele morgen mee gespeeld. (De buren zullen het wel iets minder leuk vinden... ) 's Middag hebben ze prachtige fietsjes gekregen van mijn ouders en daarnaast heel veel Duplo. We weten dus wat we de rest van de week kunnen gaan doen... Kortom, een geweldige dag voor onze enorme Kanjers die zich onwijs goed hebben gehouden!! (Ik moest 's avonds zelfs nog een traantje wegpinken van trots... )