Oh echt tips heb ik niet. Wij hadden de meeting in Utrecht met High Tea erbij, maar de locatie vond ik niet echt top. Was centraal gelegen maar verder was er niks te beleven voor de al wat oudere kinderen. De baby's liggen gewoon nog op een speelkleed , dat was wel makkelijk
van mij mogen mannen ook mee! Gezellig en praktisch! Noord-brabant zou top zijn natuurlijk als locatie, maar weet niet of dat ook voor de rest een beetje in de buurt is. hihi ik heb geen idee waar die plaatsen liggen waar jullie wonen dus heb ff de provincie erachter gezet bij mij ,aangezien niemand gemert zal kennen
Heel herkenbaar... (Daan is net nog uit zijn stoel gevallen... ) Zolang ze niet suf is of erg uit haar doen, is er niets aan de hand denk ik, maar je kunt het even in de gaten houden. Zelf (maar dat is mijn gevoel na zoiets) zou ik even gaan kijken als ze ligt te slapen. Gewoon, voor je eigen gemoedsrust...
wacht ff ...loopt nu niet meer goed door alle enthousisame Deze ff gebruiken aub!! Deelnemers: Jipper Lindavnr Karel Marye1986 Margit76 Woonplaatsen: Den Haag Goes Dordrecht Gemert (Noord-brabant) Maastricht
Wat: Meeting tweeling mama's ZP Deelnemers: Jipper Lindavnr Karel Marye1986 Margit76 Woonplaatsen: Den Haag (Zuid-Holland) Goes (Zeeland) Dordrecht (Zuid-Holland) Maastricht (Limburg) Gemert (Noord-brabant) Wil je ook mee? Voeg dan gewoon even je naam (en evt. woonplaats) toe aan het lijstje! @Lindavnr; Ik heb altijd gedacht dat Gemert in Limburg lag... @all; We moeten ook even de Hyves-meiden inlichten hè? Zal ik dat doen? Hoewel ik niet alle meiden in mijn Hyves heb... En ik wil ook wel helpen bij het organiseren.
Deelnemers: Jipper Lindavnr Karel Marye1986 Margit76 Helena1977 Woonplaatsen: Den Haag (Zuid-Holland) Goes (Zeeland) Dordrecht (Zuid-Holland) Maastricht (Limburg) Gemert (Noord-brabant) Kampen (Overijssel) Leuk!!! Ik denk alleen nooit dat ik Berry zo gek krijg om mee te gaan Maar... als we dan naar Ballorig gaan, heb ik natuurlijk weer geen kind aan Lex en Midas. Bij ons in de buurt zit er eentje in Hattem, maar dat lijkt me wat ver voor jullie allemaal. In Houten, bij Utrecht, zit er ook eentje. Ouders betalen geen entree, kinderen onder 12 maanden ook niet. Kinderen boven 12 maanden betalen 6,50, maar boven de 15 kinderen kunnen we er misschien een peuteruitje van maken en dan wordt het weer goedkoper. Voor mij geen probleem trouwens hoor, want mijn jongens vinden het waarschijnlijk helemaal geweldig. Karel, wat schrikken dat Sofia is gevallen. Lex is een keer bij ons van de bank gestuiterd toen hij een maand of 5 was. Hij kon zich toen blijkbaar omdraaien en dat had ik niet door . Hij stuiterde (letterlijk) zo onder de salontafel. Ik heb toen de huisarts even gebeld en de assistente zei dat wanneer het kind hard huilt en verder alert is, er geen probleem is. Vandaag trouwens weer een goede dag voor mij. Voel me echt goed vandaag, heb heel goed geslapen, daar zal het wel aan liggen. De jongetjes zijn wel vreselijk ondeugend vandaag, maar ik kan het hebben. Midas had vandaag bedacht om iets helemaal onderuit de poef te pakken. Hij ging heel ver over het randje hangen maar kon zichzelf niet meer uit de poef omhoog duwen. Daar hing hij dan, te mopperen zo tussen hemel en aarde.
Bedankt Helena! hard huilen heeft ze wel gedaan ja Daarna heeft ze weer gelachen en melk gedronken.... Net lag ze lekker te slapen... Toch schrikken hoor!
Mattijs was ook nog niet echt enthousiast toen ik het opperde... Maar ik zou niet weten hoe het anders moet... Ik ga echt niet alleen met de jongens in de trein hoor!! Fijn dat je je vandaag lekker voelt!! Herkenbaar dat je dan ondeugende dingen veel beter kunt hebben... Nu dat gevoel vasthouden hè? @Karel; Hoe is het nu met Sofia?
Hallo meiden, wat een leuk idee weer zeg!!! Sorry dat ik de afgelopen dagen niks heb geschreven (of gelezen), maar we zijn gisteravond laat teruggekomen van ons weekendje verwennerij. Ben nog nooit zo lekker uitgerust als in een thermenhotel met een top-arrangement (lekker eten, massages, gezichtsbehandeling, zwemmen, kuren enz ) Het was ons kado aan onszelf voor onze trouwdag Maar ik ga me ook zo bijzetten in de lijst. Ik snap jullie probleem met de kindjes. Ik zie mezelf ook niet in mijn eentje naar een meeting gaan met 3 dreumesen. Dan ben ik gewoon de hele tijd achter hun aan het rennen. Wat ik vaak doe als ik met vriendinnen afspreek is dat ik 1 kindje meeneem. Zo ga ik als mama, maar is het te overzien. Ik weet niet hoe jullie hier tegenover staan. Dat je dus eentje bij je vriend(man) achterlaat. Aan een kindje heb je echt geen werk vind ik, en zo zien we tenminste 1 van de meerling in levende lijfe. Of vinden jullie het een onacceptabel idee? Eerlijk zeggen (mijn man gaat echt niet mee als oppas, dat kan ik vergeten )
Ach wa'n saaie mannen . Arno gaat echt wel mee. haha vast niet voor zichzelf, maar wel voor mij Ballorig is wel leuk, al hebben onze kids (van maart mama;s) daar pas iets aan als het eind van het jaar/begin volgend jaar is...en da's wel weer erg ver weg.
@ Adi: ik denk dat het wel 'n idee is voor diegene die het niet zien zitten om alleen met 2 of 3 te gaan . maar ik vind het dan juist weer leuk om beide knullen mee te nemen en zo ook bij andere in het echt de tweelingen te kunnen zien... in plaats van op de foto's bekijken of ze echt zoveel op elkaar lijken .. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat met drie kids alleen zo'n eind te gaan, iets teveel van 't goeie is!
Lijkt me harstikke leuk een meeting van dit clubje. Maar ik ben bang dat ik toch niet mee ga ten eerste krijg ik mn man zeker niet zo ver om mee te gaan hihihihi. en ten tweede zie ik er ontzettend tegenop om met 3 kids een heel eind te rijden met de auto ik ben niet bepaald een held op de snelweg Maar ik hoor graag van jullie hoe het geweest is als jullie gegaan zijn Eerlijk gezegd ik zou alledrie mn kinderen meenemen...vind het zelf niet eerlijk tegenover de andere twee. maar dat is mijn persoonlijke mening. Mischien dat ik de oudste niet mee zou nemen omdat het een tweeling meeting is maar ja de tweeling heeft niks aan een indoor speeltuin en Mathijs wel hihihihi. Maar lijkt me harstikke gezellig om alle dames en kinderen eens in het echt te zien.
Karel, wat eng dat Sofia zo is gevallen. Als ze goed alert is dan is er niks aan de hand. Aldin is een keer uit mijn handen gevallen (samen van de trap afgevlogen) toen ie 5 mnd was. We hebben ons toen ook wezenloos geschrokken. Maar gelukkig was er niks aan de hand. HA zei toen tegen ons dat we alleen goed moesten opletten op alertheid en als die ging spugen (dat kan wijzen op een hersenschudding). Maar zo te horen doet Sofia het alweer prima!
Goed! Ze heeft lekker geslapen en toen ik binnenkwam kreeg ik haar welbekende glimlach te zien... Maar wat kun je dan schrikken he! Poh zeg... als ik dan jullie verhalen lees...Adi van de trap gevallen...brrr.... gelukkig kunnen ze heel wat hebben!
Ha lieve meiden! Ik moet eigenlijk echt naar bed, maar kon het niet laten om nog even lekker bij jullie langs te waaien. Vond het gewoon echt heel sneu om te lezen dat er waren die het idee hadden dat er niet geschreven wilde worden hier . Dan schrijf je zelf ook niet meer leuk en gezellig in het topic, dus probeer ik mee om dit topic lekker leven in te blazen. Al kan mijn aanwezigheid/stemming heel erg wisselend zijn, maar dat is bij jullie bekend. Om even maar meteen nog lekker ego te doen. Met mijzelf gaat het redelijk. Heb een tijdje echt heel flink zitten balen om de dagbehandeling enzo. Maar dat is nu eigenlijk over, ik zie (meestal) in dat het me zeker wat positiefs brengt, dat het me rust geeft, dat ik straks gewoon weer verder kan met mijn gezinnetje. Das echt mijn drijfveer, er weer gewoon 100% voor de kids kunnen zijn. Hoewel dat fout is, er is me verteld, minstens 25% voor Hanneke en dat wat over blijft voor vriend en kinderen. Maar echte vooruitgang is er nu nog niet hoor. Wel afgelopen week een hele grote, heel belangrijke stap gezet in de strijd. En daar gaan we rustig mee verder. De kinderen, die doen het ondanks alles echt gewoon super! Nu ik ze zo weinig zie lijken ze ineens veel sneller te groeien en ineens veel wijzer te worden. Zeker bij Malou en Ruben heb ik dat idee. Ow en die schattige Benthe is echt aan het proberen los te lopen (ja laat idd, maar ben er niet minder trots op hoor), zo super gewoon. Of die heerlijke Ruben die mama niet los laat omdat mama dan weg gaat en me wil nuffelen (die K blijft moeilijk). Ah dat zijn gewoon de momenten dat ik ze zo super mis voor mn gevoel, maar ook zo super van ze geniet. En tja ook gewoon omdat ik het zo graag anders gezien had, ik had niet willen nuffelen omdat mama anders weg gaat, ik had niet gewild dat Benthe nu leert lopen zonder dat mama haar kan helpen, ik had niet gewild dat Malou verder zindelijk is moeten worden zonder mama aan haar zij. Maarja, zo is het gewoon gelopen, en voor zover ik het merk hebben ze er weinig 'last' van, het is gewoon dat ik er 'last' van heb omdat ik weet dat het anders had moeten zijn. Zo wat een verhaal weer zeg, sorry voor mijn geklest. En tja ach, tranen zijn er om te laten lopen, dus dat doen we dan ook maar gewoon. Silvia, Geen idee hoe dat werkt met die abbonementen. Ik weet gewoon precies waar 'mijn' topics zijn en daar kan ik bijna blind naar toe scrollen . Wat fijn dat je ouderschapsverlof gewoon lekker geregeld is. Lekker hoor dat dat kan!! Hier geen last gehad van haaruitval, sorry. En op vakantie, fijne vakantie ! Helena, Geweldig, ik zie hem gewoon echt al helemaal hangen daarzo ! En al iets gehoord van de aannemer? Hopelijk is het prijskaartje niet te hard schrikken? Habibas, Wat leuk dat jullie een heerlijke familie dag hebben gehad, althans klinkt gezellig. Fijn dat de meiden zich prima gedragen hebben ! Karel, Wij zijn nog altijd niet gestopt met de avond fles, Malou en Ruben krijgen voor ze naar bed gaan 150cc water/5 schepjes kv poeder. Benthe krijgt of de borst of hetzelfde als M&R of ze krijgt gekolfde melk (dan maar net wat er gekolfd is, en evt wat aangevuld met kv). Wij vinden het een heerlijke afsluiter van de dag, de kinderen vinden het ook heerlijk en daarbij mogen ze het ivm gewicht van mij best hebben . Tjee hopelijk is alles goed met Sofia? Zoms kunnen ze ook zo naar vallen zeg ! Gelukkig lees ik al dat het weer goed gaat zeg! Jipper, Klinkt als een heerlijk geslaagd feestje! Heerlijk verwend zo te horen! En helemaal niet gek toch dat mama wat tranen had, denk ik heel erg menselijk ! Lindavnr, Fijn dat het met Daan allemaal zo goed gaat! Hopelijk is de wond/zijn de wonden snel helemaal hersteld. Luca, Klinkt goed hoor! Hele fijne vakantie nog! Marye, Leuk dat ze zich zo druk aan het ontwikkelen zijn ! Hopelijk is het na de nu vast gestelde tijd, helemaal goed met de heupjes van Florine. Margit, Joehoe, super joh! Een paar losse stapjes! En Linde ook al druk aan het oefenen. Adi, Klinkt als een heerlijk weekendje! Heerlijk jezelf helemaal laten verwennen. En gewoon lekker samen even er tussen uit. Hopelijk kan je er nu weer helemaal tegen aan ! Ieuw wat een nachtmerrie van de trap vallen met een kleine en dan dat die nog valt ook, wat een nare boel zeg, gelukkig had hij niks! Hier alleen een paar keer gevallen, gelukkig zonder kind(eren)! Das echt een van mijn grootste angsten geloof ik. Meeting, Voor degene die het me nog nooit hebben horen vertellen, kom ik daar liever niet heen. Gewoon omdat ik hier graag lekker annoniem zit . Dus niet alleen jullie meeting sla ik over, ook van mijn maandmama's en ook van de borstvoedingsmama's. Ik ben gewoon Hanneke en ik ben op het forum en misschien ook wel in dezelfde stad, maar dan gewoon lekker onherkenbaar ! Verder kan ik het nu ook gewoon weg niet hoor en wil het niet eens op dit moment. Maar wel wil ik jullie uiteraard heel veel plezier wensen (enne niet roddelen he whaha). Zo en nu ga ik dus naar bed of ja ik lig er al in, maar ik bedoel dat ik echt moet gaan slapen, ow echt veeel te laat meiden, haha, wat erg! Ach vooruit, komt goed komt goed, morgen doen we gewoon minder actief mee (nog minder dan normaal) en dan komt het helemaal goed. Dikke knuffel voor iedereen! Liefs, Hanneke!
Gezellig, heb er nu al zin in!! En ik ben er ook voor met mannen....vooral praktisch denk ik. Kunnen wij lekker kletsen :-D
Sorry, was iets te snel.... dit is de meeste recente versie volgens mij... Deelnemers: Jipper Lindavnr Karel Marye1986 Margit76 Helena1977 Adi Habibas Woonplaatsen: Den Haag (Zuid-Holland) Goes (Zeeland) Dordrecht (Zuid-Holland) Maastricht (Limburg) Gemert (Noord-brabant) Kampen (Overijssel) Veghel (Noord-Brabant) Den Bosch (Noord-Brabant)
@Hanneke, dat was een latertje gisteravond zeg! Fijn weer van je te horen en op zich gaat het dus best goed?! Ook al ben je er nog lang niet, maar je klinkt in ieder geval best wel positief. Gelukkig hebben je kindjes er weinig last van dat je ze zo weinig ziet, maar kan me echt voorstellen dat het voor jou niet goed voelt. Toch moet je nu echt even aan jezelf denken/werken om er wel weer voor te zijn strakjes! Sterkte meid! @Luca: klinkt heerlijk die vakantie. Ik hoor graag van je, als je terugbent, waar je precies gezeten hebt, want daar zou ik volgend jaar met de meisjes wel heen willen :-D. Veel plezier nog! @Lindavnr: ik vind het ook heel bewerkelijk, want opeens ga je van 4-5 flessen naar 2 hapjes (x2!) erbij.... Ik blijf het wel proberen, maar vooral de fruithap 's ochtends vind ik lastig, omdat ze dan heel lang slapen.... soms wel 3 uur en als ze dan wakker worden, willen ze vaak drinken en vervalt de fruithap..... lastig hoor! Maar ja, komt goed! Fijn dat het zo goed gaat met Daan! Ik vind het echt zo'n dappere dodo!! @Karel: schrikken zeg!! Maar gelukkig gaat het nu weer goed met Sofia! @Helena: wat fijn dat je een goede dag had, hopelijk vandaag nog zo eentje! @Adi: ik snap wel dat je je het niet ziet zitten met 3 peuters.... je moet doen wat goed voelt. Ik vind het wel leuk om zoveel mogelijk kids te zien en te ontmoeten in real life en zal ze wel allebei meenemen. @meeting: LEUK!! Op zich klinkt Ballorig heel leuk, maar ook mijn meiden hebben er nog weinig aan. Maakt niets uit hoor, want overal waar we heen gaan kunnen ze nog niets en de peutertjes die moeten iets te doen hebben, dus ik zou zeggen DOEN! En als het bevalt, kunnen we het over een jaartje nog eens overdoen, als alle kids peuters zijn Houten is zo te zien niet eens zo'n slecht idee.... De meiden liggen heerlijk te slapen hier....hopelijk lopen ze vandaag een beetje gelijk, zou wel fijn zijn voor mama
Hallo allemaal, Meeting, leuk idee maar ik kom denk ik niet. Wil wel de leuke verhalen horen natuurlijk! Hanneke veel sterkte! Lindavnr hier is het ook bewerkelijk inderdaad die twee hapjes, vind vooral mijn man op zijn papadag haha. Maar nu ook hier die 5e fles eraf is, vinden wij de avonden wel weer lekker lang, hoewel ik soms die warme slaperige lijfjes ook een beetje mis. Kindjes hier zijn lief, Timo zet zich op de grond af en schuift zo steeds een beetje naar achter. Verder eet hij steeds beter groente, beide elke dag een half klein potje. Ook zijn we eigenlijk geheel geruisloos overgegaan naar 4 flessen voor beide. Evy drinkt weer eens wat slechter maar nu maken we ons eigenlijk niet meer druk, we gaan er heel relax mee om, als ze geen honger heeft dan niet, fruit en groente eet ze wel. Vraagje hoe deden jullie dat met voeding nr. 2 en pap vanaf 6 mnd? Gingen jullie gewoon over? Timo krijgt nu forte maar zit er aan te denken gewoon normale te geven, nr. 2 schijnt al zwaarder te zijn. We geven nu rijstebloem, 3 ochtend en 3 's avonds, overgaan naar bambix 6 mnd? Op het pak staat dat het ontbijt is maar ik heb geen tijd met die twee voor twee bordjes pap dus wil wel flessen houden. Oja en iemand ervaring met jbpm afbouwen? Evy lijkt zonde niet te kunnen drinken (???).