Tweeling mama's!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Karel1978, 24 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ik geef Olvarit potjes!
    Tot nu toe alleen de 4 en 6 maanden potjes, en daar is niks mis mee hoor, nooit geen harde stukjes gehad.

8 maanden potjes van olvarit hebk nog geen gegeven.

Wel van friso een 6-12 maanden potje van macaroni. Alleen zaten hier behoorlijke stukjes in waar jesse zich telkens in verslikte en ze weer eruit duwde. Maar da's alweer een week of 2-3 geleden dus misschien dat ie het nu wel kan
    Daan mag die dus niet omdat die stukjes net iets te grof zijn verwacht ik.

Die van Friso zijn volgens een andere maart-mama állemaal met stukjes, die hebben geen groentepotjes zonder stukjes... dus dat is voor daan niks helaas.

Wel thnx voor het meedenken!! :D

2. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Ik geef zelf ook olvarit hoor ;) alleen de oudere potjes had Mathijs moeite mee om de aardappels fijn te krijgen zeg maar en bij friso was dat allemaal zachter.
    Olvarit was net of het niet helemaal gaar was weet niet goed hoe ik het moet uitleggen.. was moeilijk om te prakken met een vork zelfs... dus denk zonder tanden dat het helemaal lastig is hahahahaha...
    Tenminste Mathijs had toen nog geen tanden die was heel laat.
    Bonbebe is ook heel goed vind ik zelf en die van het kruidvat ook...

:D:D:D:D

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
  4. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    hier ook olvarit maar ze vinden de tagliatelle van de friso ook super lekker, 8+ potjes is nog wat wennen maar ze eten het wel, als ik het zelf maak is het zowieso grover dus dat waren ze wel gewend.

hier eten ze trouwens nog niet veel brood maar een halve per kind, ga dus even je link lezen lindavnr!

5. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    Effe een vraagje: Ik heb een toppic geopend onder 'Na de geboorte' > 'Kraamtijd' > 'Tweelinggeboortes' Zouden jullie indien jullie wat tijd hebben die effe willen invullen?
    Alvast bedankt meiden en tot binnenkort ;)

6. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Al gedaan youngmom :D

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
  8. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
  9. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    gedaan leuk om te lezen

10. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    jullie hadden het hier over bisolvon toch? goede ervaringen?

hier gaat het goed, alleen heeft evy keelpijn (en papa ook) heel zielig, alleen als ze in bed ligt, hard hoesten en dan huilen, ook in haar slaap, maar...

sinds vandaag kan ze ook zelf gaan zitten, zitten kon ze al sinds een week of twee, sinds zaterdag dus kruipen en nu ook zelf gaan zitten, ze is zelf erg trots hihi

dat was weer even ego ;)

11. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Linda: Ja wij hebben idd ook bisolvon gebruikt en hier werkte het erg goed! hoesten werd echt een stuk minder.

Wat super dat ze al zo goed vooruit komt en al kan zitten! super knap! Timo ook al toch?

Hier niets van dat alles hoor, hihi. Jesse verplaatst zich wel, maar vooral achteruit en hij draait om zn as. Daan begint heel langzaamaan wat te bewegen, maar van kruipen en zitten enzo is nog niets te zien hier!

12. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    timo kan een beetje zitten maar valt wel snel om, in badje kan hij wel zitten, hij kruipt ook achteruit net als jesse

evy kon al wel zitten maar nu dus vanuit kruipstand ook zelf gaan zitten

nou dat was weer genoeg ego, haha, hier beetje brak, evy 5 uur wakker door hoesten, ivo is toch nog even met haar langs ha geweest maar ze heeft verder niks.

13. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Kan niet wachten tot het hier ook zover is :D

Gisteren heeft Luuk zich wel zelf van de rug naar de buik gerold EN zich omhoog geduwd op het speelkleed om bij zijn speeltje te komen beetje tijgeren leek het wel maar dan met die pamperkont omhoog :D:D:D:D:D:D was wel heel trots op mn manneke maar vandaag blijft ie gewoon weer op de plek liggen hahahahaha

14. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @silvia zo deed evy dat ook in het begin hihi soms met haar hoofd op de grond hihi

ze heeft gister het eerste vaasje van de salontafel getrokken hihi, dat vinden we nu nog geweldig ;) het allermooiste eraan is dat ze dus uit zichzelf naar je toe komt, dan smelten we echt

15. bereke

bereke Niet meer actief

Niet bijgelezen want ben echt super moe... . Meisjes huilen nog steeds erg veel dus maar terug naar kinderarts geweest. Deze keer naar een kinderarts/gastro-enteroloog. Hij denkt dat het aan de reflux ligt en/of een allergie. Dus nu medicatie tegen reflux gekregen (zantac en motilium) en afwachten of het helpt. Ik hoop het zo want het is zo zielig voor hen en wij worden stilaan gek soms. Dus duimen dat ik binnenkort terug heel wat meer energie heb voor jullie ;) :).

16. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @BEREKE gebruik je ook nutriton? dat hielp hier samen met de zantac wel, ook de bovenkant van het bedje schuin zetten

17. bereke

bereke Niet meer actief

Nee we hebben NAN AR (= hypoallergeen + antireflux). Bedje en box staan al hoger.

18. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Och Bereke, ik heb wel met jou, je man en je meisjes te doen! Ik hoop dat de combinatie van zantac en motilium zijn werk doet, en sterkte hoor!

19. bereke

bereke Niet meer actief

Dank je! Ik hoop het ook!
    En wil ook niet teveel klagen want besef nog elke dag hoeveel geluk we hebben met onze kabouters. Maar is zo zielig voor henzelf!

20. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    nou evy had verborgen reflux en ik vond dat heel erg, altijd huilen tijdens en na de fles, tot een half jaar kon ze alleen ingedikte melk drinken, nu kan ze eindelijk gewone melk drinken

dus ik snap je maar al te goed, ik had ook het vergelijk met ene tevreden mannetje

Deel Deze Pagina