Tweeling mama's!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Karel1978, 24 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Kom hier maar lekker 'klagen' hoor! Als dat zorgt dat je het langer volhoudt voor je meisjes is het helemaal goed :)

Ik weet hoe het bij mij al door merg en been ging als Tristan huilde en overstrekte door buikkrampjes. En dan ging R afael nog er doorheen huilen omdat hij honger had/aandacht wilde. Ik had echt maar twee armen, maar kon ze niet tegelijk helpen. En dat duurde echt niet zo lang en gebeurde niet zo vaak.

Zwaar hoor nu! Hoe blij je ook bent met je meisjes, kleintjes met pijn zijn ook slopend voor de ouders. Veel beterschap voor je meisjes en voor jullie!

2. bereke

bereke Niet meer actief

Ja bij hen is het ook verborgen reflux volgens mij. Ze geven bijna nooit terug.
    Dank je voor de steun! Doet deugd!

3. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Ja denk het dan ook hoor, met de nutriton en de zantac werd het huilen zoveel minder, we kregen een heel ander kind terug, alles wat Timo al kon, kon zij toen ook ineens binnen twee weken.

Hier alles goed. Kindjes doen het goed alleen wat snotterig. We hebben de bedjes en box naar beneden gedaan (omdat Evy nu zelf gaat zitten en Timo ook steeds op zijn knietjes zit) en vanaf dat moment draaien ze zich constant om in bed. Evy lag op haar buik te slapen in het kdv. Timo kan staan als je zijn handjes vasthoud, hij moet dan zelf erg hard lachen hihi ziet er niet uit, zal eens een filmpje maken dit weekend.

Evy kruipt zo schattig alleen we doen net of het een klein hondje is, we roepen steeds 'Evy kom dan' en dan kruipt ze heel snel naar je toe en legt ze haar handje op je voet (pootje) aaaaahhhhh

4. Habibas

Habibas Actief lid

26 aug 2009
    374
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bereke: meid, het is heel normaal dat je het soms echt even niet meer ziet zitten en gillend gek wordt!! Ik heb de eerste maanden ook regelmatig me zo gevoeld en dan heb ik niet eens kinderen die veel huilden e.d. Ik hoop dat de medicijnen aanslaan en dat het wat rust in huis komt, voor jullie en voor de kindjes! Sterkte hoor!

@Linda: wow, wat gaan ze snel bij jou!! Heerlijk hoor!

@hier: het gaat goed! Ze beginnen nu een beetje hun knietjes onder zich te trekken, maar het lijkt nog niets op kruipen hoor! En Bente lijkt een beetje achteruit te tijgeren, maar ze leunen niet echt op gestrekte armen, meer op hun ellebogen, dus het is meer achteruit duwen ofzo....wel leuk om te zien. Verder gaat het lekker zijn gangetje. Nachten zijn een stuk rustiger en vannacht is Bente uit zichzelf (na een paar aaien over haar bolletje) zelf weer in slaap gevallen!!

5. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Wat gaat het bij iedereen opeens hard zeg met de ontwikkeling :D super goed... voor we het weten hebben we dadelijk allemaal rondrennende dreumessen die de tent afbreken hahahaha

Hier vanmorgen om 06.55 uur draaide Luuk voor het eerst alleen van de rug naar de buik zonder dat zijn armpje eronder bleef hangen :D:D
    Hij stond er zelf van te kijken hihihihi zo'n leuk gezicht.
    ik heb het idee at Sanne een tandje krijgt zie een wit plekje maar ik voel het nog niet dus mischien zit het er wel al tegenaan te drukken maar wil ie nog niet echt doorkomen :(

we gaan het allemaal zien hihihihi
    nog 4 dagen en dan zijn ze alweer een half jaar.. hoe hard gaat dat wel niet pffffffff

6. Habibas

Habibas Actief lid

26 aug 2009
    374
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hello leven we allemaal nog??! ;)

Hier gaat het prima. Vanmiddag heerlijk met mijn beste vriendinnetjes kletsen en uiteten, even me-time!! Heerlijk! De meiden doen het fantastisch. Als ze naar bed gaan voor hun slaapjes kijken ze opzij en glimlachen ze van oor tot oor als ze elkaar zien. Zoooooo lief!!

Nou doei! Tot snel weer!

7. Troetelbeertjes

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Fijn dat het zo goed gaat Habibas :)

Hier alles ok. Vorige week naar weeg en meet spreekuur CB geweest en Tristan is nu 77 cm en R afael 74.
    Ze blijven dus 3 cm schelen. Ik vul hun gewichten op de bv-curve van de WHO in en Tristan is bijna boven het 'blauwe gebied (gebied van gemiddelden binnen bepaalde standaarddeviaties) uit, het wordt inderdaad een lange jongen :), maar R afael is nu ook bovengemiddeld lang :)

Ze blijven wel wat licht voor hun behoorlijke lengte (9140 en 8265 gram) maar het zijn gewoon slanke jongens :)

Verder is het best druk nu R afael echt alles wegpakt van de tafel, continu speeltjes komt brengen en alles wil doen wat gevaarlijk kan zijn ;)

8. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    fijn dat alles goed gaat luca!!!

hier: lekker druk dagje gehad, heb vandaag 4 autostoelen bij elkaar gesprokkeld, goed he. 2 van een onbekend merk voor mijn auto, ik haal ze twee keer per week op van het kdv en misschien dat ik af en toe eens met ze weg ga alleen. verder twee mc tobi's. drie van de stoelen via mijn nichtje en 1 van mk, ik heb ook nog twee skipakjes van mp gekocht voor de evt. strenge winter.

verder heb ik voor evy voor kerst zo'n zilveren armbandje besteld waar ik haar naam in laat graveren, ivo moet nog even wennen, denkt dat het kitsch is, vind ik niet haha, had het vroeger zelf ook

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hihi had ik ook vroeger linda ;)
    Als ik een meisje had gehad had ik het ook gedaan! Vind dat zo lief!!

10. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Toen was het ineens 21 november!!!!!! 6 Maanden geleden stond nu de rioleringsman voor de deur en lag de hele tuin open ivm nieuwe riolering, en moest ik s'middagsom 14.00 uur op controle komen. Toen wist ik niet wat ik nu weet en dat ik dus om 19.10 op de ok zou liggen en om 19.25 uur en 19.26 uur ineens een prachtige zoon en dochter erbij zou krijgen. Wat is dit half jaar voorbj gevlogen zeg. Nu een half jaar later staan er ineens 3 paar schoenen voor de verwarming omdat sinterklaas in het land is wat hou ik van mijn leven met mijn gezinnetje Luuk en Sanne alweer 6 maanden vandaag@ helemaal verliefd zijn op mijn kinderen

Linda's ik heb op hyves een heeeeeel erg mooi swarovski armbandje voorbij zien komen zit er aan te denken die voor Sanne te bestellen :D ook met haar naam erin...

11. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    gelukkig krijg ik bijval van jullie ;)

silvia van harte!!!

12. Habibas

Habibas Actief lid

26 aug 2009
    374
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Linda: ik heb vroeger ook zo'n armbandje gehad. Ik vind het ook best schattig, maar mijn vriend vindt het echt helemaal niets, dus ik denk niet dat onze meiden er eentje krijgen :(

@Silvia: nog gefeliciteerd, had op Hyves al gedaan.....

13. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    tja ben dus ook benieuwd hoe het gaat hihi het kost 12 euro dus dat valt reuze mee, hij begon al, straks trekt ze het stuk en stopt ze het in haar mond..... nouja anders doe ik het met speciale gelegenheden om ofzo, maar het liefst altijd, zo schattig als ze in bad zit enzo.

14. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    mathijs heft er 1 gekregen van zijn oma toen ie gedoopt werd maar hij heeft hem nooit om gehad... en als ik hem nu om wil doen wil ie hem na 5 minuten alweer af hebben... maar ik wil Sanne dadelijk wel een armbandje doen...daar is het een meisje voor denk ik dn :D:D:D:D:D

Habibas dank je wel :D:D:D:D had het op hyves al gezien idd

15. Troetelbeertjes

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Hey meiden!

Hoe gaat het hier?
    Ik vind het tweede half jaar met een tweeling toch wel veel makkelijker dan het eerste! Verder alles dus goed met de kids, geen bijzonderheden.

En met jullie?

16. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Hey Luca :D

Hier gaat alles ook goed met de tweeling :D maandag naar het cb weer wegen en meten ben benieuwd :D
    Ik ben nu naar 3 flessen gegaan en de laatste om 20.00 uur en dat gaat prima slapen lekker de hele nacht door nu ik ben helemaal tevreden....

17. Troetelbeertjes

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Aaah, wat lekker, doorslapen :)

Hier zijn de mannetjes heel goed met het slapen van 20.00/21.00 tot 05.00/06.00. Maar ik zou heel graag blijven liggen tot 07.30. Dus meestal krijgen ze snel wat te drinken en daarna ga ze snel weer op bed. Al slaapt Rafael ook vaak gewoon door tot 07.30, maar dan moet ik er toch uit.
    Hihi, ik zou natuurlijk ook eerder zelf kunnen gaan slapen, maar dat lukt eigenlijk zelden voor 23.00/23.30. Wil toch graag een film afkijken vaak ;)

18. Troetelbeertjes

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Spannend is dat wegen en meten vaak ook weer he Sylvia :)

19. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Ik moet eerlijk bekennen dat ik het echt niet meer haal 22.30 hahahahaha ik ben echt gewoon helemaal op sávonds...
    elke morgen om 05.30 gaat mn wekker....en om 05.35 sta ik de slaap uit mn ogen te wrijven en koffie te zetten whahahahaha...
    Ik heb mn wekker staan op 5.44 uur maar domme doos als ik ben vergeet ik steeds dat ik hem express vooruit heb gezet zodat ik me niet kan verslapen...dus als ik gewoon normaal meteen uit bed ga sta ik om 05.35 in mn pyama beneden ;)
    dan heb ik tot 07.00 uur de tijd alles voor elkaar te krijgen tweeling en mathijs de fles verschonen wassen tandenpoetsen aankleden inpakken brood smeren luiertas controleren en hup om 7 uur in de auto naar de oppas toen en om half acht beginne met werken tot 12.30 zonder pauzes:( dan naar de winkel boodschapjes halen naar de oppas mathijs halen dan andere oppas de tweeling ophalen hup naar huis mathijs en ik eten maken de tweeling verschonen knuffelen en naar bed dan snel wat licht huishoudelijke taken doen daarna eten koken tweeling eten geven wijzelf eten vaatwasser inladen...en relaxen achter de laptop dna het eten en dan douchen en rustig zitten baby's in bad doen vaak nog na het eten n dan om 20.00 uur iedereen jonger dan ons naar bed en dan languit op de bank tv aan en vaak val ik dan rond 21.30 in slaap :)

Dus vind het knap dat jij uberhaupt nog films kan kijken hahahahahahaha

20. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Vind dat wegen en meten altijd super spannend vooral omdat het zoooooooo anders is als met een eenling....de curves kloppen allemaal niet maar ze volgen mooi hun eigen lijn super !!!

Deel Deze Pagina