hoe is het gegaan silvia? hihi werd al moe toen ik je schema las hihi vind het inmiddels ook een stuk relaxter hier, vandaag kindjes voor het eerst in de auto stoelen gehad, gaat erg goed, eerst even getest of het kon maar gaat erg goed, heb ze wel in de ligstand staan. dat was al zoveel makkelijker als dat gezeul met die mc's! rustig weekend hier, heerlijk, vanaf volgende week drukke maar gezellige december-weekenden.
@Linda het gaat super goed!!!!! beter nu ze om 20.00 uur de fles krijgen dan toen ze hem later kregen gister van 20.00 uur tot vanmorgen 08.00 uur geslapen ik ben happy ik heb mn avonden weer terug... Mijn schoonmoeder geeft nu fruithapje voortaan dus dat scheelt alweer een fles 3 flessen en hun groentenpotje en fruithapje met liga... kijken wat het cb er van zegt maandag autostoelen ideaal..alleen jammer dat luuk en Sanne er nog te klein voor zijn scheelt een hoop gesleur en gezeul idd....
beter zeg, nou het cb zal het wel goed vinden denk ik! geef je ook nog pap door een van de flessen? ik geef 's ochtends pap maar 's avonds was ik ermee gestopt, maar ze werden weer eerder wakker, na een week was ik er klaar mee dus nu ook 's avonds weer pap.
Ja ik geef sóchtends en sávonds 210 / 7 en dan 4 a 5 scheppen rijstebloem erdoorheen... ik durf die niet weg tehalen hahahaha Mathijs komt er nu pas vanaf de laatste fles...hij at overdag altijd slecht en moest dan nog een papfles om 19.00 uur maar nu eet ie eindelijk goed overdag en wil ie geen pap meer voor het slapen gaan meteen even spammen Bekijk bijlage 110963
@ Cb: ik vind het nooit spannend hoor . Kids doen het super goed, al vanaf het begin, dus heb geen twijfels. Ze zitten altijd boven de middelste lijn of erop. En ook al gaan ze er wat onder zitten, geeft toch ook niets Mgoed, we moeten 9 dec erheen. Eigenlijk donderdag maar toen had ik me in de tijd vergist, haha. @ Sylvia :leuke foto! @ Maxi cosi's: Sjouwden jullie dan met kind en MC?! Ik niet hoor. Ik haalde ze er gewoon altijd uit, zonder mc. Veel te zwaar, die MC's sjouwen. Ook als ik ze naar het kdv breng; dan gewoon eerst kindje eruit, de ander laat ik even wachten met deur op slot, en dan kom ik als ik ene kindje afgezet hebt direct de ander halen. Jesse zit sinds vandaag ook in de nieuwe autostoel. Hij vind het super en heeft er al 2 keer heerlijk in geslapen haha. Daan laten we nog even in de mc tot ie net zo goed kan zitten als jesse. @ Schema: hier ook op 3 flessen. Daarvan hier ook sochtneds pap (fijne granen pyjamapapje vanaf 8 mnd) en 'savonds rijstebloem (bambix of pyjamapapje) Daarbij eet Jesse een boterham en groenten. Soms fruit, ligt eraan of ik dat er nog bij kan geven 's ochtends. Anders slaan we dat over, of eet ie het op zn brood Daan eet ipv de boterham pudding of fruit. En hij eet ook groenten. Verder hier geen tussendoortjes, maar is ook niet nodig, ze eten al zoveel. Dus geen soepstengels of koekjes, maar goed, denk ook niet dat dat hoog nodig is ofzo, dat leren ze vást wel eten . Komt omdat ze 's ochtends vaak nog zo lang slapen dat ze pas rond half 11-11 uur beneden zijn..dan nog een uurtje altijd rustig zijn en dan is het tijd voor brood. daarom missen ze vaak fruit. Mgoed, dat krijgt daan dus tussen de middag vaak ipv brood en jesse een paar happen. Ach, t zal wel goed zijn . Brood eten bij jesse gaat in ieder geval zeeeer goed. die heeft binnen 5 minuten een boterham weggewerkt. Daan vindt het ook heerlijk, maar daar bouwen we het nu heel rustig bij op omdat hij kramp van het brood krijgt. Dus vandaag heeft hij 1 hapje brood gehad, haha. Dat ging overigens goed; geen krampjes
Hallo hallo. Even tijd om online te komen. Heb weeral niet bijgelezen vrees ik. Ben zo moe en kom gewoon nergens aan toe voorlopig. We zijn ondertussen terug naar Keulen geweest bij dr. Biedermann maar hij vond dat de meisjes het prima deden en dat alles oké was (motorisch gezien dan). Enerzijds een enorme opluchting (oef geen kiss-syndroom) maar langs de andere kant een teleurstelling want geen oplossing. De meisjes huilen nog steeds erg veel en het wordt precies moeilijker en moeilijker om hier mee om te gaan. Je wil hen zo graag helpen maar kan niks doen... . Morgen terug naar de kinderarts. De twee weken motilium en zantac hebben niet veel geholpen. Wij denken nu dat er misschien toch echt een voedselallergie in het spel is. Ik heb dit gehad als baby en mijn man heeft allerlei andere allergieën. Bovendien huilen ze 's avonds veel meer dan 's morgens. Dus naarmate ze meer voedingen hebben gehad, hebben ze ook meer last. Maar ja, is natuurlijk maar een hypothese. We hopen gewoon dat de arts morgen zijn tijd neemt om te luisteren en alles goed te onderzoeken! Hopelijk heb ik vlug wat meer tijd voor jullie allemaal!!! En dan kan ik hopelijk ook iets positiever zijn. Kom hier nu alleen maar om te zeuren blijkbaar .
Oh bereke meid, vervelend dat jullie nog niet weten wat het is..... Dikke knuffel voor jullie Meiden was jullie even kwijt maar probeer echt binnenkort weer bij te lezen.
pff bereke toch, wat moet jij het zwaar hebben met 2 meiden die zoveel huilen. Ik word al gefrustreerd of verdrietig als mijn kids een dag huilen, of een avond, en jij..pfoe..vind het knap hoe je er mee om gaat hoor. Ik hoop echt dat ze serieus gaan zoeken naar de oorzaak want je meiden huilen echt niet voor niets zoveel!! Wat voor flesvoeding geven jullie nu? Welk merk? En geef je wel al hypoallergeen? Sterkte meid!!
Ja we geven NAN AR. Dit zou hypoallergeen zijn en ook tegen de reflux. We weten niet wat het is maar het is echt niet normaal dat ze zoveel huilen. En je merkt dan ook dat ze echt pijn hebben. Is heel anders dan als ze zo wat "zeuren" om aandacht ofzo. Ik word er gewoon heel erg onzeker van... .
Al eens gedacht om naar de chiropractor te gaan? Hoor ze vaak dat die de oplossing vindt voor mensen! Dat er ergens een spier of botje verkeerd of bekneld zat bijvoorbeeld... Of gewoon fysio? Dat wordt in ieder geval ook volledig vergoed en je hebt geen doorverwijzing nodig van je huisarts. Ik heb alleen het cb gebeld en die hebben mij een tel. nummer gegeven. Zij was fysio maar kon ook dingen die een chiropractor doet. Daan hield in het begin zijn nekje best stijf vanwege zijn slokdarmoperatie, en zij heeft dat heelmaal los gemaakt...
Ja die dr. Biedermann is een chiropractor. Een maandje terug daar geweest. Bij beide zat er toen een nekwervel niet goed. Zijn ze voor behandeld geweest. Klachten zijn hetzelfde gebleven. Het is te zeggen, de afplatting van het hoofdje is iets beter (maar natuurlijk hebben we ze ook steeds op de "juiste" zijde gelegd dus kan ook daardoor zijn). En volgens die dokter is er dus op dat gebied geen probleem meer en zouden ze zich goed moeten gaan ontwikkelen. Heel fijn nieuws in elk geval! De grootste klacht nu nog is nu het huilen. Is dit door reflux zouden de medicamenten toch moeten helpen?! Dus misschien toch allergie? We zullen zien wat dokter zegt morgen.
en het vervelende is dat allergieen heel moeilijk te testen zijn bij baby;s. Pas vanaf 4 jaar kunnen ze goed testen op allergieen... Maar hopelijk kunnen ze in ieder geval IETS doen...
Ik denk dat ze andere melk gaan willen proberen. En als ze toch die medicatie moeten blijven verder nemen wil ik wel dat er getest wordt op reflux. Is nog niet gebeurd en al die medicatie wil ik liever niet geven als het niet echt nodig is. Ik hou jullie op de hoogte! En bedankt voor de steun!
Ik heb nog niet goed bijgelezen (geen tijd nu even) maar bereke, ik wil je nog even veel sterkte wensen hoor! Knuffel! (voor iedereen )
@bereke: jeetje wat onzettend vervelend zeg! zeker als je zelf ook denkt dat er echt iets is! blijf 'doorzeuren' hoor! dikke knuf Hier alles ok, alleen ze presteren het om af en toe tot 7 uur te slapen maar dus om en om ook wel eens rond 5 uur wakker te worden, ben echt helemaal gebroken, uiteindelijk geef ik ze dan vaak toch maar alvast de fles, daarna slapen ze dan wel weer verder. Maar je probeert toch vaak eerst even de speen, soms probeer ik Timo nog even bij ons in bed maar die kan een keel opzetten dat is niet normaal! alleen de fles helpt dan nog. soms slapen ze direct door met het speentje maar nu dus ook steeds vaker niet, zucht. ze zitten ook vol snot dus ik denk dat ze daar ook steeds wakker van worden. vrijdag hotelletje, kindjes slapen dan voor het eerst bij mijn schoonouders alleen, kan alleen maar denken: SLAPEN. Maar vind het ook wel spannend want moet vrijdag ook werken, zie ze dan dus 's ochtends even snel en dan pas weer zaterdag, slik.
Bereke heel veel sterkte!!!!!!!!!!!!! @Hier Weer terug van het CB Luuk 8220 gram en 68 cm....Sanne 7830 gram en 66.5 cm wat doen ze het toch super goed ik ben super trots op mijn lieverds.
Even vlug tussendoor: Hier is man met kleintjes naar dokter (ik moest ergens anders zijn). Belde net dat ze bloed gaan nemen en urinestaaltje. Ook nieuwe voeding gekregen en moeten refluxmedicatie blijven geven. En als het niet beter is tegen vrijdag worden ze misschien enkele daagjes opgenomen om eens alles grondig te bekijken.