Tweeling mama's!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Karel1978, 24 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Jakkes Bereke ik hoop dat je wondertjes snel opknappen en dat ze niet opgenomen hoeven te worden... en eindelijk de rust in huis terug keert...

dikke knuffellllllllllllllllllll

2. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    fijn dat er nu goed naar gekeken wordt al hopen we natuurlijk niet op opname maar het belangrijkste is dat er een oplossing komt, veel sterkte!

3. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Bereke, ik hoop dat de artsen tot een oplossing kunnen komen voor jullie meisjes en ook voor jullie zelf natuurlijk!

Sylvia, fijn dat jou twee guppen goed groeien :)

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hebben jullie de kids nog wel ns samen in de box liggen??
    hier is dat echt niet meer handig. Continu voeten in de ander zn gezicht of wat dan ook. Alleen vinden ze het nog wel leuk om wat rond te gaan in de box, maar met zn tweeën niet meer. Misschien als ze kunnen zitten en staan, dat het dan weer wat leuker wordt omdat ze wat minder ruimte in beslag nemen met staan.

Jesse kan ondertussen goed zitten, al durf ik hem dan niet alleen te laten. Want als ie omvalt, valt ie wel echt heel hard omdat ie zich dan uit enthousiastme ofzo achteruit gooit.
    Het voedingskussen erachter werkt dan wel, al vind ie het dan leuker om er mee te gaan spelen :p.
    Daan kan wel zitten maar laat zich na eventjes gewoon neervallen, meestal voorover en dan ligt ie op zn buik.

Verder ook geen kruipen hier, wel beetje tijgeren. Maar niet de kamer rond.. gewoon op en rond de foam mat.
    En ook geen zitpogingen uit zichzelf.
    hahah, volgens mij zijn het tot nu toe niet zo'n hele snelle mannen met alles, maar ach :D

5. Habibas

Habibas Actief lid

26 aug 2009
    374
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bereke: ach meis toch, ik heb zo met jullie te doen......:( Hopelijk vinden ze heel snel iets waar ze je meisjes mee kunnen helpen. Sterkte!!

@Silvia: wat groeien ze heerlijk!

@Lindavnr: volgens mij doen jouw jongens het prima! Hier ook pas net een beetje zitten, maar echt niet lang. Tijgeren ook nog niet echt, laat staan kruipen. Het kan me allemaal niet zoveel schelen. Er is nog nooit een mens (zonder aandoening) niet gaan lopen ;):D

@Linda: balen dat ze zo wisselend vroeg wakker zijn. Hier toevallig afgelopen 2 nachten ook, gisteren Nynke om 5.30u en vanmorgen Bente om 5.45u..... Wat fijn een nachtje zonder kids! Wij gaan de meiden toevallig dit weekend bij mijn ouders brengen, voor het eerst, meteen 2 nachtjes. Heel spannend, maar ook wel heel lekker voor ons. Lekker schaatsen, sauna, uiteten.....zin in!!

@hier: gaat het het prima! De meiden hebben zo'n lol. We zijn heerlijk een weekend weg geweest en ze vonden alles geweldig, vooral het zwemmen. Spartel de spartel!! Ben zelf wel een dagje ziek geweest, net als de rest van alle mensen die mee waren, een buikvirus ofzo. Verder alles nu weer rustig. Lekker een weekendje voor ons alleen dus straks, heerlijk!

6. Habibas

Habibas Actief lid

26 aug 2009
    374
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lindavnr: hier eigenlijk ook nooit meer samen in de box, zelfde probleem. De foammat is een uitkomst, daar liggen ze prima op. En ze zitten nog heel veel in de wipper, dat vinden ze heerlijk.... Met de voetjes tegen elkaar lekker spelen en baby tv kijken....

7. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hier ook niet samen in de box, ik gebruik de box alleen als er eentje heel moe is en even rustig wil spelen. Evy gaat nu op haar knietjes als in een kooi aan de tralies zitten dus dat ziet er wel sneu uit haha.

Hier Evy dus wel kruipen en ze trekt nu ook alles uit de kast maar Timo niet hoor, die beweegt zich als een rupsje of zeehondje naar voren maar niet de hele kamer door. Zitten gaat wel goed nu bij hem al gaat hij ook snel liggen.

Ik doe ze nu echt een plezier door ze samen in het kleine badje tegenover elkaar te zetten, dan blijft Timo ook heel goed zitten en kunnen ze heerlijk spelen, laat ze dan wel een kwartier ofzo zitten (zit er zelf dan bij natuurlijk). Ze zijn druk met de badeendjes, lege shampooflessen, en heerlijkd at ze daarna slapen ;).

Oh en de wipstoel dat werkt niet meer hihi, ze gaan er helemaal uithangen.

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ habibas: hahah dat vinden ze hier ook geweldig; met de voetjes tegen elkaar aan spelen. Idd ook vanuit de wipper of met de kinderstoelen tegenover elkaar.
    Ze hebben zo veel lol samen...zo mooi.

@ Linda: hahah lijkt me wel een grappig gezicht ja, evy met dr gezichtje door de spijltjes heen :p

Maar ben je dan alleen als ze samen in bad gaan? want hoe doe je dat dan :(
    je kan ze moeilijk tegelijk eruit halen en tegelijk afdrogen enzo..
    Ik badder alleen als arno er ook bij is..vind het zo onhandig als ik de een badder en de ander net huilerig wordt.

Tegelijk in bad hebben we nog niet gedaan.

Sowieso vaak maar een minuutje of 10. het water koelt altijd zo snel af... Hmm.. misschien toch eens wat langer laten zitte ntoch, haha.

@ hier: zucht.. beetje drama met daan elke avond voor het slapen gaan.
    Vind het zo moeilijk. Hij huilt, krijst en gaat maar door tot je hem oppakt. Hij is ontroostbaar. Mja, zo pak ik hem elke keer uit bed en da's vast ook niet goed.
    Jesse wordt tegelijkertijd ook huilerig door het gehuil van daan en gaat dan meehuilen terwijl die eigenlijk gewoon slapen wil.

Weet niet zo goed wat ik moet doen met hem.
    We laten hem liggen, maar dan gaat ie helemaal overstuur.
    Dan halen we hem eruit, blijven wel in de kamer en dan ligt ie na te snikken en tut ie uiteindelijk wat in. Dan leg je hem weer in bed, en hop...huilen.
    Zo gaat het dan een keer of 3-4 en ben je zo een uur verder.
    Hopelijk is het een tandje of weet ik het, en gaat het weer over, want tis wel erg vervelend zo.
    Al heeft ie weinig tekenen van dat ie een tand zou krijgen.

9. jeetje

jeetje Actief lid

4 apr 2007
    251
    0
    0
    He meiden, sorry maar het lukt mij niet meer niet meer om hier te lezen en te reageren. Onze laptop is kapot gegaan en het ziet er niet naar uit dat ie snel gemaakt gaat worden. We hebben op zolder wel een computer (daar zit ik nu snel even op) maar 's avonds op zolder op deze computer bijlezen als de kinderen op bed liggen zie ik niet zo zitten.
    Misschien kom ik nog wel weer aanwaaien maar voorlopig zit het er niet in.....
    Allemaal een dikke kus van mij en sterkte voor degenen die dat nodig hebben!

10. Troetelbeertjes

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Jammer dat we je wat minder gaan zien de komende tijd Jeetje, ik hoop dat je snel weer betere internetmogelijkheden hebt :)

Maar bovenal wil ik je feliciteren met de verjaardag van jouw dreumesen Thijs en Daan: GEFELICITEERD!!! :D :D :D :D

11. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Jeetje gefeliciteerd met THIJS en DAAN !!!!!!!!!!

12. Habibas

Habibas Actief lid

26 aug 2009
    374
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Jeetje: van harte met Thijs en Daan! Nu 'moet' je over naar de andere groep :(

Daar is het heel rustig zie ik wel, jammer dat we niet meer allemaal bij elkaar zitten denk ik dan.......

Morgen de meiden voor het eerst uit logeren, spannend.....:)

13. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Gefeliciteerd met je mannen!!!

@lindavnr: ik zorg dat de badkamer goed warm is en ik haal dan eerst Timo eruit omdat Evy beter kan zitten, ik droog hem dan naast het bad af en doe alleen zijn luier aan, dan doe ik hetzelfde met haar en til ik ze daarna naar hun kamer. gister zat evy te huilen en toen heb ik Timo gewoon even in het badzitje gezet in het grote (lege) bad en heb ik Evy eruit gehaald, tja beetje bikkelen voor hem ;) maar hij speelde vrolijk door met de doucheslang.

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Linda: pff jij doet ze dus gewoon tegelijk, alleen. Knap hoor!

@ Jeetje; Proficiat met de mannen!! :D:D

15. Troetelbeertjes

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Ehm, niet bijgelezen na avondje eten en borrelen met een vriendin :D

Maar Linda, netjes hoor, twee in bad doen!
    Ik zou het wel kunnen, maar om eerlijk te zijn doe ik het liever niet. Ik douche sowieso liever met ze (en Lucaman verzorgt ze liever erna), maar hier huilen ze meestal wel even na het bad/douche omdat ze de aankleedfase maar niks vinden. Dus ik doe het ook liever samen ;). Het frustreert anders als ik twee te-veel-aandacht-vragers heb :p

Wel weer ff lekker om in de kroeg te zitten. Even de oude "Luca" te zijn :). Volgende week alleen maar thuis-afspraken, maar de week erna weer er op uit :D

Maar ik kwam net thuis en kon nog steeds een van de guppen in slaap krijgen hoor ;). Die slaapt normaal al twee uur... Grom, en ik weet nu al dat ik er strakjes (tussen een en vijf uur) voor de andere gup uit kan ;)

Maar 't was wel gezellig in Amsterdam vandaag :D

16. Helena1977

Helena1977 Bekend lid

7 jun 2009
    514
    0
    0
    Hey dames, even een vraagje.
    Is het een idee om de boel gewoon weer samen te voegen? De mensen die de fora graag opgespiltst wilden hebben laten zich bijna niet meer zien op het forum voor oudere meerlingen.
    Daarnaast vind ik het jammer. Ik mis de verhalen over de jonge tweelingen, lees natuurlijk stiekem nog wel mee, maar vindt hetg nog steeds jammer dat we nu gescheiden zitten.
    Idee??

Groetjes!

17. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ben het helemaal met je eens :D:D:D:D:D:D:D samenvoegen weer die hap...want er word nu nergens veel meer geschreven :(

18. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    @badje ik Kleed eerst Luuk uit en doe die in bad dan haal ik hem eruit droog hem af en kleed hem aan leg hem in de box neer pak dan zijn zusje kleed die uit en hup in badje die eruit afdrogen en aankleden ook in de box dan pak ik Mathijs( wil ook ineens in het badje) uitkleden hup in badje en terwijl die even speelt kam ik snel de haartjes van luuk en Sanne en controleer hun oortjes op smeer ed.... dan Mathijs even snel wassen eruit afdrogen aankleden en hup opruimen de hele waterbende..
    ik badder ze in de woonkamer altijd lekker warm en de box in handbereik.....
    Vaak doen we het ook samen mn man en ik.
    Douchen duurt te lang etc dus zolang ze nog in badje willen doen we ze lekker in bad :D
    ze gaan om de dag in bad ivm hun huidje.....

Verder hebben ze vandeweek hun eerste lange vinger gehad :D:D wat is dat leuk om te zien hahahahaha

En hoe gaat dat met comunicatie bij jullie tweelingen?
    Zo gauw als er 1 in de box ligt en nummer twee komt er bij liggen dn grijpen ze als eerste elkaars handje vast en lachen dan helemaal breed naar elkaar dat zijn echte smeltmomentjes voor mij hihihihi
    .

19. Troetelbeertjes

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Ik ben voor!!!! :D:D:D:D:D:D
    En ik ben ook bij met jullie verhalen hoor ;):D

20. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Ik las ook mee met de moeders van de oudere meerlingen hoor ;) mis je toch na al die tijd samen ja toch?

Deel Deze Pagina