Hier een overgelukkige mama: 34 WEKEN gehaald!!!, een heerlijke douche gehad vanochtend, Cas die weer naar school mag en nog 2 ukkies die nog steeds in mijn buik zitten! Ooooooh ik ben zo blij!!!! Mijn twee schatten kunnen knuffelen! Tot Casje zei: "Mama, Casje bijna plat" Gekkie! Ze waren ook zo blij om mij terug te zien. Binnen de 10sec zaten ze bij mij op bed. En ook waren ze echt super blij met de sintkadootjes die ik bij mij had. Alhoewel Sem zich wel afvroeg hoe de sint was binnengeraakt zonder schoorsteen @marye1986: Nu ik weer uit bed mag (met de nodige rust) en ik mijn jongens terug heb gezien kan ik het weer heel wat beter aan heb ik het gevoel. @luca79: Hier dus wel een tweede tweeling op komst en eerst was dat schrikken maar nu zie ik dat volledig zitten. En we hebben er ook voor gekozen dat ik zou gaan bevallen als de jongens naar school zouden gaan. Perfect nu! Maar dat is gelijk aan de PSZ bij jullie... @silvia009: Haha nee hoor ik heb 2 eigenwijsjes in mijn buik zitten. Gisteren gewoon iet op internet geraakt @ons kleintje: Proficiat meid! Is inderdaad schrikken kan ik me voorstellen als je de eerste keer maar eentje ziet. Ah komt allemaal goed hoor. En er is ook een toppic 'wie zwanger van een 2-ling?' waar je ook welkom bent
at leuk! Proficiat! Wij hadden met 9 weken een echo toen was het er ook 1, met 11 weken echo; waren het er 2 Ik weet hoe je je voelt Wij zijn begonnen met schrijven toen we zwanger waren, dus schrijf lekker mee!
Hey allemaal, Had ik me toch een verhaal getikt, echt geweldig gereageerd op iedereen, helemaal goed m'n best gedaan.... Moet ik even ergens een handtekening onder zetten van Berry, valt m'n muis op de grond en poef, weg pagina....:x:x:x. Morgen nieuwe ronden nieuwe kansen! Groetjes!!
Ons Kleintje: Gefeliciteerd! Helemaal normaal hoor, dat je niet helemaal weet wat je ervan moet denken. Het is ook plots wat he! Youngmom: gefeliciteerd!! Mooi dat je de 34 weken hebt gehaald. Wat voorspellen de gyn's nu je van de remmers af bent? Helena: wat frustrerend is dat he! Hier viel net de comp. uit terwijl ik aan het werk was. Ik was niet eens zoveel kwijt van mijn rapport, maar grom... Morgen beter Jipper, ik weet niet of ik er nou overheen heb gelezen, maar je zit nu toch in de zwaarste weken qua misselijkheid? Hoe gaat het, en met de zorg voor jouw twee kleintjes? Schoentjes: Ik doe ze nog niet aan bij T. die nog niet loopt en die ik vrijwel altijd draag onder mijn jas met de kou. (Oh, wat is dat gezellig!!! ) Maar voor R. nu wel schoentjes die hij alleen in de wagen aan heeft als hij niet wordt gedragen (Ik ga bijna dagelijks met een van beide ff de hond uitlaten als Lucaman weer thuis is. Maar die schoentjes waren echt goedkoop van de Hema hoor R. loopt er trouwens super op! Ik hou het hier even bij. Tristan blijft hier maar nachtelijke capriolen hebben. Niet echt huilen, maar hij begint vanaf vier uur 's nachts al weken lang te donderjagen en geeft niet op als je hem laat 'jammeren' (hij huilt pas als je hem te lang laat jammeren)... Ik weet er niet veel meer van te maken dan dat hij dan redelijk licht begint te slapen en dan de geborgenheid van vooral mij gaat missen in zijn bedje. Na een kleine fles/aandacht (ik maak het absoluut niet licht of te gezellig) gaat hij dan weer zonder gemorrel slapen en dan is het 50% kans dat hij weer gaat morrelen voordat de wekker gaat, vannacht nog drie keer erbij. Het slaapgebrek heeft nou geleid tot verkoudheid (zo'n scherpe en verstopte snotneus en bedompt, moe hoofd) en de tijd die ik voor mezelf heb kan ik niet slapen, dan zit ik rapporten te doen. Ugh... Ok, einde klaag-ego Er zijn ergere dingen in de wereld
ha meiden, wilde even vertellen dat het hier al 3 dagen super gaat met Daan!! We geven deze 3 dagen nu venkelthee overdag en dat blijkt te werken (als dat het is ) Hij heeft vandaag een HELE boterham op!! wat zat mn menneke te smullen! Normaal 7 stukjes, en nu helemaal. En totaal geen last van dus!! Ben zo opgelucht dat dat nu goed lijkt te gaan! En geen gluten-probleem hoogstwaarschijnlijk maar gewoon krampjes! Maar tis echt een opluchting dat na bijna een maand aanklooien hij nu gewoon weer heerlijk zoals voorheen gaat slapen! Nu hopen dat ie het zo houdt voorloopig
@luca79: Het kan nu van het ene moment op het andere gebeuren dat ik weeën krijg maar evengoed kan het nog wel een aantal weken krijgen. Maar gezien ik al eens weeën kreeg tijdens het nemen van de remmer en in volledige bedrust denken ze nu dat het toch niet heel lang meer gaat duren. @lindavnr: Gelukkig gaat alles nu toch beter hé...
Wat super Linda! Hier naar HA voor Evy geweest omdat ze al 4 weken hoest. Vanacht ging heel goed tot 4 uur, heb wel een uur met haar rond gelopen en maar hoesten, zo zielig. HA geluisterd en in oren gekeken, ik heel duidelijk de klachten verteld maar ook dat ze echt niet verder ziek is alleen die hoestbuien snachts en dat we al bijna vier weken gebroken nachten hebben, zijn conclusie misschien toch een vorm van Astma...... eerst vond ik het wat gek want ze is niet heel benauwd, wel tijdens zo'n aanval maar hoe langer we het erover hadden, deste meer het in het plaatje past. Nu een mega baby inhalator gekregen en nu dus uitproberen. Het moet de luchtwegen verwijderen en we gaan het dus vlak voor het slapen en eventueel snachts geven, ben erg benieuwd, het is de bedoeling nu wat frequenter, dan 1x per dag en daarna indien nodig 1 a 2 x per week, hebben we het vaker nodig dan terug komen.
nou net voor het eerst gedaan, was wel even vechten (toen nam papa het met zijn sterke armen even over ) toen door het huilen ademde ze een paar keer goed in en uit en ze heeft maar kort gehoest net dus wie weet vanacht weer
Linda: sterkte met Evy, haar mogelijke astma en behandeling!! Oef, ik hoopte dat het iets tijdelijks was, maar hoop iig dat als het astma is, het goed behandelbaar is. Hier ziekenboeg met Tristan. Vanavond hoogste geregistreerde koorts van 39.8. Gelukkig was het een paar uur later alweer 39,3. Nu zetpil gegeven en hopelijk mag ik (ben ook ziekig) ook redelijk goed slapen Lindavnr: Fijn! Youngmom: hoop dat je de 37 weken haalt!
Lindavnr: Super dat het nu beter lijkt te gaan met daan! Onskleintje: WOw wat super leuk! Gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat het nu extra spannend moet zijn omdat jullie zoontje zo vroeg geboren is. Maar hopelijk blijven deze 2 langer zitten! Ook welkom natuurlijk! Helena: Wat ontzettend balen! Nou we wachten je reactie van morgen dan wel af. Linda: Veel sterkte voor Evy, hopelijk helpt die inhalator. Luca: LAstig dat Tristan zoveel spookt snachts, hopelijk gaat het snel weer beter. En beterschap voor jou! Youngmom: 34 weken gewoon al, geweldig!!!!! En wat fijn dat je de jongens hebt gezien! Hier: Pepijn krijgt 4 tandjes tegelijk, en is dus al 2 nachten onrustig. Hopelijk zijn ze snel door!
Hallo allemaal Lidavnr wat lekker dat Daa nu rusig inslaapt weer voelt voor jezelf ook een stuk relaxter denk ik. Linda hoe gaat het vandaag met Evy? hoest ze nog ze erg? mathijs hielp de inhalator wel altijd goed. Hier vanacht echt drama ik lag om 22.30 in bed en om 01.00 was ik er alweer uit met een ontroostbare Luuk...de hele nacht mee opgelopen vanmorgen ineens verhoging 38,9 en steeds huilen dacht eerst krampen maar dat was het ook niet uiteindelijk maar in zij schommelstoel voor de tv gezet en toen viel ie in slaap eventjes vanmorgen dus kon ik me wassen en aankleden om naar mn werk te gaan*zucht* hoop dat het straks beter gaat en ik vanavond mn slaap in kan halen Youngmom je gaat heel erg goed nu he!!!!! nog een paar weekjes en dan heb je alle vier je wondertjes bij je..wat zal je genieten dan!!!
Joehoee vandaag weer op het cb geweest en weer mooie scores Daan weegt nu met (morgen) 9 maanden 9500 gram en is 71.8 cm Jesse weegt 9580 gram en is 73.3 cm.
wat super linda nou nu ontlopen ze elkaar bijna niks meer he!!! 80 gram hihi. kan nog niet echt zeggen of ik verschil merk bij Evy, even aankijken komdende dagen. Mijn twins zijn 9 maanden!!!
@linda: Hopelijk helpt die inhalator voor Evy! Hier vroeger ook 'gevochten' met de jongens als ze aan de airosol moesten. @luca79: Ik hoop ook dat ik dat haal want dan heb ik dezelfde tijd als met de jongens en dat was ook super goed. Maar ik heb nu toch een soort rust over me. Ik weet dat nu ik de remmers niet meer krijg het ieder moment kan gebeuren. Dus gewoon afwachten nu!
Ha meiden, Even kort reageren.... @Linda: wat sneu voor Evy zeg, toch te hopen dat de inhalator werkt (mijn neefje heeft er toevallig ook net eentje gekregen en bij hem werkt het!). Sterkte ermee! Knuffel voor Evy @Lindavnr: wat een beertjes zeg! Geweldig! En super dat Daan beter gaat, toch die venkelthee he?!! Fijn hoor! @youngmom: kan me goed voorstellen dat er een hele last van je is afgevallen. 34 weken is ook al supermooi, er kan nu nog weinig misgaan. Inmiddels alweer 2 maanden ziekenhuis....pfff..... maar het is nu echt aftellen. De langste tijd daar heb je als het goed is gehad! @Marije: sterkte met Pepijn, hopelijk vannacht een rustigere nacht Hier voor de verandering eens weinig bijzonders. Bente snotverkouden en veel overgegeven, maar nu 2 dagen al rustig. Wel eet ze echt slecht vind ik en wil ze alleen maar drinken. Misschien toch wel keelpijn ofzo. Ze eet echt 3 hapjes fruit, 2 stukjes brood, alleen avondeten gaat redelijk: zo'n 150gr. Maar ja, zal wel een fase zijn, hoop ik. Verder dus zijn gangetje hier. Gelukkig gaan de nachten bij ons de laatste tijd super (durf het bijna niet te zeggen, want meestal gaat het dan mis ....) Nynke wil trouwens als je haar wilt laten zitten alleen maar strekken, eigenlijk staan zeg maar...... Dan gooit ze zich direct achterover en spant ze alles aan. Bente zit heel netjes, maar Nynke dus totaal niet. Herkenbaar? O ja, zijn jullie (Linda's en Marije) al bezig om ze uit een bekertje te laten drinken? Vanaf 7 maanden mochten we dat van het CB proberen, maar ik vind het 3x niets, 95% van het drinken belandt op de slab en de kleertjes, ze snappen er geen snars van. Tuurlijk moeten ze het leren, maar ik vind het zo'n gedoe en heb het gevoel dat ze er helemaal niet klaar voor zijn....
Elleuw allemaal! Ook ik ben sinds 3 december mama van CARMEN en DEVIN. Bevallingsverhaal staat elders op zsp. We zijn iig sinds eergisteren lekker thuis. Nu zijn we zo met z'n 5en. Is wel ff wennen hoor Justin vind de baby's geweldig en lief etc en is echt grote broer. Lief om te zien! Ben sinds vanmiddag begonnen met kolven omdat de ukkies beiden 100 gr gewicht verloren waren ten opzichte van gisteren. Gelijk de eerste x al 100 cc gekolft en net al bijna 120 cc. Ben trots haha.
@ Patroeschka: proficiat meid!! @ Habibas: hier drinken ze wel uit een tuitbeker maar nog niet uit een oefenbeker hoor! Dat lukt ze nog niet en wat je zegt; ze stoten het alleen maar weg en knoeien alles onder. Vind het allang goed dat ze uit een tuitbeker drinken haha Daan heeft trouwens vandaag geen thee op. 4 flessen, en geen brood vanwege cb kwam het allemaal niet uit. Maar goed, hij heft ook gekrijst de afgelopen weken met 4 flessen...dus misschien is hij gewoon weer heelmaal oke, ook zonder thee? (hihi dat rijmt)