Hier een super gelukkig mama die net haar zoontjes op bezoek heeft gehad. Wat zijn die twee toch lieve schatten *smelt* Sem: "Blijven babytjes daar nu zitten, mama?" Cas: "Ja é, babytjes daar blijven hé?" Mijn vriend: "Maar ze gaan nog komen hoor." Cas verwonderd: "Ja?"
Dat is onzin hoor!! Ik moest paracetamol slikken i.v.m. de ks en mijn borstvoeding werd echt niet minder. Zou er gewoon eentje nemen voor het slapen gaan, wie weet slaap je dan beter. In ieder geval fijn om te lezen dat het zo goed gaat met de kleintjes. Geniet ervan!!
paracetamol mag volgens mij gewoon hoor.... Youngmom wat een schatjes zijn je zoontjes toch nog even en dan zij jullie helemaal compleet inclusief Loecke....
@silvia009: Ik kijk er zo naar uit! Vooral als ik foto's zie van kleine broertjes en zusjes die hun pasgeboren broertje of zusje vasthouden.
Om jullie op de hoogte te houden van mijn bevalling (en er na) heb ik een mailadres aangemaakt waar ik iedereen van forum's in zal zetten. Is iemand hier bereid om dit toppic op de hoogte te houden? Zo ja als je je mailadres via BP doorstuurt kan ik je zo op de hoogte brengen.
ha meiden! alles goed? Sorry dat ik weinig klets, lees elke keer en dan heb ik de puf niet te reageren.. Mgoed.. @ Linda: Wat goed dat timo kruipt joh!!! Snel hoor! @ Helena; vreemd idee dat de kleine nu al zwaarder is inderdaad... fijn dat het zo goed gaat! @ Marye; brrr die kids van jou gaan echt snel met de tandjes! jeetje!! @ hier: Volgens mij zijn er hier ook tandjes op komst. Luieruitslag, rode wangen, koorts, dunne poep, vannacht paar keer wakker.. naja, alles wat op tandjes duidt. Maar nog niets te voelen. En ze willen niet echt hun mondje laten zien tenzij ze lachen, hihi, maar zie nog niks. Verder kunnen de kids hier al best goed zitten. jesse houdt het al goed lang vol, minuut of 20. Daan ongeveer minuut of 10. Allebei mooi recht qua beweging gaan ze hier allebei wel helemaal om hun as, en ze draaien volop, en gaan wat achteruit. Maar nog geen tijgeren naar voren of kruipen. Zijn ze blijkbaar wat later mee, haha.
Vraag me af wat er nu klopt van het feit dat een tweeling zich minder snel zou ontwikkelen dan een eenling... volgens mij klopt daar niks van.... mischien met het praten omdat veel tweelingen een eigen taaltje maken maar qua eten zitten en lopen lijkt me nergens verschil in te zitten toch???
idd silvia, alleen de eerste paar maanden merkte ik het, vooral aan evy maar die is inmiddels zo vlot, helemaal bijgetrokken!
Reden voor de pijn van de voorbije dagen is gekend! Die twee zijn gewoon ongeveer 400gr en 300gr aangekomen. De gyn heeft toch 2 keer moeten kijken hoor Zijn er meiden die ook zo'n enorm verschil hebben gezien op de echo's? @silvia009: Ik denk ook dat dit niet waar is hoor. Hier liepen de jongens aan 13m en 15m. Ik ken kindjes die vroeger lopen en ook die later lopen en een éénling zijn. Maar de eerste maanden merkte ik dat wel. Maar daarna anders altijd op schema gebleven.
@youngmom fijn dat die rust de kleintjes dus heel goed doet, je ligte er niet voor niks meis, sterkte!!!!!!!!!
Wauw Lindavnr wat een leuke foto's maar wat me vooral heel erg opvalt zijn die prachtige ogen van die twee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wauw in die ogen gaan heel veel meisjes verdrinken denk ik....
Lindavnr.... het gaat me ook vooral om de vorm van de ogen dat zijn echt van die ogen die als ze je aankijken dat je gewoon smelt en alles goed vind,daar gaan ze dadelijk nog misbruik van maken let maar op hahahahaha
Patroeska, Een beetje laat, maar van paracetamol loopt je productie niet terug, dat kan je zonder 'gevaar' gewoon gebruiken tijdens de borstvoedingsperiode. Super hoor dat je ze op 1 flesje kunstvoeding na helemaal borstvoeding kan geven. Leg je ze ook aan de borst of kolf je enkel? Helena, Tjonge jij ook gewoon alweer 28 weken, gaat echt super snel voor mijn gevoel! Wel alles goed met de zwangerschap? Hopelijk is de verbouwing inmiddels toch wel zo een beetje afgerond? Hopelijk zijn de kids dan ook minder dwarsig ! Haha! En ze krijgen dus samen de zolder en gaan daar slapen, de baby op hun oude kamertje? Youngmom, Jij ook nog altijd die twee wondertjes van je bij je, wie had dat gedacht! Zie dat je 35 weken en 5 dagen zwanger bent, nog 1 dagje toen ben ik bevallen van Malou en Ruben ! Hoop dat jij ze lekker toch nog even bij je mag houden, des te beter voor de kindjes natuurlijk. Jipper, Echt drie miljoen jaar geleden dat ik je die vraag stelde, maar kan me voorstellen dat je wel met een eventuele vroeggeboorte bezig bent en probeert zoveel mogelijk te doen enzo om het misschien te voorkomen (voor zover mogelijk). Maar je moet denk ik proberen het zoals je volgens mij al doet niet als donkere wolk boven deze tijd te laten hangen. Hmm oke hoop dat je nsapt wat ik beodel, heb het al 3 keer geprobeerd anders te schrijven, maar het komt er niet te staan zoals ik het wil. Met de mannen alles goed? Lindavnr, Oke, domme opmerking, wat lijken die twee toch vreselijk op elkaar zeg ! Haha! Prachtige kereltjes! En die donkere haartjes ! Sterkte met de tandjes en de rode billetjes enzo! Wel heel mooi dat ze zo lekker in ontwikkeling zijn! Hmm verder, weet ik het echt niet meer! Moet ook bekenen dat ik echt niet alles terug gelezen heb hoor ben gewoon al zeker een week of 2 denk ik niet op het forum geweest. Trekt me op het moment gewoon totaal niet . Hier gaat het allemaal eigenlijk gewoon rustig zn gangetje! Maar zijn wat keuzes en beslissingen die genomen moeten worden, wat nogal wat energie enzo kost ! Ruben heeft gister 2x op het toilet geplast ! Whoehoe, zou hij ook in de smiezen hebben hoe het werkt? Haha! Nouja we wachten rustig af hoor. Malou die had gister ruzie met haar mama ! Whaha! Ze mocht van papa in ons bed slapen, maar bleef eruit komen en op de gang om mij roepen...zucht...2838492 keer terug in bed gelegd en uit eindelijk gezegd dat als ze niet ging slapen ze naar haar eigen bedje ging. Kortom madam ging weer staan roepen dus heeft nog een flesje melk gekregen, is in dr eigen bed gegaan en heb dr niet meer gehoord. Benthe daar is gewoon alles zn gangetje, op het moment weinig grote veranderingen geloof ik . Liefs Hanneke!