Tweeling mama's!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Karel1978, 24 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Dag Dames,

Ik wens jullie allemaal een geweldig 2011 en hoop dat jullie een fijn oud&nieuw hebben gehad!!!

Hier alles ok, alleen niet zo actief op zp nu. Komt binnenkort wel weer :)

Liefs, Luca

2. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Ook hier voor iedereen de beste wensen!

Hier hebben de dames niks gemerkt van al dat geknal

3. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Mail van youngmom die een drieling heeft gekregen vanacht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

j deze een mailtje om jullie mee te delen dat ik vannacht rond 1u25 opnieuw mama ben geworden. Maar het is helemaal anders gelopen dan wij (en iedereen anders) hadden verwacht. Want ‘onze tweede tweeling’ bleek na de geboorte een drieling te zijn.
    Ik kan jullie dus na een 37w5d durende en voor mij erg zware zwangerschap eindelijk de geboorte melden van VIGO (3120gr/51cm), BENT (2885gr/50cm) en NIKA (2105gr/46cm). Mijn dochtertje is vernoemd naar mijn zusje waarvan we op 23/12/10 afscheid hebben moeten nemen. Vigo en Bent mogen bij mij op de kamer en doen het uitstekend. Nika ligt in een couveuse maar doet het ook erg goed. Hoe het komt dat ze ons wondermeisje over het hoofd hebben kunnen zien tijdens de echo’s en andere onderzoeken kunnen ze niet verklaren. Maar wij zijn toch effe flink van slag door dit nieuws. Het veranderd toch wel veel voor ons maar zonder twijfel zijn ze alle drie welkom natuurlijk. De ontsluitingsfase heeft maar liefst 28 uur geduurd maar de uiteindelijke bevalling verliep vlot, zonder epidurale en vaginaal. Grote broers Cas en Sem en grote zus Loecke komen deze namiddag langs samen met mijn schoonouders. En nu ga ik wat proberen te slapen want ik ben dood op.

Bij deze ook nog een gelukkig Nieuwjaar aan iedereen!
    Vanwege youngmom, youngmomvriend, Loecke, Linn*, Cas, Sem, Vigo, Bent en Nika!

4. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Nou youngmom ook hier een dikke proficiat! Ben benieuwd naar je verhaal maar kom eerst zelf de shock maar weer te boven en dan horen we het snel van je!

Dikke respect voor jou! Een drieling 37,5 week gedragen!

5. bereke

bereke Niet meer actief

Kan ik alleen maar bijtreden :)!

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Waatt??!! Oh wat een verhaal! Dat dat toch nog gewoon kan gebeuren joh..jeetje...wat een schrik en verrassing meid..
    Pfoe... ik ben er zelf even stil van!!
    maaarrrr...SUUUPER proficiat met je geweldige drie wondertjes!!!! Wauw meid!!!!

7. naomi33

naomi33 Bekend lid

18 aug 2006
    835
    0
    0
    tuinbouw
    emmen
    wauw youngmom drieling gefeliciteerd :D

wens jullie allemaal een fijne 2011

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hmmmmz...ik trek mijn reactie even in tot ik een foto heb gezien van moeders en kids.... want het wordt ineens allemaal erg ongeloofwaardig.

9. naomi33

naomi33 Bekend lid

18 aug 2006
    835
    0
    0
    tuinbouw
    emmen
    mijn twee schatjes :D

10. Helena1977

Helena1977 Bekend lid

7 jun 2009
    514
    0
    0
    YOUNGMOM,
    gefeliciteerd met Bent, Vigo en Nika!!!!

Wauw joh, wat een verhaal!! Hoe ze dat over het hoofd hebben kunnen zien na zo'n lange ziekenhuisperiode....heel bijzonder.
    Ik snap nu wel waarom je deze zwangerschap zo veel zwaarder vond als die van Cas en Sem ;), maar wat heb je het goed gedaan! Gewoon 37 weken een drieling gedragen!! Geniet lekker van je kindjes.

11. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ha mama's,
    vraagje!

Heeft er iemand hier ervaring met zo'n playpen? Wij overwegen erg om deze te kopen, maar ben benieuwd naar event. ervaringen, of aanraders voor een bepaald systeem/merk..

12. Habibas

Habibas Actief lid

26 aug 2009
    374
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha meiden,
    EEN HEEL GELUKKIG 2011 GEWENST MET JULLIE MOOIE LIEVE KINDJES! DAT HET MAAR EEN ONBEZORGD JAAR MAG WORDEN!

Ik ben zo benieuwd of het verhaal van Youngmom nu wel of niet klopt.....Het kan bijna niet meer kloppen........Dus Youngmom, show your babies en ik zal je van harte met je 3-ling feliciteren. Zo niet, dan eindigt hier je bedrog.......

@Lindavnr: wij willen ook een playpen, dus ik kijk met je mee

@Linda: hier ook geen tips. Nog totaal niet in beweging.... Hier pakken ze ook wel alles af als ze bij elkaar op de mat zijn, dus wel herkenning, wat dat betreft. De 1 kijkt dan heel pips maar gaat vrolijk verder of probeert het terug te pakken. Dus nog een fasetje eerder dan bij jouw kids, sterkte ermee!!

@hier: het gaat prima. Wel jammer dat ze al een week om 6 uur wakker zijn, dus erg vroeg. Vandaag maar eens 3 slaapjes proberen. Nynke is wel vermoeiend, want ze wil alleen maar staan en anders gaat ze mauwen.....Ze kan niet zelf gaan staan, dus ik moet haar vasthouden en dat houdt ze lang vol:( Ze hebben met oud&nieuw wel lekker doorgeslapen. Zelf was ik om 22uur ook knock-out en werd ik om 10 sec voor middernacht door mijn lief wakker gekust ;) Gezellig he?!
    Eten gaat hier trouwens steeds beter, alleen het poepen is nog steeds drama. 5-6x per dag en minstens 1x per dag helemaal onder.....Ze zitten aan de hypo, maar dat lijkt niets uit te maken.

13. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik geloof het niet.. al eerdere verhalen van haar niet, maar toen gaf ik haar nog de voordeel van de twijfel. Maar na haar zusjes 'dood' en een onverwachte 'drieling'.. NEE dit kán niet waar zijn.

14. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Wat naar zeg dat met youngmom, voelt nu ook een beetje als inbreuk op mijn eigen privacy aangezien je toch persoonlijke dingen verteld. Wie weet heeft ze geen kinderen en wil ze heel graag kinderen en probeert ze zo meepraten, dan wens ik haar heel veel sterkte met alles...

@Habibas, hier was het ook drama met slapen afgelopen maand en ik heb ze nu weer strak ik het ritme haha, om 9.30 en om 13.30 gaan ze hier nu standaard naar bed en het werkt ineens heel goed, ze slapen dan ongeveer 1,5 uur. Als ze eerder wakker zijn dan houd ik ze toch op omdat ze anders weer helemaal uit het ritme komen en dus huilerig worden.

15. adi

adi Niet meer actief

WAATTT! Ik val hier zowat van mijn stoel!!
    Heb jij 37,5 weken een drieling gedragen? Hebben jullie het Guiness boek al gebeld? ;)

Proficiaat meid, wat een verhaal!!! En wat een prestatie!!!

16. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
  17. adi

adi Niet meer actief

Dames, waarom twijfelen jullie aan haar verhaal? (ik heb de helft niet gevolgd dus heb geen idee).

Ik ben via pb door iemand getipt met de vraag of een drieling met 38 weken mogelijk was. Volgens mij een wereldrecord, maar ik kan niet vertellen of het wel of niet mogelijk is. Het zou geweldig zijn natuurlijk.

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Uh, even in 't kort;

Ze was zwanger van een tweeling en heeft al een tweeling. Heeft weken in het ziekenhuis gelegen maar ondanks dat is er op echo's nooit de 3e gezien. (ondanks dat ze groot genoeg zijn volgens die gewichten) Nu was het dus plotseling een drieling en tot bijna 38 weken gedragen.
    Ze wil geen buikfoto's, echofoto's of babyfoto's laten zien want dat mag niet van haar vriend.
    Ze is 22 trouwens, en heeft nu dus 6 kinderen.
    Haar schoonzus is 2 weken geleden ook van een tweeling bevallen en haar zus is vorige week plotseling in coma geraakt en overleden.
    Zo kan ik nog even doorgaan...

19. naomi33

naomi33 Bekend lid

18 aug 2006
    835
    0
    0
    tuinbouw
    emmen
    :$ hmm inderdaad beetje raar

20. adi

adi Niet meer actief

hhmm raar inderdaad. Ik lees nu ook elders het verhaal over een vriendin die ook net bevallen is van een 4ling met 25,5 weken. heel toevallig al die meerlingen ;)

Van die echo vond ik het ook raar. Is haast niet te missen zou ik zeggen. In het zkh heeft ze neem ik aan ook voldoende CTG's gehad. Dan hoor je vanzelf dat er 4 verschillende hartslagen zitten in haar lichaam.

Hhmm...

Deel Deze Pagina