Tweeling mama's!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Karel1978, 24 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    HAPPY NEW YEAR LADIES!

Beetje laat, maar vandaag mag het nog toch :p!

Hmm ben even van slag ofzo door het verhaal van youngmom...Hier namelijk nog iemand die haar twijfels zo af en toe, nooit heeft durven uiten. Maar na al die ziekenhuis tijd, onderzoeken, ctg's en weet ik veel wat, maak je mij eigenlijk niet wijs dat er ineens een extra uit verschijnt...Kortom, ja hier grote twijfel. Maar mocht ik het mis hebben, dan mijn oprechte excuses en natuurlijk dan van harte gefeliciteerd met de geboorte van Vigo, Bent en Nika.

Wel vind ik het overigens ergens wat jammer, dat er ook word gezegd dat mensen het pas geloven als je een foto van je buik, echo's of kinderen plaatst. Ook hier namelijk iemand die dat nooit doet (nouja buik heb ik bij M&R 1x gedaan, na de geboorte ook 1x. En B heb ik 2x een buik gedaan en 2 of 3x na de geboorte een foto). Hier ook niet, omdat vriend en ik niet willen dat onze kinderen op internet door elke 'viezerik' te vinden is, maar ook vooral gewoon voor de privacy van onze kinderen. En ja ach misschien trek ik het me gewoon te veel aan als er dat gezegd word :) sorry.

Hier hebben we een heel fijn oud en nieuw gehad. Om rond 23.15 hebben we de kinderen wakker gemaakt, wij vonden het eigenlijk gewoon wel weer fijn, om op dat moment echt samen met ze te zijn. Er komt immers weer een jaar, waarin wij hopen dat we voor ze mogen zorgen. Een moment waarop wij toch altijd weer dankbaar zijn, dat wij deze drie wondertjes hebben mogen krijgen en dat wij voor hen mogen zorgen! Maar ook is het voor ons altijd een moment, waarop we denken aan de minder fijne dingen van afgelopen jaar/jaren.

Verder eigenlijk nog hetzelfde als laatste keer dat ik hier kwam, Ruben plast af en toe (als het hem uit komt en hij er zin in heeft) op het toilet. Malou die is overdag volledig zindelijk gewoon. Verder hebben ze op het moment elke keer mot met elkaar...zucht...dat is echt vermoeiend...

Als ik vraag Malou wil jij voor mama even een lapdoek pakken? Dan rent Ruben zo hard als hij kan erheen, gaat Malou gillen en krijsen, omdat Ruben het dus al haalde...kortom dan laat ik er haar ook maar een halen, maar dan is ze weer boos omdat ik er al een heb...En zo gaat het dus gewoon echt met ALLES...dingetjes doen, dingetjes pakken, speelgoed pakken, speelgoed om te spelen, de kleur van het potlood/de stift die de ander heeft. Nou uhm ik word er gestoord van (voor zover ik dat nog niet was :p). Maar vooruit dat overleven we ook wel. Benthe die kijkt dr ogen uit als die andere twee weer ruzie hebben en observeerd de boel of zet het mee op een krijsen...

Heerlijk genieten hierzo dus :p! Whahahaha! Maar vooruit het kan allemaal nog veel erger natuurlijk :p!

Volgende keer loop ik jullie reacties enzo weer langs zoals ik eigenlijk altijd gewend ben te doen, maar nu gewoon even geen tijd voor (sorry druk druk druk) en ook weinig puf (sorry, idd ook door het druk druk druk zijn) hoop dus dat dit eigenlijk enkel egobericht niet zo erg is.

Liefs Hanneke!

2. bereke

bereke Niet meer actief

Weeral niet bijgelezen (schaam me stilaan wel ;)) maar hier de beloofde foto's Jane:

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ahhh wat een heerlijke meisjes Bereke :D!

4. bereke

bereke Niet meer actief

5. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    wauw Bereke wat een heerlijke kinderen :D ben helemaal vlieft hihihihi

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Agossie wat liefff Bereke

Hier ook even een picture van mijn kanjertjes. Carmen links en Devin rechts

7. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    jeetje wat gaat dat snel Patroeschka! Ze zijn mooi!!\

Bereke: jou dames zien er ook super cute uit!

8. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Madeliefje hier totaal niet verwacht om bij de eerste echo twee hartjes te mogen zien kloppen.....wij waren er stil van maar na een tijdje ging er aan wennen en vond ik het stiekem al erg leuk.

Bereke wat een plaatjes van meiden heb je toch

Jizzy leuk om jou hier weer eens te zien

Over youngmom.....ik weet het allemaal niet meer. Ze is wel van die andere site verwijderd en heeft mij gevraagd om haar mailadres naar iemand die in haar vriendenlijst stond te mailen en dat heb ik gedaan en heb ook een bedankje van die persoon teruggehad. Die verwijdering is alweer een week of twee/drie geleden....Ik hoop dat ze dit niet verzonnen heeft zowel dan wens ik haar ook veel sterkte.

Hier nog een leuke foto van onze meiden met papa

9. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Nog 1

10. bereke

bereke Niet meer actief

Oh die laatste is echt een prachtige foto! En wat lijken ze hard op elkaar!

11. bereke

bereke Niet meer actief

Jizzy, ik hoop dat het tij snel zal keren voor je gezin! Je hebt je deel nu wel gehad :(. Hopelijk wordt 2011 een fantastisch jaar voor jullie!

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Wauuuw super lieve foto's!!! :D:D heerlijk, die tweelingspam :D haha.

@ youngmom: waarom was ze van die site verwijderd dan? En praatte ze daar ook zoveel mee? dan had ze wel echt tijd teveel :p

13. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Waarom ze daar verwijderd is weet ik niet, heb ik ook nooit iets achter gezocht maar vind het wel raar nu allemaal

14. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Deze is lief!!!

15. gimena

gimena Niet meer actief

Sorry dat ik even hier in breek hoor :)
    ik zit bij de 1988 form.
    ik had me hier op ook helle grote vraag tekens of dit wel klopt.
    heb er ook op gezet of ze een foto spam neer kon zetten.
    ik weet het allemaal niet of dit wel klopt:(

16. gimena

gimena Niet meer actief

erg mooie en lieve spam,s van jullie kindjes
    *breekt weer uit*

17. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Youngmom was al van die site verwijderd?

@Sylvia: heb je nog wat van haar gehoord?

Als het allemaal een leugen was, vind ik het eigenlijk ook gewoon rot voor haar dat ze dat allemaal nodig heeft...

Maar goed, ik heb heel mooie babyspam voorbij zien komen!!! :D

18. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ik zal me hier ook eens bijvoegen haha tot nu toe schrijf ik alleen mee in het tweeling (deel 2) topic maar aangezien ik nu echt al een tweeling mama ben is dit ook erg gezellig!!!

19. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Ook hier welkom natuurlijk :D

20. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273