Kleintje.Youngmom's partner heeft eind december de rechtszaak voor bezoekrecht gewonnen en ze mag dus elke 14 dagen naar haar vader toe. Youngmom natuurlijk ben je welkom. Maar mischien kan je ook wel begrijpen dat er getwijfeld word aan het hele verhaal. Je hebt zolang in het ziekenhuis gelegen met echo's en ctg's en al die weken hebben ze Nika steeds over het hoofd gezien , dat lijkt gewoon haast onmogelijk ,snap je dat. Wij snappen ook allemaal dat het een hele erge schok voor jullie geweest is , en we vinden het allemaal een beetje raar dat je niet een fotootje wil /mag plaatsen van jullie drieling of gezinnetje je kan op zp prive albums aanmaken en dan kan je een select groepje vriendje maken die dan wel in de albums kunnen kijken en de rest niet....dat zou vst een eind maken aan al dat geroddel. Maar de keus ligt gewoon bij jou.
Youngmom, wat mij betreft ben je ook hartstikke welkom, maar ook ik zou graag een foto zien van JOUW kids. Je hebt namelijk zo ongelooflijk (letterlijk!) veel meegemaakt in je jonge leven, dat ik me dat niet echt kan voorstellen en dan ontstaan er twijfels (en zoals je weet bij heel veel anderen)..... Niet onbegrijpelijk toch? Je hebt alle records verbroken op het gebied van drielingen en dan de rest van de gebeurtenissen er nog bij.... Succes en plezier met je kids!
Youngmom, idd denk ik er ook zo over; je bent helemaal welkom, maar ik denk dat er altijd twijfel zal blijven hier als je niet een foto kan neerzetten van jou samen met je kids... Zie het niet als iets moeten bewijzen aan ons, maar zie het als ons allemaal een schop onder onze kont geven voor onze ongelovigheid
sluit ik me bij aan, het lijkt me dat je ook niet met mensen je leven wil delen die je toch niet geloven
Hey Girls, Hier even een hectische tijd. Pepijn en Florine zijn afgelopen donderdag in het ziekenhuis met ademhalingsproblemen door het RS-virus. Gelukkig ging het na 2 dagen stukken beter en zijn ze vandaag weer thuis gekomen. Nog steeds niet beter natuurlijk, maar ze hebben iig geen problemen meer met het hoog genoeg houden van het zuurstofgehalte in hun bloed. Ze zijn de laatste tijd ook niet echt aangekomen. Florine weegt 8080 gram en Pepijn 9150 gram. Beide zitten nu goed. Pepijn kruipt helemaal goed sinds gisteren in het ziekenhuis, hij staat sinds vandaag, goed ergens tegenaan. En wat kijkt hij dan trots!! Youngmom: Ik kan je verhaal niet zomaar geloven, teveel toevalligheden enz. Dus ik zou ook graag een foto zien..
Sterkte Marye! Fijn dat ze vandaag weer terug zijn gekomen en dat het nu weer beter gaat! Lijkt me best schrikken zeg! Youngmom, hier hetzelfde gevoel als de andere dames hier hebben. Ik ben bang dat we anders ook niet voluit spontaan en eerlijk kunnen reageren. Het is gewoon zo ongelooflijk veel wat je in korte tijd en in jouw nog jonge leven hebt meegemaakt! En in pb/mail zet je je kids in ieder geval niet op internet
@ Linda; haha ja hier ook een afvalrace. Ben alleen maandag begonnen dus ook maandag pas wegen Ga voor 5 kilo hihi. jij?
Ik ook de laatste zwangerschapskilo's! Ik hoop met de verjaardag van de kleintjes op gewicht te zijn. Op zich mag er daarna nog wel 2 kilo af maar dat had ik altijd elk jaar zo tussen winter en zomer daartussen schommelde ik altijd
hmm haha ik hoop dat ik dat haal, Maart. Ben vooral aan het opletten op de lekkere dingen, die laten staan. We passen niet ons hele avondeten aan...dus niet alleen maar sonja bakker dingen haah. @ hier: hihi Daan is midden in de huiskamer op de foammat in slaap gevallen! Das nog nooit gebeurd maar wel érg schattig Menneke slaapt ook overal Jesse ligt in bed, die heeft 39,5 graden koorts
ah getsie, een tand of grieperig? evy had deze week ene paar keer lichte koorts maar niet echt ziek geworden. wat schattig slapen op de foammat hier ook geen dieet, vooral wat minder eten en (bijna) niet snoepen
Lindavnr: ook sterkte met jouw koortsige mannetje! @Afvallen: was al begonnen toen de laatste 5-7 zwangerschapskilo's er niet vanzelf af gingen. Ben nu op hetzelfde gewicht als vlak voordat ik zwanger werd van T&R. Maar er mag echt nog wel meer vanaf. Nog 9 kilo en mijn gewicht is redelijk perfect voor mijn lengte Ik heb even een eind-decemberstop gehad (en toch nog een halve kilo eraf ) en nu moet ik de moed bij elkaar rapen om weer door te gaan met de 'heilige geest' van het afvallen
******************************************* Ik moet hier nogmaals uit concluderen dat het zo fake is als het maar kan. Eerst maakt ze "per ongeluk" een foutje met de buikomvang en nu met het gewicht. Zou ze misschien ook perongeluk gemist hebben hoelang ze al zwanger was? Straks komt ze vertellen dat haar dochter perongeluk is verwisseld met een andere baby. FAKE! Nooit getwijfeld of ze wel echt was (en dus faker dan fake) en ook nooit de moeite genomen om te reageren op haar. Dat mensen dat nog geloven?! Geen twijfel mogelijk...nep nep nepperdenep en neppest. ***************************************Kortom ONMOGELIJK***
@ Ryfo: Als je haar dat nu in een pb stuurt...dan komt het niet in ons topic terecht en kan zij het zelf aan je uitleggen... Wij als mede tweeling mama's zijn nu wel klaar met de discussie of het wel of niet echt is; wij geloven het zodra we foto's zien. @ Mama's: Vraagje ! Zijn jullie op vakantie geweest met jullie kids zo tussen de leeftijd van 1 en 2? En hoe ging dat? Wij willen eind augustus op vakantie met ze. hebben jullie tips? Bijv....voorkeur voor vliegtuig of auto? En bepaalde landen/plaatsen/appartement/campings/enz??
Lindavnr helaas geen ervaring mee... maar ik lees even met je mee want wij twijfelen zelf ook nog of we weg willen dit jaar.
oh ben ook erg benieuwd, wij gaan in juli, we denken aan camping maar twijfelen nog waar en of we zelf de spullen meenemen of een keertje huren (voor het gemak).
ik krijg mn man voor geen goud in een caravan hahahaha.... we zijn weekendje weg geweest (althans geprobeerd) en dat was zo vies dat we de dag erna weer naar huis zijn gegaan met alle kids. dus word voor ons een landal of centerparcs huisje ben ik bang hahahahahaha
ja dat hebben wij vorig jaar ook gedaan naar center parcs in frankrijk, was een nieuw geopend park, wel duur hoor maar wel relax, wij willen nu wat langer dus zaten aan camping te denken. We zijn op zich wel campeerders dus wel wat gewend maar een beetje gemak lijkt me wel fijn nu ze nog klein zijn alleen geen vieze carcavan natuurlijk haha.
Ikzelf ksan goed in een caravan vooral een stacaravan heb er zelf 3,5 in gewoond op een recreatiepark, maar mijn man is meer het stenen huis type hahahaha maar ik vind met kinderen een camping ideaal...lekker spelen buiten etc de sociale controle is er groot maar ja toen we afgelopen jaar een weekendje wilden gaan proberen met alle vijf de kids is het zo ontzettend tegengevallen dat mn man het nu dus niet meer wil. dus zijn we aangewezen op een bungalow ergens in NL of buitenland...maar ja om uren in de auto of vliegtuig te gaan zitten met 5 kinderen zie ik weer niet zo zitten hahahahaha dus ik ga niet naar het buitenland dit jaar...
Even voor de mama's die er al ervaring in hebben Hoe deden jullie dat met voeden? Eerst deed ik aldoor als er 1 'kwam' om eten, dan deden we de ander er achter aan. Maar Devin moet constant wakker gemaakt worden én hij drinkt 30 cc méér per keer. Dus hij kán er meer uurtjes tussen laten..