Hadden dames hier nog tips over leuke vakantiebestemmingen voor twins (1.5 jaar oud ongeveer dan)?? Of tips over de manier van reizen? (vliegtuig/auto?)
Sorry weer niet bijgelezen . Maar nogmaals een update voor eventueel geïnteresseerden : Net terug van de kinderarts. Hij denkt echt dat ze overgevoelig zijn aan koemelk. Dus toch maar die speciale melk verder blijven geven. Verder mogen we starten met fruitpap (kregen al groentepap) en 's avonds een fles van 180 ml geven ipv 150 ml. Weer een stapje verder dus. Toen ik thuis kwam vlug vlug begonnen aan hun eten want ze kregen honger. Toen viel ineens mijne frank dat chinese kool niet gestoomd mag worden. Shit en had niks anders meer in huis. Wel nog potjes (uit zo'n doos met reclame,...) dus ik dacht laten we dat eens proberen. Heeft L. gewoon heel dat potje uitgegeten. Nog nooit zoveel gegeten! Zegt wel iets over mijn kookkunsten vrees ik . F. heeft ongeveer de helft opgegeten trouwens.
Deze vond ik op een ander forum!! Ik wil alle mensen die mijn vriendin niet geloofden proficiat wensen! Jullie zijn er in geslaagd om door jullie 'fantastische' opmerkingen mijn vriendin te doen instorten. Dankzij jullie ligt zij sinds gisterenmiddag in het ziekenhuis. Echt waar, jullie moesten zich schamen! Enkel omdat zij mijn vertrouwen niet wou beschamen en geen foto's wou plaatsen en omdat zij/wij veel hebben meegemaakt de laatste maanden. Om dan zo ver te gaan om haar volledige achtergrond te gaan checken vind ik dat erg laag van jullie. En dat klopt trouwens ook niet wat jullie allemaal beweren. Ik ben blij dat mijn vriendin nu ook inziet dat ze dit nooit had moeten doen. Cas en Sem hebben zo lang hun moeder moeten missen thuis en door jullie gedrag moeten zij haar nu weer missen. Hopenlijk doet dit jullie nadenken over het feit dat er ook iemand achter de naam 'youngmom' zit die erg afziet van die pijnlijk opmerkingen van jullie. Aan de mensen die mijn vriendin wel steunden wil ik toch wel een woord van dank uitgeven. Maar ik wil niet meer dat ze op forums komt en zoals ik al zei ziet zij dat nu ook in waarom ik er van het begin af tegen was dat zij daar kwam. Zij hoort thuis te zijn en nu normaal te genieten van haar kindjes na haar vreselijke zwangerschap en dankzij mensen die haar afbraken/afbreken kan zij dat nu niet. Zolang zij op van die forums komt zal zij geconfronteerd worden met deze soort van mensen. Dat verdiend zij NIET! Meer woorden wil ik hier niet aan vuil maken! N. (vriend van youngmom)
Boehoehoe. Het wordt te warm onder haar voeten en ze is weg. Weet je, als je niks te verbergen hebt dan toon je gewoon die foto... .
Jups... maar geloof niet dat je door wat een paar mensen zeggen , jij het ziekenhuis in gaat omdat je instort....
En als het wel echt waar is en ze haar geluk dus zo laat afhangen van wat mensen op een forum (!) schrijven, dan is het maar goed dat ze weer is opgenomen, want dan heeft ze sowieso hulp nodig.
idd...en d'r vriend kan beter wat tijd aan zn ingestorte vriendin besteden ipv op 20 forums/80 topics dit bericht plaatsen en mailen naar jan en alleman
Vind het echt sneu dat voor haar dat ze schijnbaar alleen op zo'n manier aandacht kan krijgen.... ik wens haar het allerbeste toe en haar kinderen ook.of het er nu 2 of 5 zijn....en ik hoop dat ze de hulp krijgt die ze nodig heeft , want dat ze hulp nodig heeft is wel duidelijk nu. Youngmom succes in je verdere leven...
En het einde van het Youngmom verhaal. Gelukkig beland je inderdaad niet door opmerkingen van mensen op een forum in het zkh. Hier drama vannacht. Tristan had buikpijn en hij heeft echt wel twee uur op en af hard gehuild We hebben trouwens de 11 maande check en prikjes hier ook weer achter de rug. De jongens zijn allebei tussen de 9 en 10 kilo en R. is 76 cm. en T. al 80 cm. Hij wordt lang!! Maar wat zijn de jongens eenkennig geworden op het cb zeg! Ze begonnen al te huilen toen ze door de arts werden vastgehouden, en toen ze hun onderzoekjes deden was het de hele tijd huilen. Vooral R. was echt overstuur. En toen de prikjes dus nog. Die waren in vergelijking minder erg zelfs. Maar ik heb er dus spijt van dat ik Lucaman niet heb meegenomen. Sta je daar met twee huilende kinderen in je armen, spierpijn dat ik er aan over heb gehouden! Zodra ze het cb uit waren was trouwens alles weer helemaal goed De controle was verder ook goed
zijn er mama's hier met twins op vakantie gweest met het vliegtuig?? Hoe doe je dat joh?? Je zit dan met 2 buggy's en bagage???? hoe krijg je dat voor elkaar om mee te lopen haha help!
nou echt is echt een mooie cliffhanger die soap van youngmom, rijke fantasie noemen we het maar, nouja stiekem denk ik dat zo iemand misschien heel graag kinderen wil en ze niet kan krijgen ofzo, dat vind ik dan wel erg... maar goed, @Lindavnr: vrienden van ons met een tweeling hadden een tweelingbuggy 2e hands gekocht voor het vliegtuig maar ze vonden het drama, mij lijkt het trouwens niks dat vliegen, maar het ligt aan de kinderen denk ik, evy zit echt geen 5 min. op schoot, met Timo zou ik het wel durven denk ik
en met rugzakken voor de handbagage en dan zo'n kar op het vliegveld voor de spullen, de een die kar, de ander de buggy, dat zou wel gaan denk ik
Wij! We hebben een buggy mee het vliegtuig genomen. Die mag namelijk voorin het vliegtuig bij het personeel blijven (maar check dat ff). De andere gup zat bij mij in de draagzak (die van mij gaat mee tot 20 kilo ). Ging hartstikke goed. Ik raad wel stoelen aan met een nooduitgang voor je. De ruimte is best klein met zo'n kleine op schoot, dus een stoel zonder stoel voor je is echt fijn dan Kwestie van tijdig inchecken en een beetje geluk. (Wij zaten trouwens op een gewone stoel, dat ging ook goed hoor )
Dat zou inderdaad wel erg zijn . Maar er zijn betere manier om hier mee om te gaan dan verhalen op te hangen. Dus als het zo moest zijn, hoop ik dat haar ogen opengaan en ze hulp zoekt! Zo and that's that wat mij betreft . Ik zou het niet zien zitten met twee kleintjes op de vlieger. Vlieg zelf niet graag en ben erg onrustig enzo dus als ik dan nog twee wriemelkontjes onder controle moet houden . Maar veel hangt van je kindjes en jezelf af hé!