Tweeling mama's!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Karel1978, 24 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Oh wat schrikken!!! Hopelijk valt het heel erg mee!!!

2. bereke

bereke Niet meer actief

Oh dat meen je niet! Hopelijk valt het allemaal mee en blijkt het iets onschuldigs te zijn!

3. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    sascha o nee krijg zelf al helemaal kippenvel, ik duim ontzettend hard dat er gewoon iets anders blijkt te zijn...........
    ................

beetje raar omdat over het hoesten hier te beginnen.....................................

@Lindavnr: precies zo gaat het hier ook en @ helena ik heb ook al eens aan die melk zitten denken, de ha en de ka van het cb zeiden ook dat het slijm bij haar hoorbaar is en als ze ligt dan komt het zeg maar een beetje omhoog vandaar hebben we het bedje ook iets schuin

we hebben ipv ene ui nu een bak water met zo'n bolletje die we zelf gebruiken om te stomen, ruikt nu lekker in hun kamer, misschien maakt dat ook alles een beetje vrij. het pufje helpt ook wel maar we moesten net afbouwen :( niet dus

nou ik ga even kijken naar: mijn kind is te dik

4. sascha78

sascha78 Actief lid

3 mrt 2007
    256
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    We zijn weer terug van het ziekenhuis en gelukkig lijkt het mee te vallen. De kinderarts heeft ook inderdaad het woord leukemie genoemd, maar daarbij ook dat zij daar niet aan denkt gelukkig. Daar heb je namelijk gewone blauwe plekken en bij Allana zijn ze verdikt. Het is waarschijnlijk een reactie van het lichaam op een virus dat ze eerder al gehad heeft. Ze kan hier nog wel 6 weken last van houden en ook gewrichtspijnen daarbij krijgen en darmklachten/buikpijn. Ook kan ze bloed in de urine krijgen, maar dat hoeft niet. Misschien krijgen we vanavond nog bericht voor 22.00 uur en anders morgenvroeg voor 12.00 uur wat er uit het bloedonderzoek gekomen is. Pff wel een hele opluchting hoor, zat er behoorlijk over in. We duiken vanavond maar vroeg het bed in (telefoon staat naast het bed). Boven ligt namelijk nog een zieke dochter. Djuna had zonet 39 graden koorts en heeft de hele middag al geslapen. Morgen maar lekker thuisblijven allemaal. Voor mama ook wel even lekker om niet te hoeven vliegen. Bedankt voor t meeleven allemaal.

5. bereke

bereke Niet meer actief

Hopelijk krijg je heel vlug goed nieuws!

6. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    @Sascha: ik ben blij dat het waarschijnlijk minder ernstig is. Veel sterkte met de zieke meisjes en ik hoop dat de bloed uitslag uitwijst dat het een te verhelpen kwaal is!

@Linda: jij ook sterkte met de kleine meid! Ik hoop dat ze snel minder last heeft van haar luchtwegen.

@hier: geen zieke kindjes, maar wel een drukke tijd. Ik moet veel thuis werken en de zorg voor de kleintjes lag vandaag ook bij mij tot half 10 's avonds... Pfff.. Heb behoefte aan een film kijken en daarna een goede nacht slaap... Misschien in het weekend :)

7. sascha78

sascha78 Actief lid

3 mrt 2007
    256
    0
    0
    We zijn gisteravond toch nog gebeld door het ziekenhuis en moeten vandaag weer komen voor een nieuw bloedonderzoek. Ze hebben namelijk een verminderd aantal bloedplaatjes aangetroffen in haar bloed. Dit houd in dat haar bloed minder goed stolt. Dit kan wel 6 maanden duren en dan spontaan verdwijnen. Het kan ook chronisch worden daarna. Maar goed het is dus nog steeds niet helemaal zeker of het nu dit is (ITP) of niet. We blijven afwachten.

8. bereke

bereke Niet meer actief

Oh Sascha toch. Nog steeds geen zekerheid? Wanneer weten ze meer? Ik duim dat het allemaal mag meevallen!

9. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Gatver Sascha ik duim dat het allemaal mee gaat vallen...
    Ik hoop dat het niet cronisch word voor haar.
    Ik wens jullie heel veel sterkte vandaag met nog meer onderzoeken....

10. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    sascha veel sterkte!!!!!!!!

hier ging het vanacht beter, voor elk kindje 2x eruit maar was met speentje en slokje drinken snel opgelost, evy had vanochtend wel koorts, ben nu aan het werk en net smsje gehad dat evy alweer 2,5 uur had geslapen dus dat is mooi

11. sascha78

sascha78 Actief lid

3 mrt 2007
    256
    0
    0
    We zijn nu net weer terug uit het ziekenhuis. Allana ligt te slapen op de bank. Het is nu in ieder geval zeker dat het ITP is. Zondag krijgt ze een infuus met medicijnen, ze kan daarna wel gewoon weer mee naar huis. En dan is het verder gewoon afwachten en moet ze regelmatig naar het ziekenhuis voor bloedonderzoek. De waarden van de bloedplaatjes waren wel erg laag, het moet 150 zijn en bij haar was het maar 6. Een heel verschil dus. Gelukkig is ze verder wel vrolijk en gaan ze lekker haar gangetje.

Djuna heeft ook nog steeds koorts en hangt wat voor de tv languit op de stoel.

Echte ziekenboeg hier dus.

Ben ook best wel moe nu. Vanmorgen om 9.30 uur waren we in het ziekenhuis en nu dus pas thuis en die tijd bestond voornamelijk uit wachten en Allana bezig houden.

12. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Heel veel sterkte Sascha met jullie dochter.
    ik hoop dat het de acute tijdelijke vorm is en niet dat het cronisch is/word...

13. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Jeetje Sascha, wat heftig allemaal!! Heel veel sterkte en beterschap!!

14. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Vandaag was de uitgebreide gehoortest voor Devin thuis. Vorige xren was het mislukt. Nu helaas ook weer een aantal x.. nu moeten we over een week of 5 naar het audiologisch centrum in Alkmaar voor een nog uitgebreidere gehoortest. Is wél zijn loopoortje geweest, dus misschien heeft t nog iets te maken met zijn verkoudheid (is ie nl nog steeds niet vanaf).

15. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Lees nu pas terug.. sterkte Sascha en wat is ITP?

16. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Jeetje meiden, sascha wat heftig zeg, zo ineens en dan gelijk een heel ziekenhuisverhaal. Nou hopelijk kunnen jullie het een beetje laten bezinken voordat jullie morgen weer naar het zkh moeten. Veel sterkte hoor, echt enorm schrikken, ik denk aan jullie.

Patroeschka wat balen zeg dat het niet wil lukken met die test. Denken ze echt aan een minder goed gehoor of kunnen ze dat niet zeggen?

Hier een beetje ziekenboeg nog steeds, met Timo gaat het beter die heeft alleen zo ontzettend last van die tanden, zijn hele tandvlees is dik en rood. Daardoor denk ik ook steeds iets die verhoging en hij is ook verkouden.

Maar Evy is echt ziek, de koorts komt niet boven de 39 maar ze heeft nu toch al voor de 3e dag hogere koorts, de dagen daarvoor was het steeds iets boven de 38. We kijken het nog even aan en anders toch maar even bellen. Ze drinkt goed en eten wil ze ook voldoende. Alleen spelen houd ze maar kort vol, liefst op schoot, hangen en veel slapen.

Verder hier met manlief tweelingdiscussie gehad, ik wilde voor beide een loopwagen kopen (voor de verjaardag) maar hij vond dat overdreven. Hele discussie over samen delen en ook eigen speelgoed hebben...... uiteindelijk compromis, twee van die kleine houten loopfietsjes (met 4 wieltjes). Misschien dat we dan nog een loopwagen aan een opa en oma vragen.

17. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Sacha: Wat moet dat schrikken zijn geweest. Had je blog op hyves gelezen... Gelukkig weten jullie nu wel wat het is en zal Allana er niet teveel last van hebben...Kan het eigenlijk ooit helemaal over gaan? Sterkte!

Linda: Beterschap voor Evy, wat rot dat ze zo ziek is. En Timo last van tandjes... Balen!
    Die discussie over dat speelgoed snap ik wel, hier verschillen we soms ook wel van mening over dat soort dingen. Kinderen hadden met de kerst 1 loopwagen gekregen van opa en oma. En nu heb ik er gewoon nog 1 gevraagd voor hun verjaardag haha. Don vindt dat volgens mij ook onzin :)

Hier: Kinderen zijn weer helemaal beter en lijken uit hun sprongetje. Ze spelen ineens echt heerlijk met elkaar. Florine gaat nu echt ook als een speer de kamer door. Ze zijn super lief, dus kan niet beter!

18. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Hier had ik nog een loopwagentje van Mathijs staan dis die gebruiken ze nu samen... maar we gaan wel kijken voor een 2e loopwagentje...

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ linda: haha hier ook 1 loopwagen voor kerst, en de ander vragen we ook voor de verjaardag.
    Arno vindt dat ook niet echt nodig, maar doet er ook verder niet moeilijk over.
    Wel verveelnd dat het bij jullie een hele discussie opleverd.

@ Sascha: wat verveelnd allemaal zeg... heel veel sterkte en succes!

20. bereke

bereke Niet meer actief

Sascha, heel veel sterkte! Hopelijk is er vlug beterschap in zicht!

Patroechka, hopelijk blijkt het gewoon aan zijn verkoudheid te liggen.

Linda, hopelijk is Evy vlug genezen en heeft Timo niet te lang last meer van zijn tandjes.

Deel Deze Pagina