Tweeling mama's!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Karel1978, 24 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Habibas

    Habibas Actief lid

    26 aug 2009
    374
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Marije: zo dat klinkt als een heel grote sprong.....Van 4uur naar niets?! Wow, das vermoeiend. Hier sommige dagen ook maar 2x 30min, dan is er aan het eind van de dag geen land meer met ze te bezeilen. 1 keer was het zo erg dat ik om 17uur de auto ben ingestapt met ze om ze maar in slaap te krijgen voor het avondeten....

    Succes, het gaat zeker weer voorbij!
     
  2. Linda

    Linda VIP lid

    24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @Habibas: eigenlijk boeren ze nooit meer...
     
  3. jedalin

    jedalin VIP lid

    4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ linda/rianne: hier nog altijd een boertje..

    @ Hier: eindelijk slapen de kids 2 nachten achtereen beter! eergisteren 2 keer vor een speen eruit en vannacht doorgeslapen tot 6.15! Nog vroeg, maar prima, als ze doorslapen!

    Helaas is daan ziek, dus of het slapen goed blijft gaat? hij heeft de waterpokken. Gelukkig nog geen jeuk maar wel koorts..
    Hij zit flink onder de vlekjes, vooral op zn buik. Daarbij ook enkele op rug, benen, liezen, zn plassertje (ziet er super zielig uit) en gezicht.
     
  4. Linda

    Linda VIP lid

    24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Marye pppfff balen zeg, hier is Timo nu heel eenkennig, bij Evy iets minder nu maar Timo doet weer dagen lang over een doorkomende tand dus dat helpt ook niet.

    Hier sliepen ze een week of vier geleden bijna niet meer overdag, ik dacht bijna moeten ze naar 1 slaapje maar nu gaan ze zo snel qua lopen langs alles, overal staan, dingetjes nadoen etc. dat ze ineens weer veek moe zijn en zeker 2x 2 uur slapen en soms langer dus ben blij dat ze were lekker actief zijn.

    Sterkte want het is erg vermoeiend, soms betrap ik me dan bijna dat ik ze niet echt mis op het werk haha hoewel als ik 5 min. later weg ga om ze op te halen dan zit ik al te balen haha.
     
  5. sannie30

    sannie30 Fanatiek lid

    24 jan 2011
    1.050
    9
    38
    @ Linda; gefeliciteerd met Evy en Timo! Hopelijk hebben jullie een leuke dag vandaag....
     
  6. Linda

    Linda VIP lid

    24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hier een leuke dag uiteraard, helemaal blij met de slingers en balonnen. Ze hebben beide een loopfietsje met vier wieltjes gekregen. Timo vond het helemaal geweldig, hij ging er al achteraan lopen en de fiets lag al op de kop en toen heeft hij de wielen aandachtig bestudeerd.

    Evy heeft met drie grote bogen om het ding heen gekropen. Durfde niet dichtbij te komen. Vond het toen wel welletjes en is met iets anders gaan spelen haha.

    Hoera kunnen ze heel enthiosiast met hun handjes in de lucht. Wij hebben beschuit gegeten met roze en blauwe muisjes haha die hadden we nog.

    Toen naar het KDV met hun traktatie. Camera en video meegegeven dus ben benieuwd.

    We stoppen beide vroeg met werken en halen ze dan op en dan gaan we thuis pannenkoeken eten. Zaterdag het grote feest, nouja we houden het nog redelijk klein. Het voelt voor ons toch ook wel als een afsluiting van een heel bijzonder jaar en ook een tropenjaar hihi.

    Volgens mij begon trouwens vorig jaar rond deze tijd langzaam die vreselijke weeenstorm................
     
  7. PenF

    PenF VIP lid

    20 aug 2009
    8.257
    2.166
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Linda: Ook hier gefeliciteerd met Timo en Evy!

    Klinkt wel als een heerlijk dagje dat jullie ervan gaan maken. En er al voor een deel op hebben zitten. En zaterdag dan ook nog een keer! Ze zullen vast flink verwend worden!!!Geniet ervan!
     
  8. jedalin

    jedalin VIP lid

    4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Marleen: Proficiat met Evy en Timo!!! :D:D:D

    Geniet van vandaag! :D
     
  9. Habibas

    Habibas Actief lid

    26 aug 2009
    374
    0
    0
    NULL
    NULL
    GEFELICITEERD MET TIMO EN EVY!!

    Heel veel plezier met pannenkoeken eten vanavond!
    En natuurlijk ook van het weekend met vieren!
     
  10. silvia009

    silvia009 VIP lid

    13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Evy en Timo Van harte gefeliciteerd met jullie eerste verjaardag!!!!!!!!!
     
  11. jedalin

    jedalin VIP lid

    4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Nou..gisteren was nog niets, zie ik wel.....:
     
  12. Troetelbeertjes

    Troetelbeertjes Fanatiek lid

    26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Evy en Timo, gefeliciteerd met jullie verjaardag!!
    Ik hoop dat jullie een heel leuke dag hebben, en jullie papa en mama met jullie
    :D
     
  13. Troetelbeertjes

    Troetelbeertjes Fanatiek lid

    26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Och Jedalin, sterkte voor jullie kleine gevlekte man!!
    En vast ook voor zijn broertje en papa en mama straks!
     
  14. Troetelbeertjes

    Troetelbeertjes Fanatiek lid

    26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    ps. ondanks de vlekjes is het echt een schatje hoor :D
     
  15. jedalin

    jedalin VIP lid

    4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hoort héééél veel poep trouwens ook bij waterpokken?? :(
     
  16. silvia009

    silvia009 VIP lid

    13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    hihihihi jedalin ik hoop niet dat je net als ik vanmiddag helemaal zelf onder zat bleeeeeeeh
     
  17. Linda

    Linda VIP lid

    24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    idd zelfs als vlekje is het een schatje!!!
     
  18. jedalin

    jedalin VIP lid

    4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hoe was de verjaardag Linda? :D
     
  19. Linda

    Linda VIP lid

    24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Daan en Jesse van harte gefeliciteerd en jullie papa en mama ook!!!
     
  20. Linda

    Linda VIP lid

    24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @jedalin: verjaardag was leuk, rustig dagje want we hadden natuurlijk zelf nog gewerkt. Kindjes vroeg van kdv gehaald, pannenkoeken gegeten die ze dit keer niet lekker vonden haha. Dus toen maar mona-pudding en die vonden ze uiteraard wel lekker (gezien het suikergehalte ;)). De meest onverantwoorde maaltijd ooit haha. De slingers en balonnen vinden ze geweldig en Timo weet precies welk fietsje van hem is en is er druk mee in de weer. Erop zitten lukt nog niet dus hij loopt er een soort van achter. Evy vind haar konijnenfietsje doodeng.................... ze moet er niks van weten en doet net of ze het ding niet ziet staan, benieuwd of dat nog eens veranderd anders kan het t.z.t. als nieuw op marktplaats ;).

    Dat is dan wel weer het voordeel van een tweeling, Timo is blij voor twee. Bijzonder ook hoe het je allemaal niks uitmaakt als zij maar happy zijn. Toen ik ze in bed had gelegd, werd ik even emo, snik.

    Verder nog even filmpje en foto's van KDV gekeken, daar hadden ze met onze camera en video gefilmd, erg leuk. Zaterdag komt de familie.
     

Deel Deze Pagina