@ Krista: ben wel benieuwd welke school jullie voor L&M in gedachten hebben! Ik hoorde laatst ook al dat je snel moet zijn met inschrijven voor bepaalde scholen. Moeten er ook maar eens over na gaan denken. Lucas' armpje op het eerste gezicht okee dus, fijn! Wanneer moeten jullie naar de neuroloog?
Nou, de broccoli werd hier niet gewaardeerd hoor... Kan het ze niet kwalijk nemen, ik kreeg het zelf ook niet weg, veel te droog en korrelig. @ Ylaisa, wat voor groenten gebruik jij als je zelf pureert?? En doe je 1 groente per keer of meng je ze met elkaar?
Jammer! Gewoon blijven uitproberen met de recepten Wij gaan zo nog eens wat wortletjes proberen..ben eens benieuwd Krista: zo vroeg inschrijven voor school! Pff, ik vond de creche al erg genoeg Fijn dat het iig goed is met het armpje. Misschien dat het door de breuk iets stroever loopt gewoon? Dat het door te bewegen goed gaat?? Hoe gaat het nu in het algemeen? Zijn ze al weer wat "vrolijker" ? Kar: hoe is het met jou? Bevalt het werken alweer? Romy is aan het proberen zich om te draaien Zo schattig om te zien..ze wringt zich dan in allerlei bochten
Ja hier gaat het iets beter. (durf het nog niet te hard te zeggen ) Ze hadden hier gister allebei een totaal ander ritme, dat komt nooit voor. Maar allebei voor 9 uur de laatste fles en naar bed. Marcus werd wakker, maar toen ik een flesje klaar stond te maken was ie alweer in slaap gevallen :S. Een half uurtje later werd Lucas wakker, die kreeg toen dat flesje. Maar ze hebben verder allebei tot half 8 doorgeslapen. Wel een beetje vroeg maar dit is al heel wat. Margit, wij willen een school in de vogelwijk. Fred heeft zelf op de Parkiet gezeten (mijn zusje ook) en heeft daar hele goeie herinneringen aan, en ik had een oppaskindje op de Heldringschool, daar zat ik aan te denken, maar de Parkiet is ook prima. Hier zometeen naar de chirurg huuuu, ik ben er bijna banger voor dan voor m'n bevalling. Sowieso ben ik sinds m'n bevalling bang voor alles dat pijn kan veroorzaken (tandarts!!) terwijl je toch zou zeggen dat alles nogal mee moet vallen in vergelijking!
O ja Marcus gaat nu steeds op z'n buik slapen. En op z'n buik spelen, maar dat was al een tijdje. De eerste keer dat ik dat zag schrok ik toch een beetje, je hoort altijd van die verhalen dat ze kunnen stikken..
Ja maar ze kunnen nu al zo goed hun hoofd draaien en optillen als ze op de buik liggen dat dat risico steeds minder wordt hoor!
Ik zou dat denk ik ook niet doen hoor Margit! Vind het toch een vervelende gedachte dat er zo vreemden naar binnen kunnen lopen... Ik zou dan eerst wachten totdat ze daadwerkelijk verhuist is en alles op orde heeft... Ben je nu verder aan het kijken? We hebben hier zitten kijken of ik zelf geen gastouder kan worden nu ik binnenkort mischien geen werk meer heb
Karel ja leuk idee gastouder worden! Heb ik ook aan gedacht! En ja alles zit er nog aan. Ze hebben alleen gekeken en geconstateerd dat ik geopereerd moet worden. Ja eh duh? Maandag pas. Dat wordt weer werk bellen
@ Karel: Ik denk ook dat ik het niet ga doen hoor. Om gastouder te worden (of in ieder geval om in aanmerking te komen voor subsidie) moet je vanaf dit jaar wel een opleiding hebben he? Ik geloof SPW 3 (of iets soortgelijks). Of heb jij dat? Dan is dat wel een leuke optie! Jammer dat ik niet in Maastricht woon . @ Krista: lekker pro-actief, die chirurg . Word je dan maandag al geopereerd?
Nou ben je lekker klaar mee... Hadden ze dat niet direct kunnen doen?! Tja ik had het gezien van de opleidingen.. Ik heb helaas geen spw, dus die optie viel meteen af Heb geen tijd om me nu bij te laten scholen helaas... Maandag trouwens gesprek met p&o...
Hey gefeliciteerd! Er is ook een topic met zwangere tweelingmama's, dat is denk ik wat interessanter. Hier hebben zich de mama's verzameld die zich, cru gezegd, niet meer zo interesseren in zwangerschapskwaaltjes http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/21941-tweeling-new-post.html
Volgens mij ben je net zwanger toch? Dan kan het ook liggen aan hoe de meting gedaan is hoor! Misschien dat de een lekker in elkaar gedoken zat Toch even afwachten meid! Hoop dat het goed gaat!
ik wist niet dat ik zwanger was want was gewoon ongesteld!!! 2 dagen na me menstratie heb ik toch een testje gedaan. omdat ik me niet lekker voelde in me lichaam. en me vriend zijn dat ik een opgezet onderbuikje had! en daar kwam zwanger uit. zan zou ik rond de 6 weken zwanger moeten zijn
@Babywens21 GEfeliciteerd! Wat een wonder...zeker aangezien je van niets wist en gewoon ongesteld werd! Geniet er lekker van! @Margit Nou het zelf pureren heb ik even in de koelkast gezet...Begon ermee toen de kindjes ziekig waren..toen ging het al erg lastig..toen kreeg Steijn een tandje..ook erg moeilijk eten..toen dacht ik nu begin ik weer...ook een drama..Steijn zn 2e tandje kwam..wist ik veel dat die tanden als paar kwamen En nu.....haha...nu is Britt aan de beurt met tandjes krijgen..moeilijk eten Maar..wat ik had gedaan was worteltjes met een piepklein aardappeltje..en een beetje opvolgmelk om het wat smeuiger te maken. Spinazie heb ik gedaan ook met aardappel..en een tip van een website..sperziebonen met peer koken..en pureren..heerlijk! Vonden de kids ook wel lekker. Je schijnt een babykookboek te hebben..en op internet staat ook heel veel..sowieso viel het me op dat er veel werd gemengd met fruit.