het is gelukt...dat zijn dus berend en tirza.. en nu moet ik als een speer er weer vandoor... straks nog wat schrijven....
Okki: wat een plaatjes! Heerlijk We kunnen wel de club van de knappe tweeling-kindjes oprichten met z'n allen!!
Even een snelle reactie in mijn werkpauze (computer thuis doet het nog steeds niet , hoop dat Gijs hem vrijdag weer aan de praat krijgt...). @ Jipper: wat vervelend dat Daan en Luuk (ik kan nu onthouden wie de oudste is, gewoon alfabetisch geboren ) ziek zijn. Is nooit leuk. Goed dat je even naar de HA bent geweest. Wat zei hij? @ Karel: ik heb de Easywalker deze week omgebouwd tot buggy, heb er nog best lang mee gewacht, omdat ze nog niet goed konden zitten, maar nu passen ze echt niet meer in de reiswiegen. En ik moet zeggen dat het wel een stuk makkelijker is, zeg! Hoef je niet steeds die reiswiegen erop en eraf te tillen. Je kunt de buggyzitjes ook behoorlijk plat leggen zodat hun ruggetjes niet al teveel belast worden. Footmuffs heb ik uitgeprobeerd, maar waren hier toch nog behoorlijk te groot (hoewel ik het idee heb dat ik het niet helemaal goed heb gedaan als ik de foto's van Jipper zo zie, het is volgens mij niet alleen voor de voeten/benen, maar het is meer een soort slaapzak, of niet?). Wanneer krijg je het aanbod van je werk eigenlijk? @ Helena: beterschap voor Lex en Midas! @ Kar: fijn dat de echo (op zich) goed was. Nu even afwachten wat ze over 5 weken zeggen. Weet je al wanneer je met Mette een afspraak hebt voor haar oogjes? @ Okki: mooie kids! @ Namen, kleuren en plaats: Wij hadden de naam Merle als eerste bedacht en was daarom voor het kindje dat als eerste geboren werd. Hier dus niet alfabetisch, waardoor mensen vaak Linde en Merle zeggen, terwijl het qua leeftijd, Merle en Linde is. Kleertjes: broekjes dragen ze gewoon allebei, maar bij de truitjes en jurkjes heb ik wel dat het één echt voor de één is en het ander voor de ander. Vond ik ook wel heel handig om ze uit elkaar te houden in het begin: ze leken toch best veel op elkaar en zo kon ik aan de kleertjes direct zien wie wie was. En nu vind ik gewoon dat het ene truitje bij de één beter staat dan bij de ander. Hier liggen ze ook vaak hetzelfde: Merle links en Linde rechts (komt idd ook nog voort uit de zkh-tijd). In de wandelwagen / box/speelkleed leg ik ze niet bewust zo neer, maar als ik foto's zie zie ik wel dat ze toch vaak zo liggen. Hier: Linde heeft zich gisteren voor het eerst omgerold van rug naar buik! Ben zo trots! Ze snapt alleen nog niet zo goed dat het handiger is als ze haar armpje omhoog houdt als ze rolt, want nu houdt ze hem naar beneden en blijft ie dus onder haar lichaam steken. Ze rolde zich (uiteraard...) voor het eerst om toen ik Merle in bad aan het doen was (en toen natuurlijk huilen, omdat haar arm klem lag...). Dus Merle snel uit bad en in de box om Linde weer terug te draaien...handig...! Maar wel heel trots op mijn meisje! Zo, nu ga ik weer aan het werk. Tot later!
Heb ook nog wat foto's in mijn album geplaatst (ook even pronken met mijn moppies natuurlijk ). Heb de 'handjes vasthouden in bed'-foto van mijn Hyves er ook bijgeplaatst.
@Okki; Leuk weer wat van je te horen! En wat een liefjes zijn die kleintjes van jou! Berend is ook echt een 'beertje' naast dat kleine poppetje Tirza. Heel erg leuk!! We hebben hier, zoals Karel al schreef, allemaal knappe kindjes geloof ik, want... @Margit; Wat een heerlijke meiden heb je toch! Echt superleuke foto's. Blij dat je de 'beroemde Hyvesfoto' in je album hebt gezet, want ik had toch het gevoel dat ik iets had gemist... Sja, ik ben zo'n eigenwijs iemand die het vertikt om met Hyves te beginnen... Eigen schuld dus! Hopelijk is je computer snel weer gemaakt, want dit is ook maar niets hè? Je zou bijna afkickverschijnselen krijgen... En vergeet ik bijna: Groot applaus voor Linde!!! Wat een knap kind!! Gelijk dat je trots bent. Nog even en ze rollen samen de hele kamer door. Berg je maar vast! @Ylaisa; Hoe komt het dan dat ze niet meer in dat badsteuntje kunnen? Zijn ze te groot of te beweeglijk? Wel lastig inderdaad, hier werkte het heel fijn. Hopelijk werken de oplossingen van de andere meiden. @Karel; Wij hebben in het begin het fruit voor de hapjes in de blender gegooid. Alles zo fijn mogelijk gemaakt. En om de boel een beetje dik te maken gooiden we er ook eigenlijk altijd banaan in. Anders krijg je met sommige soorten fruit meer een sapje of een soepje. Op je andere vraag kan ik je niet echt antwoord geven. Het is me in ieder geval toen niet opgevallen of ze minder goed gingen drinken. Maar onze jongens zijn zulke veelvraten, dat ik het me bijna niet voor kan stellen... @Helena; Hopelijk knappen jouw jongens ook snel weer op. @Krista; Fijn dat het zo goed gaat met jouw mannetjes. Lekker genieten. @Kar; Kan je verder ook niet helpen w.b. de heupjes van Bjarne. Hoop dat de andere antwoorden je een beetje gerustgesteld hebben. Hou je taai hoor! Hier; Vanmorgen naar de HA geweest. De jongens hebben een virusje. Hun longen zijn schoon (wat met de BPD wel erg belangrijk is) en de koorts is bijna weg gelukkig. Morgen gaan ze toch naar de oppas en ik weer aan de slag. Vannacht wel een 'helse nacht' gehad. Daan wilde weer niet slapen. Uiteindelijk maar bij ons genomen. Toen ging 'ie feesten. Het was kwart voor 3 voordat hij (en ik toen eindelijk ook) sliep. Vriendlief was ondertussen maar weer op de bank gekropen... Ik hoor ze weer, dus ik ga ze even lekker knuffelen.
@ Jipper: fijn dat het 'alleen' maar een virusje is en dat het al een stuk beter gaat met je mannetjes! Afkickverschijnselen forum zonder computer: inderdaad !!! @ Karel: ik pureer eigenlijk alles (behalve banaan, dat prak ik). Ze zijn hier ook lekker mijn eigen gemaakte groente aan het eten trouwens, jeuj! Minder drinken: hier geen last van, ze drinken lekker door. Wat leuk trouwens, om te lezen dat Adi bevallen is (met 30+3 weken, las ik). Ben wel benieuwd wat ze gekregen heeft (3 jongetjes?). Pff, een drieling, dan heb je pas bekijk van alle ouwe dametjes als je gaat wandelen .
Hey dames, wat betreft de namen: We wisten niet wat het geslachtg was van onze kinderen en hebben besloten om het grote kindje Lex te noemen en de kleine Midas. Qua tweede naam was het wel zo dat de eerste de tweede naam Evert zou krijgen, naar mijn schoonvader. Metg een knipoog. Evert is namelijk een familienaam in Berry's familie en de bedoeling was dat zijn vader zijn zoon ook Evert zou noemen maar dat heeft hij geweigerd. Hij vond Berry veel mooier. Dus ach, hebben wij de lijn toch maar een beetje voortgezet, haha. Midas heeft als tweede naam Klaas. Eigenlijk zelfde verhaal, naam van mijn vader, maar mijn broertje heeft hem niet als roepnaam meegekregen. Met de jochies gaat het ondertussen wat beter. Lex heeft net wel z'n fruithapje eruit gegooid, maar datg kwam volgens mij meer omdat ik hem op de arm had en hij zo snel voorover dook dat zijn maag klem kwam te zitten. Wel heel sneu. Ze zijn in ieder geval beter te spreken, dat scheelt al weer enorm. Ik ben tot vanavond alleen metg ze. Berry is uit eten met zijn werk. Margit, hoera voor Linde!! Gaaf hoor! Wat wel jammer is dat je nu véééeeel drukker gaat zijn omdat je haar steeds terug moet draaien Okki, wat een leuke foto's! Wat Jipper tikte vond ik ook. Berend doet in deze foto wel z'n naam eer aan. Geweldige koppies zeg! Jipper, balen zeg, zo'n nacht hakt er behoorlijk in. Hopelijk heeft Daan vannacht minder zin om de partyboy uit te hangen. Hier gaat het de afgelopen nachten steeds beter. Ze hebben nu al drie nachten niet meer bij ons in bed geslapen. *fingers crossed* Ow en een drieling! Dat is toch wel echt heel bijzonder hoor! Ben benieuwd hoe ze dat doet qua wagen enzo. Ga eens even kijken of ik wat meer info op de pagina kan vinden.
@Karel Hier word alles gepureerd maar inderdaad de banaan word geprakt..maar dat krijgen ze soms ipv een ligaatje 's middags..verders gooi ik alles in de blender ( helemaal vol! )..en 2 bananen om het wat dikker te maken..helemaal als je sinasappelen gebruikt. De laatste week laat ik t iets minder pureren waardoor je hele kleine stukjes hebt..Ik geloof dat dat ook met potjes zo werkt..wat meer stukjes met ongeveer 8 maanden. O..en wat ik ook doe is 1 a 2 keer per week een zooitje fruit kopen..alles schillen..pureren..portioneren en invriezen..zo heb ik voor de hele week meteen..erg handig, hoef je daar niet meer overna te denken! @Margit Wat goed van Linde!!! HEt word dan steeds leuker..gaan steeds meer om zich heen ontdekken! @Okki Mooie kindjes! Haha..vd week bedacht ik me dat ik de enige ben met een jongen en een meisje op dit forum..sorry..was jou een beetje vergeten! Toch wel bijzonder he! Wij kunnen helaas niet meekletsen over de kleurtjes en de kleertjes en de naampies..of doe jij weleens een jurkje aan bij Berend @Jipper ze zijn te groot voor het steuntje aan het worden..steuntje "mag" tot 7 kilo en 70cm..daar zitten ze sowieso qua gewicht al op. Probeerde vanavond Britt vast te houden zittend..die schoof alle kanten op met dr billetjes..en liggend werkt ook niet...dus dan nog maar ff proppen in het steuntje ofzo
@Ylaisa; Je kunt haar dan natuurlijk ook gewoon met haar billetjes in de steun zetten en haar zo een beetje rechtop houden. Dan glijdt ze niet heen en weer met haar billen en kun je toch het zitten een beetje oefenen. Je vergeet trouwens nog een jongens-meisjetweeling; Malou en Ruben van Hanneke...
@Helena; Fijn dat jouw jongens ook weer een beetje zijn opgeknapt. En hopen dat ze het doorslapen 's nachts doorzetten. Die gebroken nachten zijn echt killing hè? Ik heb met Daan de afspraak gemaakt dat ik hem niet wil horen vannacht... Maar ik zal hem er nu niet meer zo snel uithalen. Dan maar een halfuurtje huilen. (Zegt ze stoer...)
Zo, even met Gijs z'n laptop forummen (moet toch m'n forumverslaving een beetje op peil houden, hè ?). Ik kreeg vandaag eindelijk bericht over de prijs die ik gewonnen heb bij de Bel-en-Win-lijn van Kinderen. Het was niet helemaal goed gegaan met indrukken van m'n telefoonnummer en de code, dus ik wist niet helemaal goed wat ik gewonnen had. Ik dacht een weekendje weg, maar het blijkt dus een jaar lang Nutrilon Peuter Groeimelk te zijn (23 pakken )! Ook leuk, maar een weekendje weg had ik toch leuker gevonden. Ik hoop maar dat ze die Peuter Groeimelk lekker vinden als ze straks 1 zijn, haha... (iemand hier die het gebruikt???). @ Helena: wat fijn dat het met de mannen alweer wat beter gaat en dat jullie al 3 nachten ongestoord hebben kunnen slapen! @ Jipper: wat is BPD eigenlijk? En hebben de jongens er veel last van? Volgens mij niet toch? Of vergis ik me? Hoe is het met het huis? Nog kijkers gehad? @ Okki: wat is Thirza idd een klein meiske vergeleken bij grote Berend! Schelen ze veel in gewicht? @ Jeetje: had nog helemaal niet op jou gereageerd. Kan me voorstellen dat het superzwaar is als je nog een peuter rond hebt lopen. Voel je alsjeblieft geen slechte moeder, het is gewoon echt zwaar. De tips van Helena klonken goed, ik hoop dat je er wat aan hebt. Kun je wel zelf nog een beetje je rust nemen af en toe? Slapen de jongens de nacht al door zodat je zelf goed kunt slapen? Ook goed voor jezelf zorgen hoor! @ Ylaisa: eten Britt en Steijn de door mama met liefde gemaakte groente al?? Je vergeet trouwens Kar en Hanneke, die hebben ook een koningskoppel! @ Jipper/Helena/Krista: jullie mannetjes zijn nog niet ingepikt door Karels Romy en Sofia, toch? Misschien moeten wij als Merle & Linde 18 jaar zijn eens een kennismaking organiseren ? Lijkt me wel leuk, een jongenstweeling als schoonzoons . @ Hanneke: wat 'fijn' dat er iets gevonden is met de echo en dat ze weten waarom je pijn hebt. Ik hoop dat de medicijnen helpen!
@ Jipper: haha, succes ! Zat net je nieuwe foto's even te kijken trouwens: wat zijn Daan en Luuk gegroeid zeg! En wat een lekker ontdeugende koppies hebben ze! @ Kar: hoe is het met Mette en Bjarne? Hoe gaat het met werken? En hoe voel jij je? Hier: heb besloten om mijn sollicitatiebrief niet te versturen. Heb maandag een goed gesprek gehad met mijn beste vriendin en die raadde het af om op deze baan te solliciteren. Het was ook niet helemaal de perfecte baan, maar hij klonk interessant omdat het een baan voor 24 uur was. Het was alleen wel onder het niveau waarop ik nu werk en zij zei -heel terecht- dat ik daar op de lange termijn niet gelukkig van zou worden. Soms heb je even een kritische vriendin nodig... dus ik ga nu eerst eens kijken of ik iets voor 24 uur op mijn huidige niveau kan vinden. Ik kan altijd nog 'zakken' als ik niets kan vinden.
Margit: wat een schatjes zijn het! enne, Romy en Sofia mogen de komende 30 jaar nog niet aan de man, dus de mannen zijn nog vrij hoor Wel een mooie prijs op zich! Maar inderdaad het is te hopen dat ze het lusten Mag je het niet ruilen anders voor luiers of gewone melk? Jipper: Denk je dat Daan gaat luisteren? ik hoop het voor je!! Beterschap voor de jongens! Kar: weet je al wat meer van het oogje van Mette? Nou even snel. Mijn aanbod van het werk is binnen en het is een schandalig aanbod. Het staat ook nog eens vol leugens, dus vooralsnog teken ik het niet. Ze willen ook nog dat het voor maandag binnen moet zijn!! Getekent en al...eh ja... doei! Eerst morgen met rechtbijstand bellen, dat nalaten kijken en dan krijgen ze een reactie! Oh ja, ik ben ook medebeheerder van de sesamstraat hyves geworden dus nu moeten jullie allemaal lid worden oke?
Margit, jammer dat het een andere prijs is dan je dacht! Wij hebben nooit peutermelk gebruikt en gaan het bij deze ook niet doen; vind het eigenlijk onzin (sorry voor degenen die het wel gebruiken). Als je oplet dat ze alles binnenkrijgen zit het goed lijkt mij. Maar sommige kindjes lusten geen gewone melk dus dan is het wel een oplossing. Karel, lekker nog niet tekenen hoor!! Eerst maar weer onderhandelen. Pfff ik voel me zo egoistisch dat ik gewoon niet bijlees en reageer maar het ligt niet aan jullie, ik lees ook de andere topics waar ik schreef/schrijf niet echt meer. Ik weet niet hoe 't komt.. Druk met andere dingen denk ik. Maar weer ego dan, want hier ben ik druk mee: - solliciteren! Vandaag in Maastricht geweest (leuke stad Karel! ). Ging goed, was een leuk gesprek, hebben ruim een uur gepraat. Ik was 1 vd 3 die ze uitgenodigd hebben. En volgende week woensdag voor eenzelfde soort baan in Wageningen. - Werken. Ik ben het daar echt behoorlijk zat, daarom ook bovenstaande sollicitaties. Maar het nieuwe ritme bevalt wel. En ga ik ook wel volhouden. Ik word nog steeds meer moe van de woensdag thuis met de kids dan van werken (nou doe ik daar ook weinig op dit moment...). Omdat ik dan thuis ben is de woensdag ook echt zo'n afspraken- en regeldag geworden. Dus veel heen en weer en daar word ik altijd zo moe van. - En de kids natuurlijk. Mette en Bjarne zijn zulke heerlijke kinderen. Elk op hun eigen manier. Bjarne wil alleen nog maar staan op schoot en rechtop zitten. Wordt chagrijnig als hij te lang moet liggen. Hij kraait en kletst en pruttelt (met veel speeksel ) de hele dag. En Mette kan zich sinds vandaag omrollen!! Van de rug naar de buik. En ook weer -bewust- terug. Ongelooflijk. Ze is nog geen 4 mnd! En als ze op haar buik ligt maakt ze ook al kruipbewegingen! Wat een haast... Sverre is gewoon een fantastisch ventje. Kan er niets anders over zeggen. Elke dag wel verrast hij ons met lieve nieuwe uitspraken ('Wat heeft jij nou weer voor moois aan mama??' 'Sverre, heb jij een windje gelaten? -Ja, vies he?!') Met mij gaat het op en neer. Ik ontplof soms zomaar van boosheid, dat beangstigt me nogal. En maak veel ruzie met Alex. Denk dat dat stress is over mijn werk wat ik dus niet leuk vind. Heb ook enorme hoofdpijn, eet hele verpakkingen ibuprofen en paracetamol leeg (waar je ook weer hoofdpijn van krijgt natuurlijk...) Verder heb ik de uitslag van het ecg-kastje-onderzoek. Ik heb dus een extreem lage pols, slechts 41 slagen per minuut. Geen wonder dat ik moe ben.. En 's nachts slaat mijn hart over. Aangezien Alex zegt dat ik ook regelmatig stop met ademen en omdat ik ook regelmatig duizelig ben bij het opstaan enzo, wordt nu mijn bloed onderzocht op bloedarmoede, schildklier etc. Kan ik misschien morgen over bellen. Nou dat was weer een heel ego verhaal maar jullie zijn weer op de hoogte!
Oh ja, oogje van Mette moet ik nog een verwijzing voor vragen maar ik denk dat ik eerst de volgende cbcontrole afwacht. Ze ziet volgens mij best goed namelijk.. Ik hou het in de gaten natuurlijk. Okki, wat leuk dat je weer langskomt en wat een schatjes, jouw duo!! Hoe is het met jou dan?? En wat geweldig dat Adi de kindjes toch nog best lang binnen heeft gehouden! Ik herinner me haar zeker nog. Een drieling.. pff dat kun je echt niet in je eentje volgens mij. Margit, gefeliciteerd met Linde's mijlpaal! En gewoon lekker verder kijken voor een baan, die komt vast wel langs. Jeetje, ik vind het jammer om te lezen dat het bij jou iets minder lekker loopt en dat je het zo eng/naar/moeilijk vindt om alledrie de kinderen bij elkaar te hebben. Ik herken het wel een beetje, Sverre kiest ook altijd het moment dat we allebei aan het voeden zijn uit om kattekwaad uit te halen. Vaak zetten we dan een filmpje op wat hij leuk vindt en dan is hij wel afgeleid gelukkig. Sterkte in ieder geval! En je niet bezwaard voelen om er gewoon iemand bij te halen hoor. Karel, hier doen M&B ook moeilijk met de fles maar dat kan dus ook door de leeftijd komen. Ze proberen hem nu zelf te pakken hier en duwen hem de hele tijd uit de mond en heen en weer, kauwen erop (tandjes?), heel irritant. Vooral als je haast hebt! Ylaisa, hoe kon je mijn meid en knul nou vergeten?! Nou ik ga maar eens naar bed.. morgen gaat de wekker weer om kwart over 6. Trusten!
Kar: Maastricht is zeker een leuke stad. Veel leuker als wageningen Ik zou gewoon hier naar toe komen! Mette al rollen!! Wow... knappe dame! Wat Bjarne doet, dat doen de meiden hier precies zo! Fles willen pakken en dan meer uit de mond trekken als erin, en als ze de fles in de mond duwen, dan gaat dat zo onbenullig dat ze gaan kokhalzen...Veel kletsen, kwijlen, bellen blazen, inderdaad willen staan op schoot en veel rechtop zitten. Ik heb al gezien dat bij Romy een soort van afdakje begint te komen bij het tandvlees... Net of er dus een extra randje op zit... misschien idd tandjes? Nou we houden de chamodent bij de hand Vervelend joh dat je zelf nog zo schommelt met je emoties en dat je je zo voelt en stoppen met ademhalen? brrr, dat lijkt me eng.Zeker voor Alex als hij dat hoort! Dat uitvallen en ineens zo boos worden heb ik nu alleen nog als ik ongesteld moet worden. Ik ga daarom binnenkort weer de pil aanvragen, dan wordt de hormoonhuishouding wat stabiele. Misschien werkt dat voor jou ook? Enne, het mag nog een keer gezegd worden, maar wat een scheet is Sverre toch! Zo lief!! Morgen lekker naar mijn ouders toe. Zij mogen oppassen zodat we lekker kunnen gaan eten bij mijn broer...heerlijk weer even een avond voor onszelf! Straks eerst nog rechtsbijstand bellen
@Jipper ik vergeet zoveel vreselijk ben ik! @ Margit..om eerlijk te zijn heb ik mijn kookkunsten nog niet laten proeven aan de kids..de potjes groente bevallen me nog te best haha...en een beetje rondgevraagd en valt me toch op dat ik vrij snel ben met verse groente aan te bieden..Toch krijgen ze af en toe een stukje aardappel of bloemkool als ze bij ons zitten..en in kleine stukjes aanbieden is wel interessanter! En mbt werk..ik begin volgende week bij de thuiszorg..ook onder mn niveau maar momenteel is er niks anders en het word toch wel tijd dat er weer iets binnenkomt. En..misschien is het wel heel leuk met die mensen..niet alleen senioren maar ook jongeren met een beperking..beetje kletsen/schoonmaken/boodschapjes halen. Zit er wel zwaar overna te denken om een cursus te volgen, bv dokterassistente..lijkt me ook erg leuk en word enorm vaak gevraagd! @Kar Sorry sorry sorry...mijn probleem is dus dat ik echt ontzettend veel vergeet! Dus ook jouw koningskoppel..Ik hou mn mond! Kar over die buien..ze komen mij zo bekend voor..alhoewel het steeds minder word..Komen ze bij jou in een bepaalde periode? Slik je de pil alweer? Het zou zo kunnen zijn dat het allemaal nog met je hormonen te maken heeft. Misschien heb je iets homeopatisch die de stemmingswisselingen iets verminderen of zelfs weghalen.
hoi, bedankt voor al jullie reacties op de foto's!! ik dacht; nu ga ik ze ook maar eens showen! zat altijd al te gluren naar jullie plaatjes...allemaal mooie kindjes!! tja ik heb zolang niks meer geschreven...ben ook wel errug druk geweest de laatste tijd! zoals jullie allemaal moest ik erg wennen aan de nieuwe situatie, en die hormonen die rond raasden maakte het mij ook niet makkelijk! nu is de boel een beetje geluwd en kan ik weer wat beter alles op de rit krijgen. met tirza en berend gaat het erg goed, tirza is idd een teer popje van ongeveer 3,5 kilo en berend is een grote beer van ongeveer 5,5 kilo!!! hij zit al bijna aan de maat 68..met alles is hij wat 'voorlijker' hij brabbelt al en grijpt al gericht naar speeltjes boven z'n hoofd en.....hij slaapt al door!! tirza is ook een pittig meisje!, maar goed ook want anders had ze het niet gered in mijn buik. zij is een stuk gevoeliger en heeft meer aandacht nodig.zij was wel vanaf het begin al heel erg alert en nu bespeelt zie iedereen met haar mooie glimlach!..dat wordt mij er een! ben v/d week gestart met een cursus shantala baby massage. erg leuk en het is heel goed voor gevoelige en te vroeg geboren kinderen! de cursus mevrouw was erg benieuwd hoe deze massage bij tirza zou gaan werken. want het schijnt dat kinderen er goed van gaan groeien... moet nu weer ff verder wil snel meer schrijven! groetjes
Ze willen me hebben in Maastricht!!!! En ik ga hoogstwaarschijnlijk JA zeggen! Dus ik ga Karel bestoken met vragen binnenkort.. Ik moet het mijn baas nog laten weten maar ik had ook aangegeven dat ik maandag terug bel om definitief mijn antwoord te geven. En de vader van mijn baas is net overleden dus de timing is nu ook niet zo goed. Komende week dus maar. Ik ben zoooooo blij!!! Okki, hoe is het nu met jou, qua depressie enzo? Heb je nog last gekregen of ben je ook meteen aan de meds ofzo gegaan? Jeetje wat een verschil tussen Tirza en Berend, was dat bij de bevalling eigenlijk ook al zo? En jullie dus ook een ventje die z'n naam eer aan doet.. (Bjarne=beer) Ylaisa/Karel; ik ben nog niet weer aan de anticonceptie. Ja, heb de Nuvaring in huis maar vorige week had ik hem niet bij me op vakantie dus moet weer een cyclus wachten. En de keer daarvoor heb ik hem verloren bij het tampon verwisselen.. Dus dat gaat lekker. Maar het voelt wel als continue PMS inderdaad. Dus het zal hormonaal zijn. Ik zit ook aan de pil te denken.. heb die alleen al jaren niet meer geslikt. Bloeduitslag was trouwens goed, geen bijzonderheden. Nog maar weer even wat proberen te werken hier, en dan de kinderen weer van het kdv halen. Tot later!