Ja tussikind inderdaad! Wij gebruikten dat omdat Romy ook ging spugen van het hoesten en in combi met Luuf was het snel een stuk minder... Enne wat betreft de gewichten...Romy & Sofia wegen ook 6 kilo en zijn 2 maand ouder, gecorrigeerd net zo oud als Bjarne en Mette dus dat valt wel mee denk ik. Bij het CB vertelden ze me dat ze precies binnen de curve vallen... oh ja; ook heeeel veel neusspray gebruiken van zoutoplossing. Dat vertelde de arts me....om het slijm/snot weg te halen zodat ze daar vooral mt drinken geen last van hebben.
Heel even korte reactie, heb niet alles (bij) gelezen overigens, sorry. Helena, Heel veel succes voor morgen! Hoop dat het bezoekje aan de osteopaat positief resultaat geeft. Lastig al die twijfels! Super dat de mannen het zo goed doen. En leuk he als ze echt die dingen gaan leren. Hier ooit dom geweest, Malou sloeg een tijdje steeds op haar hoofd, niet hard ofzo hoor, maar dan zeiden we steeds doe niet zo gek joh, das toch dom op je eigen hoofd slaan, dom dom dom. Maar vervolgens als wij dan dus dom dom dom zeiden ging zij weer vrolijk op haar hoofd slaan...vooral dom van papa en mama dus. Inmiddels heeft ze het wel weer afgeleerd hoor ! Jipper, Karel, Hoe bevalt het thuis mama zijn? Fijn dat het mens van het cb niks meer te zeggen had, zo moet het, haha! Succes met de groenten/fruit hapjes, Noor, Rustig aan hoor! En hier een hele slechte mama, maar moet er echt niet aan denken om een hele tijd mee bezig te moeten zijn met koken voor de kids zoals jij dat beschrijft, haha. Jipper, De keuze was idd over borstvoeding. Maar wilde jullie daar verder niet mee vermoeien. Gynaecoloog heeft me ivm die ontstekingen (en vandaag achter gekomen dat hij nog wat andere dingen bedoelde) aangeraden om te stoppen met de borstvoeding...Voorlopig hebben we besloten even af te wachten hoe het verloopt en dus voorlopig nog gewoon borstvoeding te blijven geven. Maarja het echte besluit, dat moet nog komen. Snap je? Dus dat ik nu nog gewoon doorga, omdat ik niet het gevoel wil hebben voor jan met de korte achternaam te zijn gestopt, maarja misschien is het dus idd gewoon wel beter om te luisteren en dus te stoppen. Maar daar denken we dus nog even over. Willen nu eerst afwachten hoe het verloopt in combi met de bv. Pas daarna evt kijken hoe het verloopt zonder de combi met de bv. Nog even geduld dus bij jullie en dan achter elkaar aan rennen ! Super hoor! Verder heel begrijpelijk idd dat je het even helemaal hebt gehad als het ware. Eerst maar zorgen voor al die dingen en dan weer hier (zo is hoe ik het doe). Krista, Fijn dat het weer beter gaat met de jongens. Wat betreft het drinken, misschien willen ze wel de melk drinken uit een mok/gewone beker ipv de fles. Misschien even proberen ! Lekker dat ze zo goed doorgelsapen hebben. Kar, Wauw, super dat die kleine vent weer lekker thuis is! Beterschap voor Mette! En leuk dat Sverre ook echt zo blij was zijn kleine broertje weer in de armen te kunnen sluiten! Heerlijk hoor! Gewichten, denk dat dat gewoon heel erg van de bouw van de kindjes afhangt en niet echt perse gezien het een tweeling is. Overigens vind ik 6kg erg netjes hoor! Hier hebben we 3 kleine kindjes zegmaar ! Vorige week maandag was Benthe 6750gram/66cm . Zo en nu is het wel echt weer genoeg voor mij. Ontsteking is nog altijd niet weg, vandaag weer een echo gehad en moet nog een week verder met de kuur en maandag weer terug voor een echo...Met de kleintjes gaat overigens wel alles goed. En niet heel onbelangrijk, Malou en Ruben zijn beide weer wat gezelliger, hadden geloof ik een beetje last van alle spanningen hier in huis en waren echt niet te genieten...maar oke ik kon ook gewoon heel weinig hebben dus dan is het al gauw dat het niet helemaal 'klikt' natuurlijk. Liefs, Hanneke!
Ha, gelukkig het is hier weer druk! Adi, superleuk dat je vaker komt meeschrijven! Ben echt benieuwd hoe jouw reilen en zeilen gaat, en ook wat jouw schema is, wat je eerder noemde. Vervelend zeg dat Diyana zo doet! Lucas had dat een paar weken geleden ook, huilen, terwijl ie lijkt te slapen. Echt heel hard, maar geen pijn gehuil, meer jammerend. Echt geen idee waar het aan lag. Maar het is over, dat is de enige troost die ik je kan geven Wat zijn jouw kindjes goed gegroeid zeg! Ik ben trots op jullie Bij ons liggen de kindjes bij elkaar (en zelfs bij ons, *schaam*, maar tot afgelopen week werden ze nog iedere nacht wakker en mama wil zo snel mogelijk weer haar warme bed in!) en ze worden ongelooflijk maar waar, niet wakker van elkaars oorverdovende gekrijs. Ideaal. Noor, bedankt voor de tip! De site staat nu open, ga zo kijken. Heel fijn! Ja Fred heeft banaan door de pap gedaan en toen dronken ze het wel, (Marcus meteen 270ml) en het kant en klare bananenpapje gaat er ook nog wel in. Gelukkig! Lucas heeft idd het 'echte' eten helemaal ontdekt. Als er tomaat inzit kan ie niet wachten! Zo leuk om te zien, je kan nog niet eten op de lepel doen of zijn mond is alweer open. Hij heeft meer dan een heel 6+ potje gegeten! Kar, exact dat hadden mijn kindjes ook, nog steeds af en toe kokhalzen. Ze hadden ook koorts, Mette ook? Gelukkig dat ze nog wat vocht binnen krijgt. Fruithapjes en danoontjes waren hier erg geliefd. GELUKKIG DAT BJARNE THUIS IS! Hanneke, hoop dat wat beter met je gaat. Ik heb ook niet helemaal meegekregen dat het rot ging en je moeilijke beslissingen moest nemen. Sterkte iig! Ik ben vandaag wel naar het gesprek geweest, veel te belangrijk! De vrouw zei dat het leek alsof ik de antwoorden uit m'n hoofd had geleerd. :S Ik bereid me nooit voor Ik heb alleen heel correcte antwoorden gegeven. Zoals dat ik betrouwbaar, stipt, hardwerkend ben Zorg dat ik altijd op tijd ben, nooit zal vechten en rustig met vervelende klanten omga. En natuurlijk dat ik heel veilig op de weg ben. Alles niet gelogen hoor, alleen wat dingetjes achtergehouden Iig, door naar de volgende ronde (=psychologische test) Als die goed is, door naar de rijproef.
Krista: Ik sta toch steeds weer versteld over hoe goed jou jongens het doen! Knap hoor Lekkere "vreetzakjes" Heerlijk!! Volgens mij vinden ze een fles gewoon niet meer cool, en willen ze gewoon met pap en mam mee eten. Nou ideaal toch! Vanaf wanneer mogen ze eigenlijk helemaal van de melk af?? Hier gaat het met het eten ook steeds beter. Romy heeft eindelijk in de gaten dat ze het eten naar achter moet werken met haar tong Nu wil ze meer...meer...meer Nu nog even achterhalen hoeveel ze mogen, want nu doe ik gewoon een paar flinke scheppen van mijn eigengemaakt sperziebonen in een bakje en dat eten ze, maar ja ze mogen nu vast wel veel meer...
Ja lekker he! Nou gezien jouw meisjes al maar 4 flessen en soms zelfs 3 drinken, zou ik gewoon zoveel sperziebonen geven als ze willen. De welbekende potjes zijn 200g dus dat kan je wel als richtlijn nemen. Ja die tong he! Soms vergeten ze hier ook even hoe het goed moet. O ja, m'n schoonvader zei tegen Fred: "Diksap is helemaal niet zo goed voor kindjes, je kan ze beter Roosvicee geven." Ok, is dat een advies van niks of niet? Zowel roosvicee als diksap is een vruchtensapconcentraat, zonder toegevoegd suiker. Variatie zit in de vruchten, dat wel. Ik lap dit 'advies' dan ook aan mijn laars. Uberhaupt krijgen ze amper diksap. Trouwens Karel, jouw lauwe thee advies ga ik wel proberen Toen ze nog buikkrampjes hadden kregen ze ook kamillethee en dat ging ook redelijk!
ehm ik dacht altijd dat diksap van roosvicee was...roosvicee is toch gewoon een merknaam? Wat je zelfs nog kunt doen is de melk aanmaken met thee.. Dat advies kreeg m'n zus toen m'n neefje niet wilde drinken en last van zijn darmen had. Wordt wel een vies prutje, mar oke Als je een aardappeltje door de groente doet, wordt het wat steviger en kun je misschien een fles laten vallen? Want je zit nu op 5 flessen?
Nee de flessen gaan prima, hoewel na de ziekte zelfs te weinig. We zaten al op vier, en met het 'avondeten' kwamen we soms zelfs op 3 flessen uit! Dus dat gaat goed. Hoewel ik altijd dacht dat flessen voor kindjes heel belangrijk zijn en je ze niet te snel door normaal eten moet vervangen, lijkt het alsof ze dat zelf wel doen Ik ga vanavond misschien ook wel kokkerelen voor de apies. Ja Roosvicee is idd de merknaam. Maar de eerste versie zegmaar was siroop van rozenbottels enzo, dat bedoelt ie ermee denk ik.
Volgens mij zit in roosvicee wel suiker hoor. In de 'standaard' versie tenminste wel. Dus diksap is gewoon beter dan. Dat is uit puur fruit. Krista, jouw jongens doen het echt super ja!! Geweldig! Mette had inderdaad ook koorts; gelukkig niet hoger dan 38.4 maar ze voelde zich duidelijk niet lekker dus we hebben regelmatig een paracetamol gegeven. Na de ORS van gisteren is ze een stuk opgeknapt! En ze drinkt ook weer wat meer. Tomatenpotjes waren bij Sverre ook altijd favoriet! En nog steeds eigenlijk is hij gek op tomaten, zowel rauw als door het warme eten. Dat psychologisch onderzoek kom je vast op je sloffen door. Spannend hoor! Karel, wauw jouw meiden al op 4 flessen...! Dat zie ik hier nog niet snel gebeuren. Maar ja, wij voeden ook nog niet echt structureel bij. Ja, pap 's avonds bij de laatste fles. Hoe bevalt het full-time moederen nu, na een paar dagen wennen? Mette krijgt nu af en toe wat hapjes banaan maar ze perst haar lippen stijf op elkaar. Bij Bjarne wachten we tot volgende week. We hebben een rustige nacht gehad, ze sliepen gewoon door. Daar was ik bij Bjarne even ongerust over omdat ze hem in het ziekenhuis perse op 7 voedingen wilden hebben en dus ook 's nachts wakker maakten.
Hey dames, Even weer wat tijd in de drukte. Noor, leuk om je weer eens even voorbij te zien waaien. Tot de volgende keer Kar, wat fijn dat Bjarne weer thuis is!! Super hoor! Nu hopen dat Mette snel weer de oude is. Adi, wat jammer dat Diyana gaat spoken 's nachts. Ik heb je niet veel hoop te geven. Bij ons hebben ze ook een paar maanden prima doorgeslapen en rond 7 maanden was dat zo ineens voorbij...en het is nu nog niet over. Bijzondere namen hebben je kinderen trouwens. Mag ik vragen wat de herkomst is van hun namen? Ben nogal gek op voornamen en alles wat daarmee te maken heeft. Jipper, als Midas beter is gaan we eens een logeerplekje voor de jongetjes zoeken. Pas je goed op jezelf? Krista, hoe is het ondertussen met Lucas? Hanneke, fijn dat de druk weer een beetje van de ketel is thuis. Gezellige kinderen zijn ook heel wat waard Karel, wat ben je heerlijk aan het "thuismoederen" met je zelfgemaakt fruitprakjes8) Margit, Sweepy, Ylaisa, Okki, hoe is het met jullie? Hier een echt ziek Midasje. Hij zit vol met slijm en hoest veel. Soms lijkt het wel alsof hij stikt, echt naar. Hij heeft een heel wit koppie met rode randen om zijn ogen. Gisteren weer een penicillinekuur gekregen van de huisarts en vannacht kreeg hij er ook nog koorts bij. De osteopaat dus maar verzet. Echt sneu voor het kleine guppie. Lex heeft besloten om elke nacht een uurtje langer door te slapen. Gisternacht was het kwart over drie, vannacht kwart over vier. Wel jammer dat hij dan ook direct heel wakker is. Hij wilde bijna niet meer slapen. Komende nacht gaan we onze oude taktiek weer toepassen bij hem. Hij krijgt dan als wij naar bed gaan, tegen half elf, al slapende een papfles. Toen we dat voorheen deden sliepen de jongens daarna tot 8.00 uur door!
Meiden, wat is er veel geschreven , leuk! Heb wel bijgelezen, maar zeker niet alles onthouden . Gijs is NU de computer aan het maken, dus ik heb goede hoop dat ik vanaf morgen weer gewoon fatsoenlijk kan forummen (ik ben zo ondertussen bijna afgekickt ). Wat ik onthouden heb: @ Kar: superfijn dat jullie Bjarne weer thuis hebben! Heerlijk om weer je gezinnetje compleet te hebben! Is Mette alweer aan de beterende hand eigenlijk? En ik las op Hyves dat je de baan in Maastricht definitief hebt gekregen: gefeliciteerd! Lijkt me wel superspannend om naar de andere kant van het land te gaan verhuizen, maar Maastricht lijkt me wel een hele gave stad om te wonen! Over de gewichten van M&B: hier zijn ze net de 6 kilogrens gepasseerd (zie mijn banner). Okee, M&L zitten met dik 6 kilo bij gecorrigeerd bijna 7 maanden dan wel onder de curve , maar volgens mij is 6 kilo bij 4 maanden helemaal prima hoor. @ Helena: kan me voorstellen dat jullie helemaal gesloopt zijn van al die gebroken nachten. En nou ook nog een ziek kindje en de osteopaat die dus niet door kon gaan... De oude tactiek van een papfles als jullie naar bed gaan klinkt zeker de moeite waard om te proberen. 't Is misschien een beetje 'terug in de tijd', maar goed, als je dan kunt doorslapen... @ Adi: 3 hele verschillende kindjes dus. Zijn ze dan ook 3-eiig? @ Karel: jij bent lekker aan het kokkerellen! Je voelt je al helemaal thuis in je rol als thuisblijfmoeder geloof ik . Over mijn functioneringsgesprek: dat ging niet door omdat ik ziek thuis was (buikgriep). Is nu verzet naar 19 feb (pas ). @ Krista: leuk dat je door bent naar de volgende ronde. Was het nou als chauffeur op de bus of op de tram? Wanneer is de volgende ronde? Hoe is het met Lucas? Al wat beter hoop ik? @ Hanneke: haha, beetje dom idd! Malou is wel een slimme tante dat ze dat zo goed onthoudt . Moeilijke beslissing lijkt me, wel of niet stoppen met bv. Kan me voorstellen dat je eerst even afwacht of de medicijnen aanslaan. Je bent zo lekker aan het bv geven, zonde om dan niet weloverwogen te stoppen. Aan de andere kant: je moet ook aan je eigen gezondheid denken natuurlijk. Sterkte meid! @ Noor/Jipper: helemaal begrijpelijk hoor, dat je niet altijd de puf hebt om te reageren! Hier: gisteren bij een potentiele gastouder langsgeweest. Woonde lekker dichtbij (kon tussen de regenbuien door er heen wandelen met M&L) en op zich een hele aardige dame, maar ze was niet echt mijn type, helaas. Ga dus niet met haar verder. Nu maar weer verder met mijn speurtocht. Ga toch ook binnenkort een afspraak maken met het KDV waar we per 1 mei plek hebben om eens te kijken hoe het daar precies is en gaat. Misschien dat dat al iets van mijn twijfels wegneemt. M&L zijn trouwens wat eenkennig aan het worden. Ze vonden het bijv. he-le-maal niks bij de gastouder: ze pakte Linde even op en die zette het meteen op een krijsen en hield pas weer op toen ze bij mij op schoot zat . Ook als ik even wegloop thuis, terwijl ze op het speelkleed ligt, dan gaat het groot alarm af. Ook als ze me gewoon nog kan zien: echt tranen met tuiten, helemaal overstuur! En als ik haar dan op pak is alles weer goed... Op zich wel lief, dat ze graag wil dat ik in de buurt blijf (dat doet mijn moederhart wel goed ), maar ook uitermate onhandig als je af en toe nog wat wilt doen... Verder hebben ze hier de medeklinkers ontdekt: het gaat de hele dag 'blablabla', 'tatata', 'wawawa'. Heel gezellig! En Linde rolt nog steeds lekker om, maar Merle nog niet... Ik heb trouwens deze week bij AH het boek Opperdepop gekocht, heb er nog niet in gekeken, maar heb gehoord dat daar ook leuke recepten voor kinderen in staan. Zo, ik ga even met mijn kopje thee op de bank. Ik hoor net dat de compu gemaakt is, dus ik kom morgen als M&L slapen weer even kletsen.
Margit, ja Opperdepop is leuk! Ik zal 't ook weer eens tevoorschijn halen. Wat lief maar inderdaad onhandig dat Linde eenkennig is. Maar echt wel typisch 9-mnd gedrag..! Precies op schema dus. Het gaat gelukkig vanzelf weer over. Wees blij dat Merle het (nog) niet heeft... Pfff. Helena, ach arm ventje. Zo zielig als ze zo benauwd zijn. En over 't slapen: ik lees zooooo vaak dat kindjes rond de 1 jaar moeilijk gaan doen met slapen. Sverre heeft toen dus maanden elke nacht gespookt. En inderdaad wat jij zegt, klaar- en klaarwakker. Maar het is over gegaan. Uiteindelijk. Mette zit wel zooo gigantisch in een sprong zeg, zwaar vermoeiend. Heb Oei ik Groei er eens bij gepakt en ja hoor, de 19-wk sprong. Mijn hemel wat een dramaqueen. Ze kan dus omrollen, vrij moeiteloos tegenwoordig. Twee kanten op. Maar als ze eenmaal op haar buik ligt begint ze te miepen. Ik denk dat ze wil kruipen ofzo. Iets frustreert haar enorm in ieder geval. En niets is goed. Box niet, wipstoel niet, babygym niet, mobiel niet, bed niet.. GRRR! Bjarne neemt de sprong weer iets relaxter -tot nu toe. Hij zit nu heel veel met zijn tong half uit zijn mondje. Ziet er totaal niet snugger uit. Denk tandje en/of die sprong. Tong-bewegingen werden daar ook genoemd.
Oeps Margit, lees net dat Merle het dus ook heeft... Ai. Sterkte ermee! En ook met je gastouder-zoektocht. En ik blijf het zeggen, kdv is ook leuk hoor!
Oh ja, mijn baan gaat dus definitief door! Tenzij ze bij het aanstellingsgesprek met een belachelijk laag salaris komen ofzo. Maar dat denk ik niet. Dus we gaan naar Maastricht! Karel, tips?? Waar kun je leuk wonen en waar absoluut niet?? En KDV?? Je mag me PB-en of mailen als je wil.... Thanks!
Kar: heb je ge-pbt! Margit: ben je nu wel weer opgeknapt? Jammer van de gastouder, maar ja als het niet klikt dan zou ik het ook niet doen. Je moet toch op een lijn zitten... fijn dat de computer weer gemaakt is Het koken voor de meiden gaat hier goed. De boontjes smaakten goed! En omdat het iets grover is, kan Romy het beter naar binnen werken Hier ook heel veel geklets!! Echt zo lief Kar: Mette is dan wel een pittige tante he! Nu al goed kunnen rollen en dan ook misschien kruipen! Heel netjes Hoe gaat het met de kids? IEdereen weer wat tot rust en opgeknapt? Helena: succes vanavond! Hoop dat jullie een betere nacht hebben en dat je kereltje goed opknapt!!
Wat een rust hier vandaag! @ Karel: ja, ik ben weer helemaal beter. Heb vrijdag geleefd op 2 happen beschuit en 3 slokken thee, maar gelukkig ging het zaterdagmiddag alweer een stuk beter. @ Kar: ja, Merle heeft het ook . Maar gelukkig wisselen ze elkaar wel af . Mette dus in een Sprong? Altijd fijn, zulke periodes... Hoe is het nu met Bjarne? Is hij alweer helemaal de oude of nog bezig met herstellen? Wanneer moest je nou met hem naar het audiologisch centrum? En weet je al wanneer je met Mette voor haar oogjes moet? @ Helena: En? Hebben de mannen doorgeslapen vannacht? @ Jipper: hoe is het met jou en je mannen? @ Krista: hier zelfs nog af en toe kraambezoek . Heb natuurlijk geen kraamtijd gehad door alle zkh-perikelen en daarna waren we zo moe dat we gewoon lekker met z'n 4-tjes wilden genieten. Nu komt er nog steeds bijna elk weekend wel iemand langs om M&L nog te bewonderen, of op mijn mamadagen. We gaan trouwens wel een groot feest geven als de meiden 1 worden! Net een vriendin met haar zoontje van 2 op de koffie gehad. Leuk hoor, zo'n mannetje! Ik zag wel meteen wat ik in huis moet veranderen als M&L straks kunnen kruipen en lopen... . 't Is hier trouwens heerlijk weer, dus als de meiden zo wakker zijn gaan we lekker wandelen.
Kar, gelukkig dat Bjarne zo goed doorsliep. Hij is vast blij dat ie eindelijk weer bij mama is en met rust gelaten wordt! Tomaten zijn bij mij ook favoriet hebben ze vast van mij! Helena, Lucas is weer zichzelf, lief dat je ernaar vraagt. Hij heeft ook vernieuwde honger, maar dan in 'echt' eten! Arme Midas, zoiets had Lucas ook Sterkte! Margit, jij ook bedankt voor je belangstelling naar Lucas Nu ben ik bezig voor buschauffeur. De volgende ronde is nog onbekend. Ik wacht nog altijd op het telefoontje. Morgen ga ik zelf bellen als ik niks hoor. Heb nogal haast Die eenkennigheid hoort bij het sprongetje las ik! Ik was al ongerust geworden wanneer dat zou beginnen, want dat is wel erg lastig! Goed idee dat feest Ga ik ook eens over nadenken! Kar, ja die tong!! Hadden wij ook, lekker met bijbehorende kwijl
Krista, Toch juist alleen maar fijn voor iedereen om soms lekker samen te liggen. Niks om je voor te schamen vind ik hoor ! Geeft niet dat je het niet had mee gekregen, had er bewust voor gekozen hier niet teveel neer te zetten verder, wilde jullie er niet mee vermoeien ! Solicitatie ging zo te lezen erg goed! Succes alvast voor het volgende gesprek/test. Diksap en roosvicee, tja lastig. Maar denk dat ze met roosvicee meer aanmaaklimonade bedoelen zegmaar, hier zitten meer suikers in. In diksap zitten alleen fruitsuikers ! Wij hebben nooit diksap gegeven, altijd gewoon water en thee. Sinds een half jaar ofzo krijgen de oudste twee soms aanmaaklimonade (maar dat komt omdat ik die zelf weleens drink, dus ga niet weer wat anders aanschaffen )! Karel, Met helemaal van de melk af, bedoel je dan van de kunstvoeding? Dat is volgens het cb schema rond de 11/12 maanden, dan mag je over op 'gewone' melk, ong 300cc melkproducten per dag is dan het advies. Kar, Fijn dat Bjarne toch doorgeslapen had. En Mette ook uiteraard. Hoop voor jullie dat het zo blijft ! Toch wel lekker natuurlijk als je dat gewend bent. Succes met de sprong van Mette, dan maar lekker bij je houden, misschien dat dat helpt voor haar. Heb je anders misschien iets van een draagdoek of draagzak? Dan heb je toch je handen vrij ! En de tong van Bjarne, misschien idd een tandje. Beetje voorbarig, maaruh, gefeliciteerd met je nieuwe baan meid! Super voor jullie! Nu dus druk op zoek naar een nieuw huisje en allemaal andere zaken regelen, succes meid!! Helena, Idd scheelt een hoop hoor. Beterschap voor Midas, hoop dat de kuur snel aan slaat! En jammer dat je de osteopaat hebt moeten verplaatsen, maar is niat anders. Hoe is het gegaan met de fles geven en het slapen? Haha, als het helpt dan zou het handig zijn natuurlijk, kan je dan later alsnog weer afbouwen. Margit, Hoop dat je pc gemaakt is door hem ! Haha, zonder pc is maar niks! Jammer dat je functionerings gesprek is verzet, maar hoop dat je inmiddels zelf weer wat opgeknapt bent. En precies, ik ga niet voor niks stoppen met de borstvoeding, daar is het mij veel te belangrijk voor, en daarbij als ik stop, stop ik dus wel meteen voor mijn hele leven wil daar helemaal nog niet aan denken! haha! Maar het gaat al een stuk lekkerder moet ik zeggen! Hmm jammer van de gastouder, maar ja als het gewoon niet klikt, dan zou ik er ook echt mn kids niet naar toe brengen! Succes met het alarm als je weg loopt ! Wel sneu hoor! Hier hebben ze dat ook een tijdje gehad, toen nam ik ze dus gewoon altijd maar mee als ik even naar de keuken ging enzo...niet optimaal, maarja ik wil geen gejank ! Liefs, Hanneke!
Tomaten zijn dus erg geliefd als ik het goed lees! Ga ik morgen eens proberen... Krista: Spannend zo met je nieuwe werk! Hopelijk hoor je snel iets en eigen initiatief is nooit verkeerd Fijn dat je jongens weer opgeknapt zijn! Nu lekker eten Helena: heb je lekker geslapen? Margit: lekker genoten van het mooie weer? Hier was het nog regenachtig en koud...brrr.... Toch nog even over de diksap...want ik snap het niet zo Ik heb een fles diksap staan van de c1000 en een fles roosvicee... ik dacht dat dat gewoon hetzelfde was..Maar dat is dus niet zo? Ligt het dan alleen aan de suikers? Nou toch handig zo'n tweeling... bij ons woont prins carnaval in de straat en nu "moeten" we vanavond met de buurt een lied gaan instuderen en een cadeau aanbieden...maar ja laat dat nou net onder etenstijd zijn vn Romy & Sofia Ik heb zo'n hekel aan carnaval, dus we kunnen gelukkig niet
Haha Karel, wat een goed excuus. Ik zou het ook niet doen hoor! Ik heb hier (wat toevallig) zowel roosvicee als diksap In roosvicee original, die met rozenbottel dus, zit glucose-fructosesiroop, geen suiker dus, maar wel toegevoegde zoetstof (uit mais!). In appeldiksap zit alleen geconcentreerd appelsap. Ik ben een tijd echt verzot geweest op diksap, en ik denk wel dat het gezond is, dus ik ga ze dat over een paar weekjes/maandjes wel geven.