Tweeling mama's!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Karel1978, 24 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    @Marye; Leuk dat je ook je weg gevonden hebt naar dit topic. Fijn dat het zo goed gaat met Pepijn en Florine (ook ik vind het superleuke namen) en alleen voor ze zorgen is straks een peulenschil... ;) Komt helemaal goed hoor!! :D Hopelijk vind je snel tijd om hier je ervaringen uit te wisselen.

@Krista; Jemig meis, wat een vreselijk nieuws weer over je moeder. En je zusje heeft ook zo'n moeilijke beslissing moeten nemen. Ik denk dat ze, zoals Kar al schrijft, dit moet verwerken en daarom zo reageert. Dan ook nog de ziekte van je moeder. Man, wat zullen jullie het zwaar hebben. Sterkte weer!!

Hier; Wij zijn net terug van een heerlijke middag 'onzelf zijn'. Vanmiddag zijn we naar een grote woonboulevard in de buurt geweest. In eerste instantie om ideeën op te doen, maar we hebben in een grote outlethal een teakhouten eet- en salontafel gekocht voor het helft van het geld. En het past precies bij de teakhouten meubels die we al hebben. Supergaaf!! Ook zijn we naar de Praxis geweest om alvast wat kleurenstalen uit te zoeken. Is goed gelukt. Ik heb er helemaal zin in!! Daarna uit eten. Hebben goede gesprekken gehad over de aanstaande veranderingen, maar ook over onze toekomstdromen. Hier kunnen we weer even op teren!! :D

Nog iets anders. Hebben jullie dit filmpje al gezien? (zie link) Vijf tweelingen geboren in ziekenhuis Meppel | NUvideo.nl/opmerkelijk | De laatste nieuws video's zie je het eerst op NUvideo.nl! Echt bijzonder!!

2. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Oh fijn Jipper, leuk is dat, kleuren en meubels uitzoeken! :) :)

Ik ben op dit moment voor mijn gevoel zo verwijderd van Alex dat ik niet eens meer zin heb om alleen met hem te zijn. :( Erg toch? Ik ben ook de hele tijd bang dat hij me aan wil raken ofzo. :( Zucht. Ik ga zo maar weer eens naar bed. Ogen voelen aan alsof het zandmannetje langs is geweest.
    (Zo lief, Mette en Bjarne wrijven nu ook in hun oogjes als ze moe zijn.. :) :))

3. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Wat vervelend joh :( Klinkt wel ernstig zo. Denk je dat jij/ jullie eruit komen? Er is ook veel gebeurd de laatste tijd en dan druk druk, allebei met je eigen gevoelens..dan moet je echt oppassen dat je niet uit elkaar groeit. Heel veel sterkte hoor!

Jipper: klinkt heerlijk zo shoppen! Leuk als je dan ook daadwerkelijk iets kan kopen :) Goed idee om allemaal "mannetjes" in te zetten. Ik ben daar ook voor, maar manlief wil alles zelf doen ;)

Margit: hoe was het in de trein en in Groningen? Fijn weekend in Doetinchem!

Krista: wat een verhaal joh. Jullie zitten echt in een moeilijke tijd. Red je het wel? Misschien is je zus zo omdat ze niet achter de abortus stond? Of denk je dat ze dit zelf ook wilde...

Ik denk dat we hier langzaamaan over kunnen naar 3 flesssen. De 2de fles willen ze nauwelijks mer. Een boterham gaat er veel beter in! Jammie. Dus ik denk dat ik eens ga kijken of ze een bekertje thee erbij lusten en dan langzaam aan die fles afbouwen. Ze krijgen er dan ook fruit bij.
    Morgen naar m'n ouders en zus voor het dopen van m'n neefje en hopelijk komen we dan goed thuis want het gaat stormen! Allemaal een fijn weekend alvast.

4. boba80

boba80 Actief lid

18 mei 2009
    314
    0
    0
    Hoi meiden, hier ben ik weer even.

Vandaag kwam bij mij alle moeheid eruit, voel me de hele dag al als een vaatdoek.
    En merk nu dat ik de afgelopen weken te weinig m'n rust heb gepakt, dat in combinatie met nu toch echt gebroken nachten omdat Wim nog op 8 voedingen (dus á 3 uur) zit...brak me even helemaal op.
    Gelukkig was de kraamzorg er vanochtend voor het laatst en mocht vandaag manlief Wim in de tummytub doen...zodat ik vanaf een stoel kon kijken.

Verder heb ik vandaag Wim op 2 voedingen na alles uit de borst laten drinken en het manneke doet het prima.
    Heb nu eindelijk ontdekt welke houdingen voor mij en hem prettig zijn.

Doordat ik vandaag zo verschikkelijk moe was ben ik niet naar het ziekenhuis gegaan naar Bas...was wel even moeilijk, maar had er echt geen puff voor.
    Toen manlief vanmiddag met m'n schoon-ouders naar het ziekenhuis was, ben ik lekker op bed gaan liggen met Wim en heb eindelijk als brave kraamvrouw een middagdutje gedaan.
    Merk dat ik nu ik één knul thuis heb dat toch echt nodig heb.

Wim doet het thuis overigens prima, is al 40 gram aangekomen in 3 dagen tijd en weegt nu (op de thuisweegschaal) 2220 gram.
    Bas doet het ook netjes en zit nu boven de 1500 gram, vandaag woog hij 1535 gram.
    Gisteren hebben we een gesprek gehad met de kinderarts.
    Bas kwam nog te weinig aan, omdat ze bij hem er zo lang over hebben moeten doen om z'n voeding op te hogen omdat hij het niet goed verteerde.
    Nu krijgt hij extra voedingsstoffen toegevoegd aan de borstvoeding en het mannetje begint eindelijk aan te komen.
    De kinderarts verwacht dat hij met 2 á 3 weken ook lekker mee naar huis mag.
    Verder zijn ze heel tevreden over hem.

Morgen denk ik dat ik wel even ga bijlezen over jullie...heb er nu even niet de puff voor

@ Marye...welkom hier bij de tweeling-mama's.

5. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    @Kar; Wat vervelend dat je je zo voelt t.o.v. Alex. Dat klinkt inderdaad niet goed. Kunnen jullie er wel goed over praten? Of ben je daar nog niet aan toegekomen? Pas wel op jezelf hoor!

@Karel; Hoe was de dag met je neefje? En hoe was gisteren de doop? Was het een mooie dienst?
    Heb je de meiden al op 3 voedingen of wacht je nog heel even? Wel lekker als dat al kan hè?

@Boba; Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat met de mannen. En inderdaad, dan kom je toe aan jezelf en dus ook aan alle emoties. Heel logisch dat je moe bent en knap dat je daar zo aan toe hebt kunnen geven. Toen onze jongens nog in het SKZ lagen en ik dus in het RMcD-huis verbleef moest ik verplicht iedere middag gaan liggen (mijn moeder of vriend hielden dat streng in de gaten). Nu moest dat ook wel omdat ik zelf nog helemaal niet gezond was (grote ontsteking aan de wond van de KS).
    Hopelijk kun je nu een ritme vinden waardoor je zelf lekker aan je rust toekomt, dan ben je straks een fitte mama als Bas ook naar huis komt.

@Margit; Hoe was jouw weekend en je tripje naar Groningen? Heb je leuke dagen gehad? En hoe gaat het met de meiden? Zijn ze al wat beter gemutst?

@Helena; Hoe gaat het met jou en de mannen? Al tijd gehad om wat tot jezelf te komen? Ik hoop het.

@Krista; Gaat het een beetje met jou?

@Marye; Hoe is je eerste dag alleen met de kids verlopen? Ging vast goed hè? Over een tijdje weet je niet beter. ;)

@de rest van de mama's die ik nu vergeet; Alles goed met jullie?

Hier; Vandaag en morgen nog vrij en dan moet ik weer aan de bak. Kan niet zeggen dat ik er echt zin in heb, maar goed... ;)
    We zijn heel erg bezig met het nieuwe huis. Er is geen moment dat ik er niet over nadenk. Maar wel op een leuke manier hoor! Mijn broertje was gisteren jarig en hij woont in de wijk waar wij straks ook gaan wonen. Dus we hebben even extra 'sfeer geproefd'. :D En we zijn natuurlijk nog even langs het huis gereden. :D:D Nog een maandje, dan hebben we de sleutel en kunnen we aan de slag!!

6. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    O ja!! Hebben jullie gisteren 'Het wonder van de geboorte' op RTL8 gezien? Ging helemaal over meerlingen. Wow, wat was dat bijzonder zeg!!

7. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Boba: Super dat het zo goed gaat met je jongens. En gedraag je maar even als kraamvrouw hoor. Het is ook erg vermoeiend allemaal!

Jipper: Mijn dag alleen was ineens toch niet zo alleen. Mijn moeder stond ineens rond elf uur op de stoep omdat ze vond dat ze me best nog even een dagje kon helpen. Dus ik heb nog een beetje genoten van die verwennerij. Dus dan gaat het nu vanaf morgen echt beginnen. En dan komen ze niet stiekem helpen, want iedereen moet weer werken. Hopelijk went het idd snel...
    Wat fijn over een maand de sleutel van je nieuwe huis. Ik ga als het goed is over 1,5 maand ook verhuizen naar een ander huis. We hebben het echter al sinds September, maar zijn het nog steeds aan het verbouwen..

Trouwens nog iets vreemds.. Maar Florine krijgt al voortandjes? Of iig de onderkant van haar tandvlees voelt al heel hard en scherp aan... En het lijkt er op dat daar al tandjes doorkomen... Maar dat is toch veel en veel te vroeg.. Hebben toevallig kindjes van jullie dit ook gehad?

8. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Hier kan ik je écht geen advies over geven. Wij hadden namelijk al bijna een optie op peuterkunstgebitjes... :D:D;)

Leuk dat je moeder nog even een dagje kwam helpen. Inderdaad lekker van genieten! En morgen gaat ook vast helemaal goedkomen.
    Moet er veel verbouwd worden in jullie nieuwe huis? Dat zal wel even heftig worden om te gaan verhuizen met 2 hele kleine prutsjes. Maar als je dat rustig aan kunt doen valt het misschien allemaal wel mee.

Ik heb ook een vraag: hoe zouden jullie een hoekbank in de kamer zetten? Met de hoek in de hoek van de kamer tegen de verwarming en onder het raam of met de hoek richting de rest van de woonkamer, zodat je een knus zitje krijgt?

9. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ik zou hem zo zetten dat je een knus zitjes krijgt :)

We hebben in het huis nieuwe kozijnen geplaatst, alle muren opnieuw gestuct?, nieuwe keuken, badkamer, wc, nieuwe electra aangelegd, nieuwe waterleidingen echt alles. Was een huis uit 1968 en sindsiden hebben die mensen er nooit meer iets aan gedaan... Gelukkig zijn we nu al een aardig eind en zijn ze echt de keuken aan het plaatsen, de kozijnen binnen aan het schilderen enz. Dus duurt het hopelijk niet meer zo lang. Mijn vriend en stiefvader doen alles zelf, dus vandaar dat we al sinds September bezig zijn.

10. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Sorry meiden, kan alles even niet opslaan in mn geheugen!

Wat ik nog wel onthouden heb,

Krista,
    Sterkte voor jullie allemaal! En misschien wel een heel logische reactie van je zusje, het is natuurlijk niet niks wat ze heeft moeten laten doen!

Marye,
    Voor jou nog gefeliciteerd met de geboorte van Pepijn en Florine. En uiteraard welkom hier, leuk dat je hier mee komt kletsen. Hmm kleine meid al tandjes? Lijkt mij persoonlijk wel heel erg snel, maar wie weet. Denk gewoon afwachten meid, al denk ik eerder dat gewoon het tandvlees wat harder is en je het kaakje meer voelt. Maar je weet nooit natuurlijk!

Sascha,
    Jou zag ik ook even langs flitsen, leuk dat je hier ook nog altijd eens komt spieken :D!

Jipper,
    Lekker even voorgenoten van jullie nieuwe huis dus! En natuurlijk alleen maar super dat je er zo lekker mee bezig bent! Al lekker nieuwe tafels gekocht ook, super :D! Dat programma hebben wij/heb ik helaas gemist. Had het erg graag willen zien, maar we hebben hier 'last' van een klein lief meisje dat totaal niet te genieten is (beetje overdreven) haha! Madam eist mama op en eist ook meer voedingen...hadden besloten naar ong 6 voedingente gaan, maar is het er dus duidelijk niet mee eens! Geniet nog even van je vrije daagjes!

Verder sorry, probeer vanaf hier gewoon weer netjes bij te blijven!
    Liefs, Hanneke!

11. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Jipper,
    Ligt er denk ik aan hoe je de huiskamer van vorm is en hoe groot het is en hoe groot de bank is. Ik vind namelijk wanneer je een redelijk ruime woonkamer hebt het knusser is om er idd een lekker klein plekkie van te maken. Maar wanneer je een kleine kamer hebt, dan zou ik hem voor het raam zetten, omdat je anders zo een opgepropte kamer krijgt ;)! Snap je?

Liefs, Hanneke!

12. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    jipper: ligt aan de kamer. Ik vind het persoonlijk nooit zo fijn als je met je rug naar een "open" ruimte zit. Aan de andere kant; als je hem tegen de verwarming zet blokkeer je misschien weer veel warmte ;)

Hier een druk maar fijn weekend gehad. Dopen was leuk. maar wat een weer zeg! Ben blij dat we weer heelhuids thuis zijn! We hebben heel wat stokken op de auto gehad :(
    Maar we zijn super trots op de meiden. Ze hebben met al die drukte geen kik gegeven. Netjes lachen naar iedereen en ze hebben goed kunnen knuffelen met opa en oma.

Ikzelf heb vandaag enorme buikpijn. Ik heb een maand overgeslagen met de menstruatie dus ik denk dat het daarvan komt, maar het is niet normaal. Ineens van de heftige krampen dat ik ook bijna door m'n benen zak :( au au au...hoop dat het snel overgaat...

13. KristaB

KristaB Actief lid

27 jan 2009
    475
    0
    0
    Den Haag
    Kar, wat naar! Ik ben idd ook bang dat Fred weer meer van me wil als ik hem aandacht geeft! Das toch niet gezond idd.. Ga je er wat mee doen, of denk je dat het wel weer goed komt?
    Ik ga morgen echt (na weeeken wachten) naar de HA en vragen wat hij ervan vind. Tijdens m'n zwangerschap ben ik bij een psychiater geweest, misschien moet ik weer eens naar haar toe.

Lief he, dat ze in hun oogjes wrijven! En zo gaaf dat ze al op 'grote mensen' lijken! Ik vind het ook zo leuk als ze dat doen :)

Jipper, goeie shit :p dat je dagje weg met je mannetje zo leuk was, en jullie zo goed geslaagd zijn!! Echt fijn dat je je nu kan uitleven!

Karel, mijn zusje heeft het wel gedaan omdat ze er zelf achter stond, ze besefte dat ze niet bepaald een goeie basis heeft. Ze doet vooral zo omdat ze echt een dramaqueen is, en mijn moeder haar zielig moet vinden en alles voor haar moet doen. Terwijl m'n moeder veel zieliger is.. Maar ja.

Wat zijn jouw meisjes toch knap!! Nu al een boterhammetje! Hoe doe je dat? Want hier willen ze ook nog maar weinig flessen, en 's ochtends doen we al pap, waarna ze pas om 2 uur weer iets willen. Dan doen we vaak fruithapje, en dan als ze naar bed gaan een flesje. Doe je dan het boterhammetje als eerste maaltijd, of als lunch?

Boba, zo'n inzinking is echt naar! Goed dat je hebt geslapen, dat helpt echt! Gelukkig dat Bas zo goed gaat, ik hoop dat hij idd lekker over 2 weken naar huis mag!

Jipper, als je de ruimte hebt, zou ik de hoekbank als knus zitje neerzetten. Dat wil ik ook als de box weg is en we een nieuwe bank gaan kopen. Nu hebben we een chaise longue aan de bank, maar wel aan de raamkant, gewoon omdat de bank zo is.

O jee Karel, ben je zwanger??

O ja vandaag heb ik zo goed m'n best gedaan op m'n werk. Ik deed gister natuurlijk weer alles fout; we moeten nu weer gemiddeld 10 doosjes per klant verkopen, en dat haalde ik bij lange na niet.
    Maar vandaag heb ik dat niet alleen overschreden; 11 a 12 doosjes per klant, maar ik heb ook nog eens 97 klanten geholpen, en de collega daarna slechts 53... En gezien m'n manager natuurlijk daar niks over zei, heb ik maar gevraagd of ze niet trots was op me. En ja, gelukkig wel, ik was een voorbeeld. Nou hehe....

14. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    :$:$ Eh...nee.... ik dacht het niet :) Al heb ik wel koortsachtig lopen terugdenken of dat dit mogelijk was... maar ik geloof het niet. Ik sla wel vaker een maandje over. 'k moet gewoon weer naar de HA voor de pil, maar ik ben het zo zat om met artsen over "vrouwen" zaken te moeten praten :D

Brood. Nou ikben eens begonnen met een korstje. Dat ging er echt zo in, en een paardagen later heb ik om 10 uur 's morgens eens een boterham in stukjes gesneden en geprobeerd en dat ging goed. Echt een ritme heb ik nog niet, maar ik wil proberen het brood dus gewoon op lunchtijd te doen.
    Wat ik nu wil gaan proberen is 07:30 fles, 11:30 brood met in eerste instantie melk en als het goed gaat laat ik deze fles dan vervallen voor thee oid, dan 14:30 fruit, 15:30 fles, 18:00 groente, 19:30 laatste fles, straks als de rijstebloem op is maken we daar een papje van. En dan slapen!

Oh ja bij mn ouders heeft Sofia een soepstengel gekregen. Zo raar, ze heeft het nog nooit gehad, maar ze wist meteen wat ze ermee moest doen :) Lekker in d'r mondje maar ook haar ogen uitsteken ;) Echt zo schattig!

Krista: succes dan met je zus :( lastig hoor... en lijkt me ook heel vermoeiend ;)

Margit: dus lekker wezen? :D had je nu nog een bruiloft :( Hoe was het?

Marije: tandjes lijkt me wat vroeg. Ik loop ook al 6 maanden te roepen dat ze tandjes krijgen, maar helaas..nog steeds niet :)

15. Helena1977

Helena1977 Bekend lid

7 jun 2009
    514
    0
    0
    Hey dames,
    Hectische tijden hier maar wel met steeds meer goede nachten, hoera!!

Karel, wat gaaf dat je meiden het zo goed doen met eten. En ja, met een soepstengel kun je geweldig prikken en slaan natuurlijk :)
    Knap dat ze zich zo goed hebben gehouden tijdens de doop. Wat kun je dan trots zijn hè?

Krista, jij hebt goed je best gedaan vanmiddag! Wat een toestanden in je familie. Heel veel sterkte hoor met een zieke moeder en een aandachtvragende zus.

Marye, wij dachten ook constant tandjes te voelen. Hier kwamen ze pas met 11 maanden! Ik las op het andere forum dat borstvoeding steeds beter gaat bij Florine. Knap hoor van die kleine meid!

Jipper, goed bezig met de verhuizing lees ik. Tips voor de hoekbank: persoonlijk ben ik altijd wel van de ruimte.

Boba, goed aan jezelf denken hoor. Nu heb je 1 kindje thuis en 1 in het ziekenhuis en je bent zelf nog herstellende van je keizersnede. Dat is echt heel pittig weet ik uit ervaring.

Kar, wat naar dat je zo tegenover Alex staat. Ik herken het een beetje uit de tijd dat ik overspannen was. Ik hoop dat jullie er wel uitkomen en je het idee krijgt er niet meer alleen voor te staan.

Margit, lekker gewinkeld?

Adi, hoe is het met je ziekenboeg? Al weer wat beter allemaal? Sterkte hoor!!

Zo. Ben ik weer bij. Groetjes dames!!!

16. adi

adi Niet meer actief

hallo dames,

sorry dat ik niet op jullie reageer, maar wilde me ff snel melden.

De drieling is vrijdag opgenomen in het ziekenhuis, vanwege Rota-virus. Dat is een sterke buikgriep virus, en de kindjes namen helemaal geen vocht meer op, alles vloeide gelijk en in dezelfde vorm weer uit in hun luier. We hebben ons wezenloos geschrokken, ze liggen nu aan de voedingssonde waardoor ze flinke hoeveelheden ORS krijgen om wat op te knappen. Meiden verdragen de voeding ook steeds beter, met Aldin gaat het echter nog steeds minder. Hij krijgt vreselijke krampen van de melk en blijft maar afvallen. Zijn oogjes zijn helemaal ontstoken (van dezelfde virus), en hij is vreselijk zwak.
    Ik ben helemaal doodop, vind het zooo eng dat mijn kids zo ziek zijn en afvallen. Daarnaast heb ik die virus zelf ook (van hun), en zit aan de diarree en braken, alleen probeer ik het te negeren en voor hun te zijn.

Ik meld me snel weer, ga weer snel terug naar het zkh (kwam ff iets halen thuis)

17. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Jeetje Adi; wat een verhaal! Heel veel sterkte hoor! 'k denk aan jullie!

18. Pippie1976

Pippie1976 Bekend lid

8 nov 2008
    798
    0
    0
    Zuid-Holland
    O nee meis, wat een rotbericht! Heel veel sterkte voor die kleine kanjers van je, en voor jullie. Hoop dat ze snel weer zullen opknappen (en jij ook!).

19. Pippie1976

Pippie1976 Bekend lid

8 nov 2008
    798
    0
    0
    Zuid-Holland
    ff ego:
    Hier een heerlijk weekend gehad. We zijn bij Gijs z'n moeder wezen logeren en de meiden vonden het geweldig, al die aandacht :)!. Alleen 's-nachts hebben ze weer lopen spoken. Merle begon om een uur of 23:00 uur, en niet lang daarna begon ook Linde. Wilden op een gegeven moment wel slapen, maar dan alleen op onze buik... en als je ze dan op een gegeven moment terug in bed legde (als je dacht dat ze nu toch écht wel vast sliepen) dan begon het krijsen weer... Ik vind het geen probleem als ze bij ons in bed slapen, maar Gijs wil dat absoluut niet. Hij is bang dat we in onze slaap op ze zullen rollen ofzo, dus we hebben afgesproken dat ze niet bij ons in bed slapen (in ieder geval niet nu ze zo klein zijn). Als we wakker zijn liggen ze natuurlijk wel bij ons, vind ik heerlijk! Maar goed, uiteindelijk maar 3 uur geslapen die nacht, en opa en oma hebben geweten dat we er waren ;).

Gisteravond Merle weer aan het spoken, maar dat was 'gelukkig' al meteen bij het naar bed gaan, om 19:30 uur. Dat is toch minder erg dan als je net zelf naar bed wilt. Gijs heeft 'r op de 'Jipper-manier ;)' uit laten huilen en om 21:15 uur ging ze heerlijk slapen, tot vanochtend 7:30 uur, gelukkig! En nu liggen ze er ook nog even lekker in. Ze zullen wel moe zijn van al dat gespook ;). Ik denk inmiddels idd dat het een sprongetje is. Hoop dat het niet al te lang meer zal duren...

O ja, ben geslaagd voor de bruiloft van Gijs z'n vader! In Doetinchem een jurkje voor het feest 's-avonds gevonden (met mijn schoonmoeder wezen winkelen, toch wel een beetje gek om met haar een jurkje te kopen voor de bruiloft van haar ex-man ;)) en in Den Haag gistermiddag nog een jurkje voor overdag gevonden! Kan ik dat tenminste van mijn to-do-lijstje schrappen :)!

Kom later meer reageren, nu even hier in huis aan de slag voordat de dames weer wakker worden.

O ja, ga vanmiddag ook eens een stukje brood geven, ben benieuwd hoe dat gaat!

20. Pippie1976

Pippie1976 Bekend lid

8 nov 2008
    798
    0
    0
    Zuid-Holland
    O ja, en vrijdag mijn reisje naar de andere kant van het land: het viel mee met de viesheid van de treinen, gelukkig. Moet zeggen dat ik het op de terugweg wel enorm gehad had met in de trein zitten. Wel lekker hoor, zo even tijd voor jezelf, maar je kunt natuurlijk geen kant op.

Vriendinnetje was erg verdrietig over de zwangerschap die niet goed loopt. Ze heeft er zelf al afscheid van genomen (terwijl nog helemaal niet 100% zeker is dat het niet goed zal gaan) en was al aan het nadenken over adoptie :$ (want ze had al helemaal bedacht dat ze hierna wschl nóóit meer kinderen zou kunnen krijgen en dat dat nog de enige optie zou zijn om kinderen te krijgen). Kan me die reactie wel goed voorstellen, maar heb toch geprobeerd om haar in te laten zien dat dat toch echt 3000 stappen verder is en dat ze toch maar even af moet wachten hoe dit gaat lopen. Ze heeft morgen weer een echo en ze hopen dan iets te kunnen zeggen over hoe het nu verder gaat. Begreep wel van haar dat, als het kindje weggehaald zou moeten worden, dat niet meer met een curettage kan, maar dat ze dan echt moet bevallen (ze is nu 14 wk zwanger). Dat is heftig!

Zo, nu ga ik echt aan de schoonmaak!

Deel Deze Pagina