Tweeling mama's!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Karel1978, 24 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Margit: Fijn dat de kids weer beter zijn!

Adi: Weer beterschap voor de kids, ik hoop dat ze snel weer helemaal fit zijn. Hopelijk helpt het mooie weer daar idd bij.

Eleni: Wat naar van die liesbreukjes en dat je niet weet wat je er mee moet nu iedereen elkaar zo tegen spreekt...

Hanneke: Succes met Benthe vandaag!

Jipper: Nog gefeliciteerd met jullie jubileum. Leuke avond en nacht gehad? En lekker uitgerust? Hoe is het met de jongens gegaan bij opa en oma? Want die hadden last van een sprongetje toch?

Hier: Moet zo even naar het CB met de kids. Moet je de kinderen al uitkleden voordat je door die mensen zeg maar geroepen wordt? Ik heb namelijk geen idee hoe zoiets werkt.
    Verder hebben sinds gisteren Pepijn en Florine een verschillend ritme. Ze kwamen steeds nog om de 3 uur, maar ik merk gewoon dat ik Pepijn steeds vaker wakker moest maken. Dus nu laten we ze allebei maar gewoon komen wanneer ze willen in de hoop dat er ook eens een voeding vanaf gaat. Het werkt, Pepijn liet er al 2x 4 uur tussen zitten. Florine blijft op die 3 uur. Maar komt vanzelf allemaal wel.

2. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    ff snel want ik moet ook zo naar het cb!
    eerst uitkleden, even wegen en meten, dan wchten tot de arts of vk je roept. maar de doktersassistente helpt je wel hoor!
    Succes :D

3. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Dank je! Dan weet ik dat ook weer. Jij ook veel succes op het CB en met de fysio.

4. adi

adi Niet meer actief

Hanneke, hihi gelukkig ben ik dus niet de enige die alles gaat uitleggen aan kleine babys. Ik ben vaak door mensen voor gek verklaard maar ik geloof stellig dat kindjes, hoe klein ook, gerustgesteld kunnen worden als je ze van te voren uitlegt wat ze te wachten staat. Ik heb dit de eerste dag na hun geboorte zitten doen naast de couveuse, aan die uppies zitten uitleggen wat ze nou overkomen is en dat het goed komt. Was ook deels zelfverwerking denk ik. Je had de gezichten van die verpleegsters moeten zien ;). Ook toen Aldin geopereerd moest worden heb ik hem alles uitgelegd. Ik wou bij zijn als hij onder narcose gebracht werd, stond ik daar aan de kleine te vertellen: nu kijg je een kapje op je mondje, en als je langzaam inademt ga je lekker slapen, als je wakker wordt is mama weer bij je.
    Zegt is stomme anesthesist tegen me: mevrouw hij is 4 maanden hij weet echt niet of u er wel of niet bent. Nou, ik kon hem echt slaan! (en wat een onzin trouwens).

Maar gewoon lekker uitleggen aan Brenthe, hopelijk blijft ze netjes stilliggen tijdens de MRI, is heel wat voor zo'n kleintje hoor.

Karel en Marye, succes bij het CB vandaag!

5. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Verdorie!! Heb ik een heel verhaal getypt, loopt mijn computer vast...weg verhaal... :( *zucht* Ga het opnieuw proberen...

@Marye, Hanneke en Karel; Hoe was het op het 'consternatie bureau'? :D Zijn alle kindjes weer goedgekeurd? Mooie gewichten enzo? Ben benieuwd...

@Adi; Wat onwijs vervelend dat je kleintjes nu wéér ziek zijn. Ik hoop ook voor jullie dat het dit keer een milde vorm is en dat het snel voorbij is. Sterkte hoor!
    Wat vreemd trouwens dat je op je kop hebt gekregen van de fysio. Wij kregen juist oefeningen om het zitten te stimuleren. Moet er wel bij zeggen dat onze jongens er lang over hebben gedaan om zelfstandig te gaan zitten. Ze hadden het er te druk voor en geen zin in. Maar daarvoor mochten we ze toch echt ook al laten wennen aan zitten hoor. De 'voedingskussentip' hebben wij toen ook gekregen en later de tip om Bumbostoelen te lenen/kopen (zie foto). Hierin kunnen ze goed zelfstandig leren zitten en door hun eigen gewicht kunnen ze er niet uitvallen (op den duur wel uitkruipen, geloof me maar... ;)). Iemand interesse? Wij gebruiken ze niet meer!
    Lekker dat jullie nog wel uit eten zijn geweest samen. En wat goed dat je man dit heeft aangegeven! Daar kun je tenminste iets mee!

@Eleni; Daan had ook een liesbreuk (enkele). Toen de jongens net thuiskwamen ontdekte we dat. De HA is langsgekomen om er even naar te kijken (en kennis te maken met zijn nieuwe 'patiënten' ;)) en die zei dat we het in de gaten moesten houden (opletten dat het niet blauw werd), maar er verder niets aan konden doen, behalve af en toe de bobbel (darmpjes dus) terug te duwen naar boven. Een week later moesten de jongens een nachtje naar ons eigen ziekenhuis, omdat ze hun 2e vaccinatie kregen. We hebben toen de KA er naar laten kijken. Die heeft ons doorgestuurd voor een echo en een afspraak met de chirurg laten maken. De chirurg heeft ons uitgelegd dat ze liever niet voor het 1e jaar ingrijpen (doen ze dat wel, dan moet het sowieso in een academisch ziekenhuis) en dat dit vanzelf weg zou trekken. Dat is ook gebeurd, gelukkig. Hopelijk heb je iets aan dit verhaal... ;)
    Fijn dat het verder zo goed gaat met je boys. Heerlijk hè?

@Hanneke; Fijn dat jij je weer wat meer jezelf voelt. Hopelijk blijft het een stijgende lijn en ben je straks weer topfit! :D

@Kar; Hebben jullie een leuk weekend gehad? Opgelucht na het goede nieuws over Bjarne? En zijn jullie nog naar Maastricht geweest?

@Margit; Fijn dat jullie de oude Merle en Linde weer terug hebben. Dat werd wel tijd! Geniet van je dagje met je mams.

@Iedereen die ik ben vergeten; SORRY!!

Hier; De jongens hebben heerlijke dagen gehad bij mijn ouders. Zijn lekker verwend en waren de zonnetjes in huis (natuurlijk... ;))!! Wij hebben ook erg genoten van de avond, nacht en dag samen. Heerlijk uit eten geweest, filmpje gekeken, lekker lang uitgeslapen, saampjes schaatsten gekeken met een hapje en een drankje. En weer even 'tot elkaar gekomen'... :D
    Nu hoor ik verdrietige jongetjes, dus ik ga ze maar eens uit bed halen.

6. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Zo hier weer terug van het consternatiebureau of opvoedpolitie zoals wij het noemen :D
    We hadden gelukkig weer een arts die wel goed haar werk deed. WZe wilde weten waarom we fysio hadden ingeschakeld en hebben toen ons hart gelucht :) Dus ook over de negatieve benadering van het CB (dit kunnen ze niet, en hier moeten we een minnetje nerzetten etc) Zij was hier ietwat boos over, want ze schijnen trainingen te hebben om naar het totaal plaatje te kijken, zeker bij prematuur kindjes. Zij doet ook een promotieonderzoek dat heet Mum knows best! Zij gaat dus eea bespreken in het team.
    De meiden wegen nu bijna 7 kilo! Romy is in 1 maand bijna 1 kilo gegroeid :$ Sofia weegt iets minder, maar is wel wa langer ...

Maar goed. Alles is goed met de meiden! We hoeven zelfs eigenlijk niet meer te corrigeren!! Jeuh!! Ze hebben zo hard gelachen in het CB zo lief!! Nu hoeven we pas in juli weer :)

Daarna de Fysio op bezoek. Ook zij was extreem tevreden!! Ook van haar hoeven we eigenlijk niet meer te corrigeren! Hoe trots kun je zijn :D

wat betreft zitten. Zij heeft ons ook wat oefeningen gegeven om het zitten te oefenen, maar het hoeft niet! In de kinderstoel zetten voor eten is geen probeem, maar bij alles moet je opletten dat ze niet inzakken. Dan meteen stoppen! Maar ze heeft de verschillende stadia laten zien van het zitten en oefeningen gegeven om de kindjes het te laten voelen.

Marije: hoe is het bij jou gegaan?!

Jipper: heerlijk even zo'n moment met elkaar!

Adi: hoe gata het met de zieken? Wij bespreken ook alles met de meiden :) Ik ben echt ervan overtuigd dat ze dat begrijpen en het is ook heel logisch eigenlijk. Ik vertel gewoon heel rustig wat er gaat gebeuren :)

7. adi

adi Niet meer actief

Karel, wat goed dat de meiden zo goed groeien en het zo goed doen!! En top dat je niet meer hoeft te corrigeren. Wij hoeven het van het CB en de KA ook niet meer. Van de fysio wel, maar volgens mij hebben wij echt een zeikfysio als ik jullie verhalen zo lees. Het is niet zo dat wij de kids constant in de zithouding zetten (soms voor op de foto of zo, en op schoot maar verder niet), maar dat vond zij helemaal drama-verkeerd. En ze vertelde inderdaad ook van die zit-fases. Melisa steunt nu bijvoorbeerd op haar handen als ze zit, zit een beetje voorover. Dat is een van die fases. En ze houdt contact haar voetjes vast. Maar omdat ze niet zelf in die houding is gekomen zou dat niet mogen. Maar ik ga me daar niet te veel van aantrekken. Hou idd in de gaten dat ze niet inzakken.
    Maar even terug naar jou, geniet lekker van je meisjes ze doen het zo goed! En die 4 flessen hebben ze dus toch nodig voor dat harde groeien!

Jipper, klinkt echt heerlijk jullie weekend. Zeker helemaal opgeladen. En ook geweldig dat de jongens het zo leuk hebben gehad bij opa en oma.
    Leuke foto trouwens!

En hoe het met de zieken gaat? Vandaag beter, kijk maar ;):

8. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Adi,
    Gelijk heb je. Als snappen ze je misschien niet, ze kunnen aan je stem echt heel veel horen. Is echt alleen maar goed en laat de rest maar kijken! Dikke neus hoor :p! Hier zelfs heel erg veel met Benthe gepraat terwijl ze in mijn buik zat, gewoon van alles, laat iedereen maar lachen hoor ;) kan mij helemaal niks! Hmm die anesthesist die kan ook wel een lesje omgaan met mensen gaan volgen zeg, sukkel! Die scan willen we laten doen terwijl ze slaapt, geen rommel in dat kleine lijfje, maarja lukt dat niet dan word het toch rommmel in dat lijfje. Even snel nog aanpassen :p. Whaha, gave foto meid! Wauw!

Jipper,
    Ow das ook heel irritant idd zeg, computers die niet doen wat jij wil! Grrr! Ahh, die foto is echt super :D! Haha, wist helemaal niet dat je van die stoeltjes tot zo lang nog kan gebruiken ;)! Fijn dat jullie 'dagje' samen zo goed bevallen is! Hopelijk kunnen jullie er weer even tegenaan nu!

Karel,
    Goed dat je dat aangegeven hebt op het cb. Fijn eigenlijk dat ze daar nu toch even mee aan de slag gaat ;)! Hopelijk maken ze die 'fout' dan dus bij andere mama's niet. Meiden dus lekker gegroeid, fijn zo zeg! 1 kilo in een maand? Kleine snoepert is het :D! Haha!

Hier ook weer terug van het consultatiebureau, vaccinatie is goed gegaan voor zover ik het nu kan beoordelen. Weet even niet wie het vroeg, maar hier niet goedgekeurd, wij doen niet aan consultatiebureau keuringen :p! Haha!

Maar voor het gemak alle 3 even gemeten en gewogen, omdat we voorlopig even stoppen met de vaccinaties en er dan dus gewoon niet meer komen voor er weer wel een vaccinatie gaat komen. En misschien is het wel helemaal nooit meer, wie weet, dus dan hebben we nu in ieder geval nog even een keer wat cijfertjes ;)!

Benthe is nu 7200 gram en 69 centimeter.
    Malou is 10070 gram en 89 centimeter.
    Ruben is nu 9980 gram en 88 centimeter.

Liefs, Hanneke!

9. Helena1977

Helena1977 Bekend lid

7 jun 2009
    514
    0
    0
    Karel, GEFELICITEERD!!! Wat geweldig dat je meiden het zo goed doen. Fijn dat je een kundige arts trof, dat scheelt echt enorm. Enneh, Mum knows best, dat klopt naar mijn idee vaak wel. Daar mogen ze op het CB inderdaad wel meer hun best voor doen om al die goede moeders eens serieus te nemen.

Jipper, grappig, onze jongesn zijn ook altijd zonnetjes in huis bij een ander, haha! Ze bewaren hun gemopper voor papa en mama ;).
    Fijn dat je een weekendje samen hebt gehad. Naar wat ik de afgelopen weken van je las hadden jullie dat ook echt even nodig.

Eleni, wat lastig dat de verschillende disciplines elkaar zo tegenspreken. Mijn advies zou inderdaad ook zijn om de huisarts eens te consulteren. Het lijkt me zo naar als je kind er pijn van heeft. Leuk trouwens om je hier te zien posten!

Adi, jullie hebben ook wel vreselijk veel pech zeg! Misschien weer het rotavirus dus. Hopen maar dat het niet veel erger wordt.
    Dat uitleggen herken ik. Ik doe het niet bij alles, maar ik heb wel de gewoonte om continue tegen de kinderen te praten over wat we gaan doen, wat we aan het doen zijn, waarom we iets gaan doen. Ik krijg het idee dat ze er zeker rustiger van worden.

Marye, knap van Pepijn! Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze overgangsperiode altijd balen vond. Een beetje dubbel ook, want het fijn dat een van de kinderen een stapje verder gaat, maar ik vond het altijd rot dat ik dan twee verschillende schema's had. Dan had ik het idee dat ik de hele dag bezig was met flessen maken en geven..... Ben benieuwd hoe het op het CB ging vandaag.

Hanneke, fijn dat je onderzoek er op zit. Heel veel succes met Benthe vandaag.

Margit, wat een verademing hè als dan opeens je oude kindjes weer tevoorschijn komen. Ik denk dan elke keer, zie je wel, jullie zijn er nog wel! Fijne dag met je moeder.

Rechtop zitten deden wij wel vaak met de kinderen. Onze kinderen zijn erg nieuwsgierig van aard en wilden niks missen. We deden het nooit lang en altijd goed ondersteund. Kon geen kwaad zei de KA.

Hier zijn de jongens (en mama) langzamerhand wat beter aan het worden. Lex is vandaag nog koortsvrij, Midas heeft nog wel wat verhoging. Heel sneu, ze hebben allebei ontstoken oogjes. Ze zien er heel zielig uit.
    Ik word weer een beetje mezelf. Alleen nog een beetje verkouden, that's it. Morgen dus maar weer vergaderen....

10. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Wat een ge-wel-dige foto!!!! Stoer :D

Even terug naar de 4 voedingen. Volgens het CB mag ik nog gerust 4 voedingen aanhouden zeker als ze nog niets verder drinken. Daarvoor adviseerde de KA om gewoon water aan te bieden. kwam vanzelf wel...Wel werd geadviseerd om het brood eten op te pakken, dus dat heb ik gedaan. De boterhammen vliegen weer naar binnen :)

11. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Helena, (volgens mij plaatsten we tegelijk een lang bericht :p)
    Fijn dat jullie weer een beetje aan het opknappen zijn meid! Wel sneu hoor! Heel veel beterschap in ieder geval meid nogmaals! Hoop dat het alleen maar 'beterder' mag gaan met jullie! Ontstoken oogjes is ook niet leuk, bah! Maar snel beter worden! Voor jezelf succes, maar misschien wel even een beetje rustig aan doen ;)!

Liefs, Hanneke!

12. ylaisa271982

ylaisa271982 Actief lid

8 mei 2007
    393
    0
    0
    @Eleni naar mijn idee reageren mijn kids pas net een maand op elkaar ( 8mnd )..als ze elkaar zien meteen lachen etc..elkaar in de gaten houden..speen afpakken

@Adi ik leg ook altijd alles uit aan de kids...als ze gaan logeren bv..Mijn man zegt ze dan gedag en zegt "tot zo"...waarop ik aangeef dat hij gewoon moet zeggen tot morgen want anders voelen ze zich in de zeik genomen ;)...tip van Derek Ogilvi
    Kan het miss zijn dat de kids tandjes krijgen ofzo..mbt de poepluiers?...en wat een top foto lekker in het zonnetje!

@Jipper wat een mooie binkies zijn!

@Margit..mbt overdags slapen..hier is het vaak ook een ramp maar neem mezelf voor om ze min 2 tot 2,5 uur te laten liggen..want ik hoor ze vaak ook na een uur al en als ik ze dan laat liggen vallen ze weer in slaap...tenminste ik laat ze liggen mits ze niet huilen natuurlijk..maar hier zijn ze altijd een beetje aan het brabbelen

Hier: Heerlijk weekendje gehad..Zaterdag een shopje gedaan met man en kids..zondag naar het strand..heerlijk zeg!
    Verder gewoon een aperelaxt weekend gehad..en niks te melden

13. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    @Adi; Wat een GE-WEL-DI-GE foto!!!! :D:D Wat een mooi stel heb jij!! Fijn dat ze ook weer wat zijn opgeknapt. Hopen dat het zo blijft!

@Karel; Super dat iedereen zo tevreden is over je meiden. En helemaal geweldig dat jullie niet meer hoeven te corrigeren. Misschien heeft de fysio het wel gezegd, maar straks als ze gaan lopen zou ik nog wel corrigeren hoor. Onze fysio zei de laatste keer dat het echt niet eerlijk is om daarvoor niet de gecorrigeerde leeftijd aan te houden, omdat lopen een heel specifieke vaardigheid is. 'T is een tip... ;)

@Helena; Fijn dat jullie allemaal weer iets aan het opknappen zijn. Hopelijk blijft het bij jullie ook zo. Het wordt bij jullie ook wel weer eens tijd voor rust in de tent, of niet?
    Heb je nog iets gehoord op je sollicitatie? Ben helemaal vergeten te vertellen dat ik ondertussen netjes op al mijn sollicitaties een reactie heb gehad. 4 afwijzingen (geen vacatures) en 1 uitnodiging om nog eens verder te praten. Nog niets over een vacature o.i.d., maar toch!! Ben er echt blij mee! Deze week neem in telefonisch contact op en dan hoop ik volgende week even een gesprekje te hebben met de manager van die schoolvereniging (hij kent mijn moeder, dat is wel een voordeel... ;)).

@Ylaisa; Jij klinkt een stuk opgewekter dan vorige week! Dan is fijn zeg. Heb je tijdens het 'aperelaxte' weekend ook nog tijd gehad om even met je man te babbelen? Of is dat er niet van gekomen? En woensdag weer een dagje voor jezelf?

14. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Jipper,
    Hoe staat het eigenlijk met jullie huis? Geloof dat ik dat een beetje gemist heb. En succes met de sollicitaties! 4 afwijzingen is ook niks zeg! Tjonge, nouja maar hopen op beters!

Ylaisa,
    Fijn dat jullie een lekker weekend hebben gehad! Klinkt lekker zo! Hoop dat je je zo ook voelt meid!

Zo en nu ga ik eens wat kinderen wakker maken want die slapen nog altijd! Slaapkopjes :p!

15. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Het was een open sollicitatie hoor, dus die afwijzingen had ik wel verwacht. Ik werd doorverwezen naar de vervangingspool, maar dat gaat 'em zeker niet worden.

De koop en verkoop van 'onze huizen' gaat nog steeds niet echt op rolletjes. De kopers van ons huis zijn nog steeds bezig met de financiering en omdat de man van het stel een negatieve BKR-registratie heeft wordt het allemaal weer anders (de vrouw kan het huis alleen betalen, dus het is niet meteen een ramp...). En wij kregen vandaag een telefoontje van onze financieel adviseur dat ons nieuwe huis lager getaxeerd is dan wat we ervoor betalen en dat betekend dat we geld tekort komen (of zoiets... ;)). Onze adviseur gaat er nu alles aan doen om dat weer recht te zetten... Maar zo houden we het lekker spannend zullen we maar zeggen... ;)

16. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Adi en Jipper: Wat een stoere foto's!!!

Jipper: Fijn dat je zo genoten hebt van het weekend. En dat de jongens zich voorbeeldig hebben gedragen bij opa en oma.

Karel: Wat super fijn dat de meiden het zo goed doen!!

Adi: Wel fijn dat het met de zieken weer een stuk beter gaat. En wat stom van die zeikfysio. Laat je niet gek maken, je weet zelf heus wel wat het beste is en ze moeten niet overdrijven vind ik!

Helena: Zielig die ontstoken oogjes. Pepijn had van de week ook 1 zo'n oogje, vond dat zoo zielig. Gelukkig voel jij je weer wat beter en hopelijk knappen de jongens ook heel hard nog verder op. Het mooie weer van de komende dagen zal daar misschien wel aan mee kunnen helpen.

Hier: Het was dus mijn eerste keer op controle bij het Cb. Moet zeggen dat die CB arts bij wie ik moest komen maar een stom mens was. Had ook het idee dat ze totaal niet naar me luisterde. Maar goed ze zijn beiden door de keuring gekomen. En ik ga vanaf de volgende keer naar een ander CB omdat we toch ooit eens zullen gaan verhuizen. Hopelijk werken daar leukere mensen.
    Het is hier wel vreselijk chaotisch want nadat ik het schema snachts heb losgelaten, ga ik het nu overdag ook doen. Want ik merk ineens dat Florine er langer tijd tussen laat zitten. Dus eens kijken wat ze doen als ik ze niet haal, maar ze zelf laat komen. Misschien zit er langzaamaan toch vooruitgang in.
    Ach ik mag niet klagen want ze doen het allebei al zo goed, ben echt wel trots op ze!
    En morgen moet ik naar de kaakchirurg. Heb ook flesvoeding in huis gehaald. Mijn moeder heeft namelijk tijdens de borstvoedingsperiode ook haar verstandskiezen laten verwijderen en toen liep meteen haar productie heel hard terug. Ben zo bang dat dat hier ook gebeurt. Maar morgen worden ze er dus uit gesneden. Ben doodsbang!:(

17. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Marije: Jeuh de eerste apk is binnen! :D Tja, dat CB...grrr... ik laat nu echt alles langs me heen gaan, en ga vooral dat ze weer eens even nagekeken worden en voor de prikjes uiteraard :)
    Kaakchirurg...hm, ik wist niet dat dat invloed had op je BV? Maar ik vond het echt meevallen hoor toen ik mijn verstandskiezen eruit liet halen. De verdoving vond ik het vervelendst, van de ingreep zelf merk je niet zoveel. Succes morgen!!

ben benieuwd wat Florine gaat doen met de voeding. Misschien kan er wel 1 af!!!

Jipper: wat een gedoe allemaal! Is het koopcontract al wel getekent? wanneer is de deadline? Hopelijk komt het snel goed, zal wel erg stressvol zijn!

18. Helena1977

Helena1977 Bekend lid

7 jun 2009
    514
    0
    0
    Hahahaha Adi, wat een supergave foto!! Ik had hem even gemist denk ik. Heerlijk op het terrasje, flesje erbij, wat wil je nog meer!

Jipper, wat een superkereltjes heb je toch. Als je die pretkoppies nu ziet kun je je bijna niet voorstellen dat ze er zo'n anderhalf jaar geleden toch heel anders bij lagen. Ik heb trouwens een mail gekregen met het bericht dat ze momenteel geen uren hebben, maar dat wel binnenkort verwachten. Ze wilden mijn brief heel graag bewaren. Nu weet ik via mijn werk en dat van mijn vriendin dat ze erg aan het uitbreiden zijn richting mijn woonplaats dus dat zou super zijn. Gaaf dat je op gesprek mag komen. Oriënterend is altijd beter dan niet uitgenodigd :D

19. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ik probeer snel weer bij te lezen en te reageren maar wilde even zeggen dat de MRI en CT-scan helemaal prima zijn gegaan en dat ze schoon zijn!! Dus geen verkalking te zien! :) :) We moeten over 2 weken wel weer terug voor andere tests en een onderzoek onder (weer) narcose, maar voor nu is het wel een opluchting. En toch is de opluchting niet zo groot als ik gehoopt had.. ;)

't Verhaal staat op Hyves, en ook foto's! Probeerde ze net hier te uploaden maar 't lukte niet. karlijnensverre.hyves.nl ;)

20. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Adi, die foto!! :D :D Wauw!! Hoe stoer is dat! :D

Deel Deze Pagina