Even snel hoor We hebben een super leuke dag gehad! Wel enorm druk en we zijn nu super moe Morgen lees ik even terug! pica van de jurkjes (middelste is m'n neefje)
Meiden even snel en ego Karel, gefeliciteerd met de doop van je meiden! Ze zien er prachtig uit en super mooie jurkjes!!! Jipper, klinkt echt als een geweldige dag! Heerlijk die vermoeide en voldane koppies, ik smelt al bij je omschrijving Hier: Aldin heeft zijn eerste stapjes gezet!!!!!!!!!!!!!! Niet los natuurlijk , maar het kwam totaal onverwachts! Hij vindt het laatste dagen helemaal geweldig om te staan op schoot. Mijn man lag vandaag op zijn rug en hield Aldin vast zodat deze kon staan op zijn buik. En de kleine man ging ineens lopen over papa's buik, gewoon heel netjes voet voor voet, netjes kniëen gebogen (niet de pinguin-loop), gewoon zoals het hoort. We zaten hem met open mond aan te staren! Daarna nog 1x geprobeerd op het bed en daar ging ie weer . Het is niet de bedoeling dat ie het nu vaak mag doen, hij moet lekker op zijn buik spelen, maar het was zoooo geweldig! *Ikke super trots * Edit: de dames daarentegen zijn niet zo geinteresseerd in zware lichaamsoefeningen. Hebben nog steeds een zetje nodig om te rollen . Maar ze zijn meer de kletsers, hele verhalen komen eruit, en heel veel klanken netjes zuiver
Marije: bij ons hebben de meiden ook eens een periode gehad dat de ontslasting moeilijk ging. Maar hier kregen ze toen nutriton en dat zijn vezels, dus het probleem was snel verholpen. Het kan een periode zijn dat de stofwisseling verandert en dat het vanzelf wel weer goedkomt. Anders even de HA bellen? Succes!! Jipper: heerlijk verhaal over de dierentuin! Fijn dat het zo'n succes was Hoe is het met je huis? Zit je er al in?? Adi: zow zzeg! Lopen? wow die heeft er zin in Misschien dat Aldin wat lichamelijker is ingestelt en de meiden meer op taalgebruik etc. Dat rollen komt wel hoor! Nou gisteren dus super mooie dag gehad, maar doodvermoeiend. De meiden hebben zich gedragen, alhoewel Romy het zeer interresant vond dat als je gilt in de kerk dat het dan galmt. En zeker als je blijft gillen Maar het was een hele mooie doop. Daarna nog koffie met taart. 's avonds lekker het gourmetstel op het tafeltje bij de tv gezet en onder csi gegourmet De meiden waren KO
Marye, even snel (zit op m'n werk), je kunt ook een 'comfort' variant flesvoeding gebruiken. (Wij hadden geloof ik Friso Comfort...) Daar zit ook Johannesbroodpitmeel doorheen. Mette had in 't begin ook moeite met poepen en daardoor spoot het er uit. Letterlijk, ze viel er enorm door af, dus wel voorzichtig zijn! Maar bijvoorbeeld een beetje mengen, dus 2 schepjes comfort en 3 gewone (of hoeveel je dan ook geeft) zou al kunnen helpen. Het is zo zielig inderdaad, dat persen, het doet ook echt pijn bij ze! Sterkte ermee!
Super leuke jurkjes Karel!! CUTE! Fijn dat de dag zo leuk was. Adi, jeetje die Aldin! Knap hoor! Blijkbaar totaal andere interesses dan zijn zussen, grappig zeg. Hier trouwens ook hoor, alleen dan andersom: Mette is van het bewegen en Bjarne van het kletsen. Zit jij ook op Hyves, trouwens?? Jipper ook zo'n leuk weekend gehad, super! En zo schattig, die foto van je ventjes uitgeteld op de achterbank. (Hyves ) En tja, de lelijkste knuffel is vaak de liefste! Hier: nog steeds hoofdpijn maar gewoon gaan werken. Heb ook belabberd geslapen, piekeren en woelen. Zucht. Ik ga proberen dat huis in Maastricht gefinancierd te krijgen denk ik.. Heb verder nog niets meer gehoord van onze eigen makelaar. Begin er (na krap een maand) al een zwaar hoofd in te krijgen. Maar ja, dat is de tijd van 't jaar. De lente is voor mij altijd een beetje moeilijk, vreemd genoeg. Ik ga weer werken! Tot later!
Marije, Diyana heeft ook een tijdje last gehad van harde ontslasting. hier hielp het volgende: - overstap op Omneo (of Comfort bij andere merk). Zij kreeg geen diarree hier van; - extra 10cc water toevoegen in de fles. Of tussendoor water geven. HA vertelde ons dat de harde ontslasting vaak de teken is dat de baby iets vochttekort heeft en dat dan de nieren vocht uit de dikke darm halen; - een theelepeltje olie in de fles doen. Als je merkt dat de kleine last heeft en veel moet persen kun je op dat moment even, of een stukje zeep, of het puntje van de thermometer met waseline in zijn poepgaatje stoppen. Meestal komt dan de hele lading meteen eruit. Zo kun je de kleine even 'verlossen' en buikpijn voorkomen. Veel succes!!! Kar, ik heb wel Hyves, maar heb daar al 1,5 jaar niks aan gedaan, ook geen foto's erop gezet. Ik ga mijn pagina binnenkort goed updaten en dan ook jullie toevoegen, lijkt me gezellig Karel, gillen in de kerk, hahahaha. Kan me inderdaad voorstellen dat het reuze interessant is Fijn dat het zo'n leuke dag is geweest. Hanneke, fijn dat jullie zo'n leuke verjaardag hebben gehad. En het is inderdaad ook het juiste moment om even stil te staan bij het geluk dat je hebt met de 3 kleine wonderen. Waarom moet Brenthe eigenlijk een MRI-scan krijgen? De kids zijn vandaag lekker met papa naar opa en oma. Dan mag Aldin daar zijn kunstjes vertonen. Hij is echt ineens zo enorm beweeglijk. Ik merk echt dat ie zo graag zelf vooruit wil. Hij speelt nu alleen maar op zijn buik, wat echt heel goed is, want hij moet nog veel aansterken. We zijn trouwens bezig met het overstap naar 3 flessen. Aldin is al over, hij eet heel goed zijn boterham en 100cc yoghurt 's middags. Melisa in principe ook. Ze drinkt haar flessen de laatste dagen wat minder, dus ze krijgt nog 3,5 fles en boterham. Diyana heeft nog geen zin in boterham (of yoghurt). Ze vindt haar flesjes nog veel te lekker Ach ja, ieder zn tempo.
Hey meiden! Ik leef nog! Ik weet niet wat t was, maar ik had nergens meer tijd voor. Het ging ook zo goed met de jongens dat ik ook niet meer hoefde te klagen! Maar nu kom ik jullie weer vergezellen. Misschien niet iedere dag, maar iig geregeld. We hebben eindelijk een ritme, en de jongens gaan braaf slapen als ze in hun ledikantje gelegd worden. Natuurlijk eerst wel brullen maar dan een flesje en het is goed. Wat een opluchting is dat! Ze kunnen ook zitten! Ze vallen niet om, maar ik laat ze nog niet te lang alleen, vind het nog eng want de grond is hard! Ze eten ook alles, en ze zijn zelfs bijna net zo groot als hun neefje van 1,5! Mijn moeder gaat een second opinion doen in het Antoni van Leeuwenhoek ziekenhuis. Goed van haar. Maar als ze hetzelfde constateren als hier, blijft ze wel in dit ziekenhuis. Fred is nu superziek, al 3 dagen diarree, hij komt niet meer van de wc af. Nu zit er ook bloed bij, dus vannacht naar de huisartsenpost. Die vond het nodig dat we vandaag nog naar Freds eigen huisarts gingen, dus dat gaan we zo doen. Nou dat was het weer een beetje!
@ Karel: wat een mooie doopjurkjes! Ook leuk dat het niet van die standaard witte jurken zijn. Vind ik je dochters ook veeeeel te stoer voor . @ Adi: wow, die Aldin! Knappe jongen hoor! Hoe is het met jou? Al een beetje bij kunnen komen van de chaotische afgelopen maanden? Slapen je kids alweer wat beter? @ Kar: lukt het je wel om af en toe wat rust in te bouwen voor jezelf? Volgens mij raas je echt van de ene drukte in de andere op dit moment (zkh met alle kindjes om en om, huis verkopen, huis kopen, emigreren ()). *sterkte en knuffel* @ Jipper: wat een heerlijke fotos van jouw aapies op Hyves idd! Vooral die laatste dat ze helemaal uitgeteld op de achterbank zitten! @ 1- of 2-eiig: is er dan niemand die het mij eens is dat ze wel 2-eiig zijn???? Jullie moeten ze maar een keer in het echt zien, dan zullen jullie zien dat ze echt niet identiek zijn *vraagt zich af of ze iemand hiermee weet te overtuigen * Hier: net naar het CB geweest. Merle woog 6755 gram en is 69 cm. Linde (ik geloof) 6850 gram en 72 cm. Had al het idee dat Linde behoorlijk de lengte in geschoten was en ja hoor! Verder helemaal goedgekeurd. Ze waren beiden lekker met de blokjes aan het spelen en hebben netjes met duim en wijsvinger het propje gepakt . En tot mijn verbazing zat Merle gewoon helemaal los en superstabiel op het kussen met de blokken te spelen. Uitsloofster . Dat had ik haar thuis nog niet zien doen! Linde lag te tijgeren over het aankleedkussen. Had de computermuis van de verpleegster in het zicht en was on a mission. De verpleegster zei ook al: dat is een pittige tante, haha ! Verder prikjes gehad, nooit leuk, maar ging goed. Prima bezoekje dus. Ga proberen om langzaam de fles van 12:00 uur af te bouwen. Deze wijkverpleegster vond hun gewicht trouwens niet alarmerend. Okee, ze zijn niet dik, maar er zit wel een stijgende lijn in. Ze raadde ons aan om nog even te wachten met de diëtist (was ik ook al van plan, helemaal omdat ze nu weer lekker aan het eten zijn). O ja, ook nog gehad over het slechte slapen van Linde. Zij had het idee dat Linde misschien toch geestelijk ergens mee bezig is (misschien verlatingsangst, het is immers ongeveer begonnen toen Merle en ik 3 nachten in het zkh zijn geweest). Ze dacht dat het een fase zou zijn (dat hoop ik ook, want vind het behoorlijk slopend ). Gisteren ook: we waren bij mijn ouders in Apeldoorn. Ze hebben allebei weinig geslapen overdag (veel te gezellig natuurlijk bij opa en oma ). Merle viel meteen in slaap in de auto, bij Linde duurde het zeker wel een half uur voordat ze zich overgaf aan haar slaap (ze was hartstikke moe). Thuisgekomen legden we Merle in bed en die sliep meteen verder. Linde was klaarwakker en heeft tot 0:00 uur nog in de box liggen spelen Gelukkig toen wel doorgeslapen tot 8:15 uur vanochtend (toen moest ik haar wakker maken, omdat we naar het CB moesten, helaas ). Ik ben alweer lekker aan het tikken, maar moet eigenlijk werken Later meer dus. Fijne, zonnige dag allemaal!
Even tussendoor (ik zit ook nog op mijn werk maar baaaaal enorm ergens van dus moet even afleiding hebben ): Margit, jouw meiden zijn toch niet dik?!? Mette en Bjarne zijn denk ik even zwaar maar wel een stuk korter korter! Of ging het er om dat ze te licht zijn? Qua diëtist enzo? Krista, leuk je weer te zien! En wat fijn dat de jongens het zo goed doen! Heerlijk om te lezen. Goed dat je moeder een second opinion vraagt. Ik hoop dat het met Fred allemaal goed is, dat hij snel opknapt! Had ik al verteld dat Bjarne 12 april geopereerd moet worden? Deze keer geen roesje maar echt volledige narcose. En ze hebben ons verzekerd dat deze keer de ingreep al om 8:15 plaats gaat vinden - we moeten er weer om 7:45 zijn namelijk. Zijn trommelvliezen worden dan doorgeprikt, het vocht wordt weggezogen en hij krijgt dan een gehoortest waarbij kindjes normaal altijd moeten slapen. We shall see... Verder 14 april weer naar CB voor de 6-mnd controle. Alleen zijn ze dan al bijna 7 mnd. Zucht. Ik moet eigenlijk even die makelaar in Maastricht bellen.. Maar ben er nog niet helemaal uit hoe en wat ik nu moet doen. Wil 't huis eigenlijk wel een 2e keer zien maar wil eigenlijk ook weten hoe het precies met de financiën zit. Moeilijk hoor. En ik baal dus op dit moment erg van iets hier op mijn werk. Zelfde gezeur als vorig jaar met een cursus die ik moet geven en waar ik assistentie voor nodig heb. Die zou geregeld zijn dus ik mail dat meisje, weet zij van niets...!! GRRRR. Ze regelen maar iets. En snel ook.
Haha, nee, niet te dik, juist te dun. Maar als ik mijn stukje zo teruglees, dan kan ik me voorstellen dat je het zo opvat. Ben een beetje moe, daar wordt mijn begrijpend schrijven blijkbaar niet beter van... . Te dun dus, maar wel in stijgende lijn omhoog, de groei vlakt dus niet af, gelukkig. Altijd fijn, gezeik op je werk... Sterkte! @ Krista: welkom terug! Gezellig! Fijn dat je mannen eindelijk lekker in hun eigen ledikantje slapen!!! @ Adi: gezellig, Hyves ! Hier: pfff, ik ben echt zo duf als een (paas -)konijn. Kom echt nergens toe vandaag. Moet echt even ergens een keer weer wat nieuwe energie opdoen, want heb echt het gevoel dat ik op m'n reserve-energie aan het leven ben... Morgen ga ik (voor het eerst sinds 100.000 jaar ) sporten. Proefles Zumba met m'n buurvrouw. Ben benieuwd, misschien geeft dat wat nieuwe energie. Of anders ben ik daarna nog meer moe én kan ik niet meer lopen van de spierpijn . Ga toch maar weer een poging wagen om stukken te lezen .
Krista: fijn dat je er weer bent en dat het zo goed gaat met de jongens!! Kar: wat betreft woning: ik zou zelf ook aan de makelaar vragen of hij nog meer woningen heeft die je kan bekijken. Je zit toch een eind weg en dan zou ik ff "hulp" vragen. Iemand die je ook meer kan vertellen over de wijk etc. Ik vond het juist wel heel fijn dat ik veel huizen had gezien. Je kunt misschien ook eerst bij de bank gaan praten over hoeveel centjes jullie kunnen krijgen Ik zou dan persoonlijk nog een keer gaan kijken met een aankoopmakelaar. Bij een 2de bezichtiging zie je toch meer en misschien heb je dan een heel ander gevoel dan als bij de 1ste keer kijken. De aankoopmakelaar kijkt heel anders naar het huis als jullie en kan misschien dan ook zeggen wat een redelijk bod is. Dat is een beetje hoe wij het hebben gedaan, is bij ons goed bevallen zo'n aankoopmakelaar, maar het is natuurlijk maar een tip Succes op je werk Margit: gaat goed hoor met jou meiden!! JEUH!! Die kilootjes komen er wel aan. Succes bij Zumba!!! Lijkt mee heel erg leuk
Ik kan het gewoon niet laten hier eerst weer even op te reageren!! Mij overtuig je hiermee namelijk nog steeds niet en waarschijnlijk zou het niet eens helpen als ik de meiden in 'real life' zou kunnen zien. Als je de foto's van onze jongens bekijkt (op Hyves ) zie je ook duidelijk verschillen, maar toch zijn ze identiek. En het ene moment vind ik ze helemaal niet zo op elkaar lijken en het andere moment moet ik heel goed kijken om ze uit elkaar te houden. Serieus, jouw meiden zijn zéker 1-eiig!! Verder goede 'scores' bij het CB! En ik zou inderdaad ook maar even wachten met een diëtist. Nu ze weer beter eten zal het allemaal wel loslopen denk ik. En zolang ze niet té dun zijn is er toch nog niets aan de hand? Wel heerlijk dat ze zulke kunsten hebben laten zien. Nu thuis nog... @Krista; Fijn dat je er weer bent!! Gelukkig had het geen nare reden ofzo. Maar zo te horen gaat het toch nog niet allemaal zo lekker bij jullie. Hopelijk knap Fred snel op en krijgt je moeder snel te horen wat een tweede arts van haar situatie vindt. Knap dat ze die stap genomen heeft. En hoe gaat het verder met jou? Nog nieuws over ander werk? Of moet je nog steeds met je 'grote vriendin' werken? @Adi; Wat knap van Aldin!! Die gaat als een speer. Leuk hoor!! @Kar; Altijd balen, gezeik op je werk. Hopelijk wordt het snel opgelost! De tips van Karel voor jullie huizenjacht klinken wel erg goed. Hoop dat het gaat lukken! Rest weet ik even niet meer... Hier hoor ik een jongetje wakker worden. Ben zelf net thuis. Schoonmoeder heeft een hele dag opgepast, omdat onze gastouder een keertje niet kon. Ze hebben het heel leuk gehad zei ze. In de tuin gespeeld. Maar ik ga ze nu lekker zelf weer knuffelen!
@Margit...Zumba wil ik ook doen! Maar helaas zijn al mn vriendinnen zwanger of net bevallen..is zusterlief niet gemotiveerd genoeg..dus moet ik alleen..geen nood..want heb altijd alleen gesport nu nog alleen inschrijven..en dat is al een klus..zo blijkt. @Jipper..top dat het avontuur in de dierentuin zo'n succes was..krijg er zelf ook zin in! Hier in de buurt hebben ze een particuliere dierentuin..aapjes..lama's..alles..voor 6euro entree! @Karel wat zien je meissies er mooi uit zeg! Geslaagd dag dus! @Krista..goed weer wat van je te horen..maar wel erg sneu voor je mannetje..hopelijk valt het allemaal mee, ik hoop snel weer wat te horen. Sterkte! @Adi eerste "stapjes"...geweldig! En zeker heeeeel trots kijken?! Sorry dat ik niet op iedereen heb gereageerd..moest veel terug bladeren..druk weekend gehad. Hier: gaat alles zn gangetje! Van het weekend babyshower gehad..was erg geslaagd..die ochtend nog een kinderpartijtje..gelukkig voor de drukte weg en 's avonds ook nog een verjaardag waarna ik daarna met zusterlief nog een drankje heb gehaald in een nieuw cafe hier in de buurt. Lag er tegen 3 uur in...en om half 10 hoorde ik de kids op eerste paasdag..valt nog mee dus! Tenzij ze al eerder aan het jammeren waren maar dat heb ik dan door mn 3 drankjes heen niet gehoord ( ben niks gewend ) Eerste paasdag bij mn ouders..de hele dag en de kids hebben daar op bed gelegen in de middag. Triviant gedaan..gelachen en veel gegeten..OOk nog een discussie met mn ouders aan het einde vd dag ( begin avond ) toen de kids behoorlijk aan het jammeren waren. Ze waren echt gewoon moe..altijd na het groentehapje voor de fles..en vechten tegen hun slaap..ik zorg dan voor een rustige omgeving en laat ze even..en dan vallen ze meestal in slaap..Mijn ouders spraken dit allemaal tegen..en kwamen met oa het voorstel om ze in een loopstoeltje te doen..maar die dingen zijn echt heilig bij hun..altijd maar die eeuwige loopstoel..waar ze nog moeier van worden..en helemaal bij hun..met hun hoogpolige tapijt..Men....ik werd helemaal gek van mn ouders..totaal geen begrip..vinden het zielig als ik ze laat jammeren..maar wat moet ik dan???..1 kind pakken en de ander laten gaan..oke als je met meerdere mensen bent kan er iemand anders ook een kindje pakken..maar over het algemeen ben ik alleen..en dan laat ik ze eventjes gaan...ook vanwege schuldgevoel tegenover de ander..( overigens heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel gemeen met het stukje pdf survival gids voor de tweelingmama via www.allesdubbel.nl ) Drama dus...na dit soort dagen wil ik echt nooit meer op visite met de kids..krijg alleen maar scheve gezichten...en mn pa lachen als ik geirriteerd ben...arrrghhhhhhhhh...snik snik alleen jullie begrijpen me...hihi! O en manlief ook wel een beetje hoor Dus toen 2e paasdag...vriendin met vriend en kindje ( 2 weken oud ) zouden komen...om 1 uur...belde om half 1 op dat kindje net weer even sliep en verkouden is..beroerde nacht heeft gehad etc etc..en dat het later zou worden..nou prima geen probleem..maar had het idee dat ze eigenlijk hoopte dat ik zou zeggen "ach dan doen we het wel een ander keertje"...maar ze heeft zelf ook een mondje..Dus wij de hele middag wachten en uiteindelijk om half 3 het smsje dat ze toch niet kwamen...Aaarghhhhhhh ik was vuurrood!! Tuurlijk begrijp ik het wel..maar kom daar dan eerder mee...of wees het voor..want het kindje was al de hele week verkouden.. Ook vind ik het zo "grappig"...hoe zij er mee omgaat..met de geboorte van haar kindje..ze vind het allemaal erg zwaar..en vliegt regelmatig zowat tegen het dak aan...en dan snel erachteraan zeggen "ik bewonder jou echt"...of ..." pff eigenlijk mag ik niet klagen want jij hebt er 2"... Met de kids gaat het heerlijk..Britt kruipt nu echt met haar knietje ( 1tje )..doet de "kruiwagen" vaak...en praat erop los..soms ook boos praten...en Steijn is nog steeds mijn zielige knulletje die het erg moeilijk vind om zichzelf te vermaken..vooral aan het einde vd dag...gister werd ik helemaal gestoord van hem..en toen heb ik hem om 17.00uur op bed gelegd..en het was meteen stil...meneer was niet aan slapen maar was zoet met zn knuffel aan het spelen totdat zn groente klaar was. Misschien dat ik dat toch vaker doe aan het einde vd dag..want eigenlijk is hij altijd zo dwars dan. Behalve vandaag want toen waren we lekker aan het wandelen. Mijn chickies zijn er nog niet..manlief is erg druk bezig...ik verwacht 3e / 4e week april..als er dan ergens kippen zijn want het schijnt erg hard te gaan. Nu koffie en mn soapie!
Ylaissa: jammer dat het zo gegaan is bij je ouders. Ik kan daar ook niet tegen als mensen me gaan tegenspreken. Aslof zij het zo goed weten... Ik zeg dan altijd; wie kent MIJN kinderen nou het beste..jij of ik. Dan is de discussie snel over. Gaat het door, dan zeg ik weer; ze zijn moe en dan ga ik naar huis. ik heb geen zin in die discussies en ik weet dat ik/wij onze kinderen het beste kennen en dus ook het beste weten wat er moet gebeuren. Kijk alle adviezen ed zijn welkom, maar als je dan ook nog uitgelachen wordt... :x:x:x Maar goed hopelijk heb je wel leuke paasdagen gehad!! En ja, die andere moeders... Beetje belachelijk dat ze het niet meteen zegt. kan me goed indenken dat je kwaad was hoor. Vindt het ook gewoon asociaal, maar goed Waar komt jou liefde voor kippen eigenlijk vandaan? Vind het zo grappig!
hey meiden!! Ben beetje druk en kan niet altijd bijlezen en meeschrijven. De laatste week kom ik aan weinig meer toe dan ff hyven en de mailtjes beantwoorden. Maar hee, ik vergeet jullie niet, dat weten jullie wel he? Hoop dat het met iedereen goed gaat!! Dikke zoen!
@Karel ik vergeet er nog bij te melden dat Steijn een kwartier later bij mn vader op schoot zat..te slapen! Stiekem was ik dus heeeel blij..dat mn vermoedens goed waren ( Steijns vermoeidheid ) Mijn liefde voor kippen?..Tja..Ben eigenlijk 1 grote dierenvriend en het liefst maak ik een boederijtje van mn tuin..maar het is een rijtjeshuis dus dat werkt niet...nu met kippetjes erbij heb ik toch het idee alsof ik op een klein boederijtje woon...en lekker verse eieren!
Ik kom even snel langswaaien hoor! Elke keer als ik wil reageren vraagt er een jongetje aandacht en ja, die gaan toch echt voor De paasdagen overleefd, toch nog onverwacht druk geweest. De jongens hebben er terugslag van, helaas 's nachts. Qua werk en sociale verplichtingen druk deze week. Vanavond de slaapdienst in, morgen ouderavond, vrijdag heeft Berry 's avonds iets...heel gezellig dus. Gelukkig heeft Berry morgen zijn vrije dag, dus zien we elkaar 's middags nog even. ik reageerf ff snel op wat ik nog weet: Margit, Midas zit ook onderop de lijn met zijn gewicht. Hoefden we ons geen zorgen over te maken volgens de KA. 1 of 2 eiïg: durf ik echt geen uitspraak over te doen. 2 van de 4 kinderen van mijn vriendin (geen tweelingen) leken op de foto's vanaf baby tot een maand of 6/7 ook sprekend op elkaar. Ylaisa, pffff wat een gedoe zeg. Wie kent jouw kinderen nou het beste? Mijn moeder geeft altijd eerlijk toe dat ze niet goed bij L&M kan zien wanneer ze moe worden. En kippen:leuk!! En inderdaad lekkere verse eitjes, heerlijk!! Krista, fijn dat alles zo lekker gaat bij jullie. Wat een kerels al zeg, 8,6 kilo!! Karel, superleuke foto's van de doop op je hyve. Wat een moppies zijn het toch die meiden van je. Ik vind ze veel op je man lijken. Wauw, Adi, die Aldin gaat als een speer! Leuk hoor. Hier wilden de jongens ook al heel snel staan en stapjes doen. Zo schattig! Jipper, wat fijn dat je schoonmoeder Luuk en Daan op kon vangen. Hoe staat het met je toekomstige nieuwe baan? Noor, Hoi!!! Kar, wat spannend dat huizen kopen. Vond het zelf behoorlijk stressvol, kijken of je iets gefinancierd kan krijgen. Sterkte op je werk. Jeetje, hoest met jou? Ik ben weer weg, doei!!!!!
Margit, het gaat goed met jouw meiden dus!! Gelukkig. Ja, het is vast een periode van Linde, volgens mij hoort het ook bij het sprongetje die ze nu moeten krijgen. En zo'n ziekenhuisverblijf is niet niks. Maar het gaat altijd weer over als je er echt niet meer tegen kan! Kar, het zit ook niet mee he met Bjarne! Ik hoop dat het na de operatie goed blijft gaan met hem. Sterkte met het gedoe rond je huis! Gelukkig zijn hier dames die je advies kunnen geven. OO Ylaisa, wat een onbegrip toch van jouw ouders steeds! Als ze gaan jammeren zijn ze moe idd, dat weet jij het beste! Loopstoeltjes werken soms wel, maar dan niet als ze moe zijn, anders jammeren ze gewoon verder. Als je het slapen uitstelt, worden ze alleen maar vervelender als ze moeten gaan slapen. Goed gedaan dus! Wij geven ze altijd een fles als ze gaan slapen (ja verkeerd aangeleerd i know) en dan zijn ze binnen 5 minuten vertrokken, zonder te huilen. Haha Helena, die 8,6 kilo is allang gedateerd!! Ze waren de laatste keer alweer 10,6. Nog niet aangepast.. Adi, jouw kindjes zijn ook knap zeg!!