Gaan we hier maar verder. Wat een kletskoppen zijn we. Ik heb trouwens kruidvatluiers gekocht en daar lekt ze ook in door. Ik denk dat het gewoon ligt aan het draaien in bed. Ik denk niks aan te doen dus.
Gezellig hier verder Hmm klinkt inderdaad als niks aan te doen saar. Jammerlijk! Vandaag weer aangelegd, maar ze laat steeds los en drinkt niet genoeg want daarna wil ze weer flesje... ik houd het voor nu maar bij kolven denk ik. Helaas!
Ff snel.. we hebben zelf ons huis net te koop gezet Gaan het proberen zelf te verkopen, lukt het niet dan schakelen we alsnog een makelaar in. Maar de makelaarskosten zijn schrikbarend hoog haha!
Oh cocko spannend! Hopelijk lukt het snel! Proud, wauw vrijdag al, leuk! Hoe gaan jullie het vieren? Ego, ik heb mn studie behaald, jeeeeej! Best een beetje trots, met een 8, 5 gemiddeld in een half jaar korter dan moet whiehoe! Hahah zow dat was even mijn vreugde dansje Morgen kraamfeestje voor marley (zodat we niet het zo druk hadden in fe kraamweek) dus ben nu druk aan het bakken.
@Bailey: Gefeliciteerd! Je mag trots op jezelf zijn. We gaan vrijdag naar de Efteling Veel plezier morgen met je kraamfeest. @Cocko: spannend hoor. Hoop dat je het snel verkoopt. Hier waren mijn twee jongste ooms ook 10 en 11 toen ik geboren werd. Nu waren hun kinderen rond die leeftijd toen Hailey geboren werd. Wij poetsen nu nog 1 x per dag. Soms 2 x want als ze ons ziet poetsen wil ze ook. Binnenkort gaan we over op 2x per dag. @Saar: en active fit van pampers? Misschien is er ook zoiets in andere merk luiers. Maar die maken toch juist reclame dat die zijn voor beweeglijke kinderen? En anders toch tussendoor gaan kijken en verschonen of slaapt ze dan niet verder? Oh en alvast heel veel plezier op de vakantie. Tante: het is de eerste voor mijn broer. Zo leuk hoe ie glundert haha. Ben erg enthousiast. Mijn vriend zei al. Je hebt nu al wat gekocht en bij de geboorte dan is goed he. Ik zeg: ja en natuurlijk als we het geslacht weten Mijn vriend is bang dat ik los ga haha. Maar als peettante mag je toch wel wat extra's geven
Bailey: gefeliciteerd!! Supergoed gedaan en dan ook nog zo'n hoog cijfer! Knap hoor. Veel plezier op t kraamfeest!! Proud: haha wat leuk he als ze zo blij zijn met een zwangerschap!
Bailey: Wauw gefeliciteerd. Wat onwijs knap. Ga je het wel even vieren?! Fijn kraamfeest vandaag! Lastig. Je zou ook een voeding per dag kunnen proberen als je het wel wilt. maar als je het zo met kolven volhoudt. Cocko: Spannend zeg, hopelijk gaat het jullie zo lukken. Proud: Ik weet niet wat de rol van peettante is, wij kennen dat hier niet. Maar een beetje verwennen kan geen kwaad denk ik Die kan ik ook nog proberen evt. maar ik heb nu zoveel luiers voor haar dat ik die eerst maar op ga maken. Op vakantie gaan we de babyfoon bij haar zetten en haar uit bed halen zodra ze wakker is. Hopelijk helpt dat.... Fijne Moederdag vandaag. Hopelijk worden we allemaal lekker in de watten gelegd.
Proud, oh super leuk de efteling! En leuk voor je broer zeg, zo genieten. Ik zou me ook een beetje moeten inhouden als ik jou was haha, maar peettante mag natuurlijk wel wat meer verwennen Saar, goeie. Dat ga ik doen, gewoon 1voeding per dag. Misschien leert ze het nog wel dan. Al lekker verwend vandaag? Fijne moederdag allemaal!!
En al lekker verwend? Van de kids leuke knutselwerkjes gehad en verder niets. Mijn man en ik gaan over w weken als t weer meezit naar de efteling. Dat is voor mij voldoende, even een dag samen is een gigantisch kado
Gefeliciteerd bailey!! hier mijn laatste verlofdagje, zouden naar de kinderboerderij gaan maar het weer is te slecht Ml is ook nog eens ziek dus hoop wel dat hij zich morgen.beter voelt
@Cocko: dat is toch niet niets. Leuke knutselwerkjes en een dagje met je man! @Bailey: hoe was het kraamfeest? @Miffy: jammer dat het uitje in het water viel. Maar toch nog wat anders leuks gedaan? Ego: hier verwend met een bos bloemen, kaartje en doos chocolaatjes
Baileyyy gefeliciteerd !!!! Goed zeg. leuk feestje gehad ? Miffy jammer dat t niet door ging. Vanaf morgen dus weer aan de slag? Ben jij al bijna klaar met school ? Proud lekker verwend hoor cocko gelijk heb je! Saar alles ingepakt ?
Oh wat ik nog wilde vragen: zitten jullie kindjes ook zo in de 'mij' fase? Volgens Hailey is alles van haar. Vooral mijn telefoon. Moest vandaag wel lachen ik moest een tekenbord afpakken omdat opa er eerst mee aan het spelen was. Ze had het van opa afgepakt met de vermelding mij. En van de week heeft mijn vriend een klusje om de deurklinken omhoog te gaan zetten. Ze kan er net bij op haar teentjes en ook een deur die naar haar toe komt is geen probleem.
Proud, nee gewoon lekker thuis een hele duplo stad gebouwd met trein enz (verjaardagscadeau), dat vind ninthe zo leuk, dan gaat ze over de rails staan zodat de trein tussen der benen doorgaat hihihi oooh ik ben zo blij dat ninthe niet bij de deur komt, we weten niet hoe onze deurklinken gedraaid word en van mij!! Hebben we gelukkig al gehad, was soms heel erg, alles was van mij!!! Ook bij oma hihi
Ook leuk toch? Als jullie maar een leuke dag hebben gehad. Ik weet ook niet hoe deurklinken gedraaid worden. Vertrouw erop dat mijn vriend dat wel weet Heeft de van mij fase lang geduurd? Ze zei het al wel weken sporadisch maar de laatste dagen
Proud: hier ook ik geen 'mij' maar ' ik!!!' Vreselijk gewoon haha Saar: ga je deze week met vakantie?
Proud, hier wordt niks gezegd maar wijst hij naar zichzelf en roept eeeeh! Ik ga ervan uit dat het ook de mij fase is haha. Deurklinken doet hij ook open, maar wij laten het zo. Miffy, fijn dat het toch nog een leuke dag was. Succes met werken!