babykamer gekocht bij babydump? dan textielcheque van 50 euro :D

Discussion in 'De babyuitzet' started by SeaShell, Sep 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

tip: bij de babydump krijg je nu bij de babykamers ( niet de basic collectie) een textielbon van 50 euro..

ik heb de kamer dus allang binnen, maar mailde hun, en kreeg netjes een mailtje terug dat ik nu ook die bon krijg van hun, omdat alles geld tot de geboorte van je kindje :D

2. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Yep hier ook! Heb de kamer nog niet, maar wel besteld voordat de aktie in ging. Mailtje gestuurd en netjes textielcheque gekregen.

Vond het alleen wel jammer dat het niet geld voor alle textiel.
    Maar aan de andere kant heb ik het wel gekregen en dankzij die cheque een leuk overtrekje aangeschaft, waar ze normaal 50 euro voor berekenen. Ik zou dat zelf nooit uitgeven aan een overtrekje, maar nu dus wel.

3. SeaShell

mm wel jammer dat het dan bijv niet op dekentjes of op hoeslakentjes geld? of geld het daar ook op?

geld het alleen op de lamp, sluier, dekbedovertrek, en hoofdbeschermer?

sluier hebben we al, lamp ook, en dekbedovertrekje heeft de kraamzorg liever niet, maar wel een katoenen dekentje..

4. Romy1979

Ja, alleen op die 4 dingen. Terwijl een hoofdbeschermer volgens mij ook niet toegestaan is. Maar dat weet ik niet zeker.

Ik dacht ook: mooi, dan ga ik even hoeslakentjes aanschaffen. Dat ging dus niet door.

Mag ik vragen waarom de kraamzorg liever niet heeft dat je een dekbedovertrekje gebruikt? Dat kan toch ook over het dekentje heen?

5. k3lly

k3lly Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,091
    2
    38
    Female
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Een dekbedovertrekje mag wel, mits van katoen en met een katoenen dekentje erin, je mag alleen geen dekbed. Een hoofdbeschermer liever ook niet, je kindje kan er met het gezichtje in gaan liggen, en dan krijgt het geen adem meer.

( p.s ben kraamverzorgende ;) )

6. Romy1979

Bedankt k3lly!!

7. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

Dec 12, 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Bedankt voor de tip! Ons kamertje komt over 2 weken, maar toch maar even een mailtje gestuurd naar babydump.

8. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Is dat echt zo??

Vorige week is onze baby-kamer geleverd, deze hadden we besteld in april bij de baby-dump.
    Heb ik dan nu ook recht op die textiel-cheque?

Hoe pak ik dit dan aan? Gewoon een mailtje sturen en krijg je dan die cheque toegestuurd?

9. SeaShell

ja, dit is echt zo, tot aan je uitgerekende datum heb je recht op alle aanbiedingen/kortingen/acties :D

geld alleen voor de baby kamers die NIET onder de basic collectie vallen..

gwoon mailen en daarin je gegevens vermelden en zeggen dat je er recht op hebt, en dan kijken hun in de computer en dan bellen of mailen ze je dat je recht hebt op de textielcheque van 50 euro, en dan krijg je of een bon thuisgestuurd, if ze geven aan de winkel door dat als jij langskomt jij voor 50 euro mag uitzoeken..

ikzelf had in februari mijn kamer al besteld en heb zelfs nu de textielcheque nog gekregen :D ( ben immers nog niet uitgerekend ;))

echt een top service van babydump

10. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    * gaat gelijk een mailtje opstellen *

HIHI, thanx voor de tip :D

11. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    En nu maar wachten op een reactie terug.... :)

12. SeaShell

Vaak krijg je bunnen een dag een mail of telefoontje terug.. Net naar de winkel geweest en heb 2 hele mooie dekbedovertrekjes gratis dankzij de bon :D

13. SeaShell

Maandag zijn er trouwens weer nieuwe acties, je moet altijd de site in de gaten houden :D hopelijk komt er nu weer een andere actie, bijv gratis wintervoetenzak bij een kinderwagen ofzo, dan heb je er ook weer recht op als je daar een kinderwagen hebt gekocht en niet uitgerekend bent :D

heb nu al een textielbon, box, maxi cosi, en luiertas voor niks, *schaam* :D

14. Romy1979

Niks voor schamen Daantje!! Mooi meegenomen toch? En goed dat je het zegt, want ik ga maandag gelijk de site van babydump in de gaten houden.

15. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Ik ga nu zeker de site in de gaten houden.
    Kinderwagen hebben we daar niet gekocht, via via gekocht dus kan daar helaas geen recht op hebben.

Nu alvast ff op zoek naar leuke overtrekjes, geen idee wat die daar kosten eigenlijk....

16. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

Dec 12, 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Bij mij leveren ze 5 oktober de meubeltjes en ik kreeg een mail dat ze de textielcheque gingen verrekenen met de factuur. We krijgen een nieuwe factuur thuisgestuurd, we hadden namelijk al textiel op de factuur staan. Hardstikke mooi dus! Alleen denk ik dat als je er niet om vraagt je het ook niet krijgt! Want ze hadden ons vorige week wel het volle bedrag van de factuur doorgegeven ter betaling.
    Dus gewoon even mailen! Die 50,- heb je maar weer!

17. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Vandaag een mailtje terug gehad met de mededeling dat ik met de aankoopbon naar de winkel terug mag gaan en dan schrijven ze daar een textiel-cheque voor me uit.

Super geregeld!! :D

Share This Page