oktober/november/december 2010 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door flappie00, 10 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flappie00

flappie00 Bekend lid

28 dec 2009
    788
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    nou ik meld me bijdeze als eerst
    volgens mijn berekening ben ik 17 november uitgerekend van ons eerste wondertje het is nog erg pril dus

2. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

En ik ook! Nog maar net zwanger en ben 5 november uitgerekend!

3. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    Ik doe ook mee, vandaag getest en ben 4 weken en 4 dagen.
    Gezellig!!

4. Dora en Boots

En, hoe voelen jullie je dames?
    Ik heb nergens nog last van en hoop dat de misselijkheid deze keer ook niet komt.
    Wil erg graag genieten van deze zwangerschap, want het is de laatste. 2 kindertjes is voor ons prima:)

5. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
  6. flappie00

flappie00 Bekend lid

28 dec 2009
    788
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    sommige momenten van de dag ben ik moe
    en heb constand honger pfff haha
    nog niet misselijk wel al 5 testen gedaan hahaha heb er nog 1 liggen en dan is het klaar

7. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Hoi meiden,

Ik ben 7 november uitgerekend van onze eerste, erg spannend dus allemaal.

Ook ik heb constant honger, echt niet normaal! En ook mijn borsten zijn erg gevoelig, soms zelfs pijnlijk.
    Verder heb ik toch ook last van buikpijn(steken en krampjes), daar word ik wel een beetje onzeker van. Hebben jullie dat ook?

8. flappie00

flappie00 Bekend lid

28 dec 2009
    788
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    jaaa ik heb dat ook kijk ook steeds als ik nara de wc ga of i k geen bloed verloren ben

9. Dora en Boots

Hier alleen wat last van moeheid, maar wat wil je ook: een drukke baan en nog een kleintje thuis. Gelukkig begint ze nu met lopen, dat maakt het straks allemaal wat minder zwaar (hoop ik;))

10. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Flappie, ik kijk ook steeds als ik naar de wc ga!! Gelukkig ben ik dus niet de enige die dit doet, haha

@Natas23, erg he, die moeheid, en helemaal lastig als je al een kleintje hebt. Ik hoop voor je dat je kleine snel loopt.

Ik heb pas 30 maart mijn eerste afspraak bij de VK en dan zou ik ook een verwijskaart krijgen voor een echo, dus dat duurt nog wel even. Maar nu kreeg ik vandaag een mail van het ziekenhuis(gyn) dat ik daar ook nog een echo krijg omdat ik daar liep om zwanger te worden! Nu mag ik dus maandag bellen voor een afspraak en krijg ik dus hopelijk al snel mijn eerste echo!

Wanneer gaan jullie naar de VK?

11. Dora en Boots

@juf: ik moet nog een afspraak maken, denk dat ik volgende week even bel. Wel gek hoor, met de eerste kon ik niet wachten (zat zelfs bij de huisarts, terwijl dat helemaal niet nodig was:)) en nu ben ik er veel relaxter onder.

Ze doen hier de intake toch pas rond 10 weken. En de echo pas bij 12 weken.Hopen voor jou dat je nu sneller een echo krijgt!

12. flappie00

flappie00 Bekend lid

28 dec 2009
    788
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    nou nou wat een hormonen zeg
    rond 4 uur ben ik helemaal kapot en gisteravond zag ik het helemaal niet zitten begon keihard te janken in me bed maakte me overal opeens zorgen over terwijl dat niet nodig is maar oke

de hormonen he pffff

13. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Ik meld me ook bij jullie aan
    Hier is het een stukje rustiger dan de andere topics
    Ik ben uitgerekend op 12 november en heb 30 maart me eerste echo

Hier alleen tegen de avond pijnlijke borsten en ben blij dat ik me bh dan uit kan zwieren en voornamelijk steken en me rug en pijn in me lies en dan kan meestal na het avond eten de misselijk heid een beetje maar niet zo erg van oww sta op overgeven

Groetjes lilmomo

14. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

heb me ook al bij het andere topic aangemeld van november mama's..
    maar het is ook wel leuk om van het begin af aan mee te lezen..

ik ben 8 november uitgerekend.. en heb 8 april me eerste afspraak..
    heb dan een intake gesprek en de eerste echo heb er zin in...

die hormonen jaaa pfff daar heb ik ook last van me man heeft het af en toe zwaar te voorduren... daarbij ben ik ook nog sins ik weet dat ik zwanger ben gestopt met roken dus daar ben ik af entoe ook wel eens een beetje sago van hehehe...

kwaaltjes zoals misselijkheid en zo heb ik geen last van... nog niet tenminste laten we hopen dat dat zo blijft zou wel zo fijn zijn..
    Wel heb ik een paar bakstenen in me bh zitten wat een pijn doet dat zeg jeetje. en heb een beetje last van lucht van zowel benede als boven;) vind manlief niet altijd fijn heheh
    door de lucht lijkt het af entoe ook wel eens of ik al veel langer zwanger ben als dat ik ben..
    nog wat vergeten moe zijn:D verschrikkelijk moe zijn pfff

xxxx nukie

15. Dora en Boots

@al:Wanneer hebben jullie de eerste afspraak met de verloskundige? En is het jullie eerste kindje?

Ben een beetje nieuwsgierig!:D

Mijn man moet het jammer genoeg ook ontgelden, maar moet er gelukkig hard om lachen.
    Hij herkent het helemaal weer van de vorige zwangerschap.;)

16. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

wij hebben 8 april onze eerste afspraak.. het is ons eerste kindje dus alles is zo spannend allemaal. Ben af en toe toch wel een beetje onzeker, gaat het allemaal wel goed komen... zal het wel gezond zijn, wat als het hartje nou niet klopt.. haal me vanalles in me hooft hoop dat ik niet de enigste ben.

xxxx nukie

17. flappie00

flappie00 Bekend lid

28 dec 2009
    788
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    ik heb 29 maart de intake
    de vk denkt dat ik al 6 weken ben en dan dus 8 maar ik weet wel beter hihi
    heb een lange cyclus gehad
    ik ben dan dus 6 weken met de intake had gelijk na 2 posie testen gebelt haha

18. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Ik heb 30 november de eerste afspraak met de VK, maar morgen kan ik de gyn bellen om een afspraak te maken voor een echo en hoop dat die eerder is. Het is trouwens ons eerste kindje, dus alles is erg spannend en nieuw.

Vandaag heb ik mijn moeder verteld dat ik zwanger ben. Ze kreeg tranen in haar ogen en was helemaal enthousiast en blij, zo leuk om te zien!

Hebben jullie al aan familie en vrienden verteld dat jullie zwanger zijn?

19. flappie00

flappie00 Bekend lid

28 dec 2009
    788
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    alleen mijn schoonzus weet het en een goedevriendin
    denk wel dat we het schoonouders binnekort gaan vertellen ik ben de 5e jarig en wil graag kadobonnen van een baby winkel

20. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hallo allemaal,

Dan hier maar eens proberen. Had het op de bevallingslijst november al geprobeerd, maar daar is het echt druk! (gelukkig maar, veel zwangeren) Kan er niet veel uit wijs worden!

Ik ben 4 november uitgerekend en heb morgen de 1ste echo!!! Ivm een vruchtbaarheidsbehandeling doen ze dat altijd eerder. Ben zo zenuwachtig.
    Ook ben ik druk aan het plassen voor MvM, heb immers zelf ook gebruik gemaakt van pregnyl! Kan nu wat terug doen.

JufD, je zegt dat je 30 november een afspraak hebt, maar moet dat 30 maart zijn?!? Beetje laat anders he, hihi!

Wij hebben het ouders/schoonouders enz al wel verteld, omdat zij zo hebben meegeleefd met ons. Ook collega's weten het, want werk in het onderwijs en er moest elke keer vervanging geregeld worden als ik naar het ziekenhuis moest.
    Verder hebben we het stil gehouden, tot morgen, als de echo goed is!

Allemaal last hier van hormoontjes, haha, ik herken het wel! Maar...het is voor een goed doel!!!

Liefs Loesie

Deel Deze Pagina