35+ en begin november 2015 uitgerekend

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door The Lucidique, 6 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Lucidique

23 jun 2015
    13
    0
    0
    Ik weet het, er zijn al wat topics voor november 2015 maar begin er zelf toch speciaal een voor de 35+ onder ons :)

Ik ben zelf 37 en ben 5 november uitgerekend :)

Ik mag niet klagen wat betreft de zwangerschap, ons meisje is vandaag lekker druk aanwezig in mijn buik :) Het enige wat ik heb, is dat ik vocht in mijn voeten en enkels vasthoudt :( Soms voelen mijn voeten aan alsof ik de vierdaagse heb gelopen. Hoop niet dat dit erger wordt want dan moet ik minder uren gaan werken van de verloskundige :( Wil ook niet eerder met zwangerschapsverlof dan de 4 weken, want wil daarna lekker veel tijd met haar hebben. Maar ja, we hebben het niet voor het zeggen.

En waar ik ook wel moeite mee heb, is dat ik niet volledig meer mee kan draaien op mijn werk. Ik heb een IT functie waarbij je vaak moet bukken en moet tillen dus voel me wel wat schuldig t.o. mijn collega's dat ik hun vaker moet vragen dat soort klussen op te pakken. Maar ook daar is weinig aan te doen, probeer wel op andere manieren hun dan weer te ontlasten :)

Wanneer zijn jullie uitgerekend? Welke kwaaltjes heb je? Waar geniet je het meest van? Waar loop je tegenaan? Wat valt tegen of juist heel erg mee? Wil je gewoon even lekker klagen, ook geen probleem, moet allemaal kunnen :)

Ik lees graag jullie reactie/verhaal :)

2. The Lucidique

23 jun 2015
    13
    0
    0
    Er zijn toch ook wel dames boven de 35 die zwanger zijn en in november uitgerekend zijn of ben ik een uitzondering? :p:D;)

Deel Deze Pagina