Tweeling & meerling mamma clubje *

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Blackey, 9 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blackey

Blackey Actief lid

2 dec 2012
    242
    0
    0
    NULL
    Limburg
    Welke wandelwagen hebben jullie gehaald?

Wat is het rustig trouwens..zijn er niet meer meerling mama's?

2. Moa

Moa Lid

21 feb 2012
    34
    0
    0
    Ik ben ook in verwachting van een tweeling!!
    Ben nu 23.3 weken zwanger, van een eeneiige jongens tweeling. We hebben ook al een zoontje en die wordt over een maandje alweer 2 :)
    Sommige kwaaltjes die jullie beschrijven herken ik ook, maar over het algemeen gaat het tot.nu toe helemaal super, ik vind het alleen al wel een stuk zwaarder dan bij mijn eerste zwangerschap.

3. tamaramama

tamaramama Actief lid

17 sep 2011
    341
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden.
    Ik las jullie topic even zelf ben ik al 4 jaar mama van een j/m tweeling en me tweede zw was ook tweeling maaŕ 1 zalje was al vrij snel leeg.
    We willeb nu voor een vierde maar twijfelen hoe groot de kans is op weer een tweeling.
    Ik heb tussen door drie mk gehad en dat was elke x maar 1 kindje.
    Iemänd van jullie een idee?
    Liefs tam

4. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    hoi dames
    ik ben nu ook zwanger van een tweeling een twee eiige een jongen en meisje, we hebben al een dochter die net 4 is geworden. dus het word straks een drukke boel hier in huis hhahaaha. Mag ik ook mee kletsen ondanks dat de kindjes nog niet geboren zijn???
    ik klets ook mee in het tweeling zwangerschaps clubje dus ik dacht misschien mag ik heir ook wel mee kletsen\

5. Blackey

Blackey Actief lid

2 dec 2012
    242
    0
    0
    NULL
    Limburg
    Welkom Moa!
    Wanneer ben je uitgeteld?
    gelukkig dat het je tot nu toe mee valt, hoop dat dat zo blijft!
    Groeien je 2 mannetjes ook goed?
    Spannend een 1eiige tweeling! Ben je je nu niet aan het afvragen hoe je ze uit elkaar gaat houden ?

6. Blackey

Blackey Actief lid

2 dec 2012
    242
    0
    0
    NULL
    Limburg
    hee Tam, moet je eerlijk zeggen dat ik geen idee heb, het zit meestal wel al in de familie en het is bij jou dus al 2x voorgekomen, snap dat jeje afvraagt hoe groot de kans dan bij je is.
    zal je misschien bij de gyn kunnen vragen?

7. Blackey

Blackey Actief lid

2 dec 2012
    242
    0
    0
    NULL
    Limburg
    hee Sherly, tuurlijk mag je hier meekletsen, wij zijn allemaal zwanger op mamatamara na!
    Hoe gaat jou zwangerschap tot nu toe?

Als er daar in het andere 2ling zwanger clubje nog meer zwangeren zitten, wil je ze dan ook van dit clubje vertellen? :)

8. MamaLinnie

MamaLinnie Bekend lid

19 dec 2009
    885
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wilde deze vraag net stellen :D ik ben nog zoekende, ik wil graag een wagen waar je de kinderen ook naar je toe kan draaien als ze eenmaal zitten. Dat kan alleen bij de bugaboo donkey. Die vind ik te laag, net een poppenwagen en ook nog eens belachelijk duur. Welke hebben jullie?

9. MamaLinnie

MamaLinnie Bekend lid

19 dec 2009
    885
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Sherly & Tamara!
    Tamara, ik weet dat tweelingen van de moederskant komen (vaders geven het ook door op hun dochters) en de leeftijd speelt mee.
    Als je al kinderen hebt én 35 jaar of ouder bent dan heb je 3x zoveel kans op een tweeling.

10. Blackey

Blackey Actief lid

2 dec 2012
    242
    0
    0
    NULL
    Limburg
    De bugaboo donkey is toch een wagen waarbij ze naast elkaar zitten he?
    heb gekozen voor een wagen waar ze achter elkaar zitten, kan me niet voorstellen dat een wagen die breder is in elke winkel zo prettig rijden is.

hier de ABC Zoom, en je kan zowel de zitjes als de maxi cosi's in elke richting zetten zoals je dat wil, babys naar elkaar toe, beiden naar mama of papa en beiden naar voren gericht. Hij rijd ook heel prettig!

11. Blackey

Blackey Actief lid

2 dec 2012
    242
    0
    0
    NULL
    Limburg
    wow 3x zoveel!?! Dan heb ik geluk met m'n 23 jaar. Hoe oud zijn jullie?
    Deze regel gaat toch wel alleen op bij 2 eiigen he?

12. Twinkeltjes

Twinkeltjes Niet meer actief

Wij hebben de easywalker duo aangeschaft, ik ben heel benieuwd hoe die rijd met 2 baby's erin. Hij komt over 4 weken binnen.

13. Moa

Moa Lid

21 feb 2012
    34
    0
    0

Ik ben 5 juli officieel uitgerekend, maar de gynaecoloog vertelde dat ik tussen week 36en 37 wordt ingeleid, als het al niet spontaan eerder begint. Mijn mannetjes groeien super goed bijna even groot!
    Ja dat vraag ik me inderdaad soms wel af, maar ik denk dat je het snel genoeg door hebt !! Hoop ik :p

14. MamaLinnie

MamaLinnie Bekend lid

19 dec 2009
    885
    0
    0
    NULL
    NULL
    Grappig dat de gynaecologen allemaal weer een ander verhaal hebben, de mijne zegt dat als het prima gaat je gewoon door kan gaan tot 40 weken en je niet ingeleid wordt met 38 weken. Een paar weken terug zei een andere van wel. Nu zei ze wel als de moeder het niet meer trekt of andere oorzaken, kan een baby met 38 prima geboren worden. Ik ben officieel 5 juni uitgerekend....

15. MamaLinnie

MamaLinnie Bekend lid

19 dec 2009
    885
    0
    0
    NULL
    NULL
    Blackey ik ben 35 en dit is mijn tweede zwangerschap ;) ben ik weer gezegend met 3x zoveel kans hahahah. Nee hoor het was eventjes schrikken maar ik ben er al helemaal aan gewend. Hierna is het wel klaar hoor, 3 kids is genoeg ;)
    Je bent er ook vroeg bij (niet lullig bedoelt hoor) wel fijn straks, als je mijn leeftijd hebt zijn de kids al lekker groot en zelfstandig!

16. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    ik ben nu 34 en heb al een dochter van 4, maar ik ben dan ook 60 kilo afgevallen dus denk dat dat ook een rede is bij mij. ook bij ons was het een enorme schrik maar nu wel spannend allemaal. het zit dus ook bij ons niet in de familie.
    onze gyn zegt dat ik best door mag lopen tot de 40weken dan worden ze echt gehaald als ze er nog niet zijn. maar ik denk echt dat ze eerder komen hoor. en ik ben uit gerekend op 11 juni.

en over de kinderwagens wij hebben de urban jungle aan geschaft via markt plaats ze zitten dus naast elkaar dat vond ik wel fijn, en ik kan er ook een maxi cosi op zetten met hulp stukken dus voor ons is het wel prettig lijkt mij zo. maar ja het is maar net wat je gevoel zegt hoor waar jij je lekker bij voelt dat moet je doen.

17. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Gefeliciteerd met jullie tweeling zwangerschappen!! Ik ben nu 6 weken een trotse tweeling moeder! Super druk maar zoooo leuk! Ik geniet er echt van! Wij hebben een easywalker duo. Zitten de kids naast elkaar. Ik pas bijna overal doorheen want de wagen is even breed als een scootmobiel ongeveer dus t valt mee. Hij rijd heerlijk! Geniet nog ff van jullie zwangerschappen! Ik was t op t laatst zoooo zat en nu mis ik het!

18. MamaLinnie

MamaLinnie Bekend lid

19 dec 2009
    885
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wel fijn he dat je kindje al naar school gaat voordat de tweeling er is.
    Ik vind zelf een wagen fijn waarvan de stoeltjes naar jezelf gericht zijn, ik had een Mutsy en die was lekker hoog en kon ik ook naar mij draaien. Bij de tweelingwagen heeft alleen een bugaboo dit (zo ver ik weet) maar ik vind dat echt een laag ding..."bukeenboel" haha!

19. Twinkeltjes

Twinkeltjes Niet meer actief

Mijn gyn heeft gezegd dat ze bij 40 weken inleiden of al eerder als de moeder het heel zwaar heeft of er natuurlijk iets met dekindjes niet in orde is. Ik weet dat ik de 38 weken niet ga halen en waarschijnlijk de 34 ook niet. De meeste vrouwen waarvan de vliezen al vroeg breken worden de kinderen wel binnen 5 weken geboren. Het is ook wel heel spannend elke dag of ze het goed doen en of er geen problemen zijn waardoor ik moet bevallen. Ik zou letterlijk elk moment te horen kunnen krijgen dat er een infectie of wat dan ook is waardoor ik moet gaan bevallen. Morgen wel al 27 weken! De overlevingskansen lopen elke dag op.

Ik ben trouwens 32 en op mijn 30e voor het eerst moeder geworden zonder kindje om het zo maar te zeggen. Nog steeds staan er boven wel wat spullen van Noud die ik kan gebruiken maar het voelt wel raar om die weer naar beneden te halen.

20. MamaLinnie

MamaLinnie Bekend lid

19 dec 2009
    885
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat spannend Twinkeltje en ik hoop dat je de meisjes nog lang bij je kunt dragen!

Deel Deze Pagina