Groeiecho was redelijk goed. Baby A woog 910 gram en baby B 980 gram. Er zat deze keer 10 gram minder verschil tussen tov vorige week. Ze groeien allebei perfect op hun eigen lijntje, naar het normale lijntje word niet gekeken. Dus eigenlijk gewoon goed nieuws dat we door mogen naar volgende vrijdag! En ja wat mis ik mijn vent en mijn huis en huisdieren! Maar als je in deze situatie zit houd je je daar niet meer mee bezig, ik doe alles voor de kleintjes dus dit kan er allemaal wel bij. Ik ben gelukkig zolang ze blijven zitten.
Gelukkig dat het zo goed was voor hun doen! heb wel heel veel met je te doen maar begrijp je volkomen, tuurlijk zijn je meisjes dat wat nu voorop staat. zie je je vent gewoon wel veel op een dag of heeft hij het ook druk met vanalles? hebben jullie het kamertje klaar trouwens? of zijn dat nou van die dingen waar jullie nog niet aan toe gekomen waren? sorry voor al m'n vragen, ben gewoon erg benieuwd, of nouja zeg maar nieuwschierig, naar hoe je dat zo doet..
In het weekend mag mijn man hier 1 nacht slapen en doordeweeks komt hij na zijn werk langs. Ik zie hem dus wel elke dag even gelukkig. Ik werk zelf sinds maandag ook weer, heb mijn baas gebeld of hij wat werk had wat ik zelf kon doen. Mijn collega's nemen alles nu over dus voor hun ook wel handig dat ik hier wat kan doen. Het kamertje zorgt helaas voor een probleem. De muren zijn geschilderd en de muurdecoraties hangen ook al. Kleertjes zijn er, spulletjes alles alleen de meubels nog niet. Die zouden midden april geleverd worden dus die zijn er nog niet. Wel vervelend want als de kleintjes nu geboren zouden worden hebben we ook geen tijd om de meubels te plaatsen. Maar dat komt ook wel weer goed. Het is in deze situatie wel handig dat we nog geen andere kinderen hebben die zorg en aandacht nodig hebben.
hier zo ver klaar met de kamer gister veel van zolder afgehaald en weer op zolder gezet. maar de bedjes, commode, kasten, badje, maxi-cosi's en vandaag de kleertjes zijn al weer gewassen schoon in de kast en denk dat ik dan een heel eind ben. gelukkig hadden we nog een hoop staan van onze dochter dus qua meubels hoefde we alleen een extra bedje te hebben. en we hebben een tweeling in de vrienden kring dus daar hebben we ook weer heel veel van gekregen. Twinkeltjes jheetje zeg het is niet niks zo he voor je veel sterkte. maar als de kids nu geboren worden dan heb je toch nog tijd om het in elkaar te zetten er van uit gaan dat ze dan toch nog weken in het ziekenhuis moeten liggen of zie ik het fout??
Natuurlijk zouden ze nog een aantal weken in het ziekenhuis moeten blijven, maar ik zal na de ks niet veel kunnen doen en het liefst heb ik mijn man dan ook bij me. Ik denk dat als het erop aankomt familie wel alles zal regelen omdat wij zo veel mogelijk bij de kleintjes willen zijn.
Twinkeltjes daar heb je ook weer gelijk in. en er van uit gaan dat je dan niks kan doen of gaat doen is misschien ook maar het beste. ik bedoelde het ook niet zo rot als het over kwam denk ik. lastige situatie hoor maar we leven met jullie mee en hopen dat de kids nog een lange tijd in de buik mogen zitten.
twinkeltjes kan me goed voorstellen dat het niet leuk is, te weten dat je het nog niet af hebt, maar je kan wel heel blij zijn dat je op je familie/vrienden kring kan terug vallen! tuurlijk zullen ze begrijpen dat jullie dan het liefst zo veel mogelijk bij jullie frummeltjes willen zijn! Inderdaad erg handig nu op dit moment dat jullie nog geen kindjes hebben die die zorg nodig hebben, dan was het ontzettend onhandig geweest lijkt me. Maar goed, je weet waarvoor je dit alles doet, des te groter is over een paar weken de opluchting als de kleintjes er zijn denk ik! Nu hopen en vechten voor elk weekje en misschien wel dagje langer dat ze nog lekker bij jou in je buik zitten. en Sherly, fijn dat je toch al de nodige spullen had, hier moesten we net wat meer aanschaffen omdat het twee meiden zijn, dus bepaalde spulletjes die we voor ons zoontje hadden aangeschaft kunnen we nu gewoon niet meer gebruiken. (dan heb ik het over de spulletjes waar vliegtuigjes en treintjes op staan, die knalblauw zijn e.d.) én daarbij, het zijn 2 meisjes dus het is natuurlijk o zo leuk om dezelfde kleertjes te hebben voor ze
Hoi ladies, Ja Blackey alweer 29 weken voor mij. Ik streep de week ook af hoor zo van gelukkig weer een week verder! Wanneer heb je precies de ks twinkeltje? Of weet je dat nog niet? Het kamertje bij ons is bijna klaar, nog wat kleine dingetjes kopen. Herkenbaar Blackey, ik heb nog zoveel leuke jongenskleding...maar helaas
Ik heb nog geen idee wanneer ik ga bevallen (gelukkig) dus we hebben nog niks gepland. Mocht er iets niet goed zijn plannen ze de ks op de dag zelf of als het heel ernstig is doen ze een spoedks. Maarrr mocht de bevalling zich nou straks aandienen en baby B is gedraaid, dus geen stuit meer zou ik ook natuurlijk mogen bevallen. Mits alles goed gaat met de kleintjes natuurlijk. Vooralsnog is de kleine nog niet gedraaid, maar wie weet gebeurd het alsnog.
Ok ja natuurlijk je bent ook nog niet zo ver. Ik dacht dat je al zo'n 35 weken was, stom niet goed gekeken Hebben jullie dat soms ook, dat je wat meer vergeetachtiger bent geworden hahaa? Ik hoop ook dat ze nog lekker lang blijven zitten Twinkeltjes!!!
MamaLinnie hahah ik ken het hoor het lijkt er op dat het nu met 2 kids nog erger is dan met een hahah dus schaam je maar niet
Jaaa haha echt wel, ik probeer wel zoveel mogelijk vis te eten en visolie te slikken hihi om de schade wat te beperken
hoi dames ik heb hier nog een groot pakket kleren en andere kinderdingen staan die ik graag weg wil doen. het gaat om een meiden pakket waar ook jongens kleren bij zit. maar er zit ook een slaapzak bij. het varieert van maat 50 tot maat 110 en je moet het wel allemaal wassen want niet alles is even schoon. ik wil het graag weg doen aan iemand die net als wij een tweeling verwachten en het niet echt heel breed hebben. het gaat over 4 boodschappen tassen en een grote verhuisdoos vol. kan ik iemand er blij mee maken voor een kleine prijs. Wel ophalen in Brabant Roosendaal evt kan ook verstuurd worden weet alleen niet wat dat gaat kosten. hier de link van mijn marktplaats advertentie ⥠Mega groot pakket maat 50 t/m 110 - Babykleding | Overige - Marktplaats.nl
Hoe gaat het met jullie allemaal dames? En met de kindjes? Groeiecho hier was goed gister, Baby A woog 1050 gram en baby B 1100. Prima gewichtjes! Als alles goed blijft gaan mogen we maandagavond naar huis toe, dan krijg ik thuismonitoring en hoef ik nog maar 2x in de week naar het ziekenhuis voor controles.
Twinkeltjes wat goed zeg dat is altijd fijn te horen. hier gaat het met de dag slechter. ben er vandaag achter gekomen dat ik ook niet meer naar de bus halte kan lopen. maar ja gelukkig nog wel auto rijden dus ben nog niet afhankelijk. verder moet ik dinsdag op controle ben reuze benieuwd hoe ze het doen. helaas krijg ik geen echo dan dus weet dan niet hoeveel ze wegen en zo, dat is pas weer over 2 weken. oho ja het kleding pakket is weg
Goed nieuws Twinkeltjes! Hier zit baby A tegen de ondergrens qua lengte en d tweede baby richting de bovengrens. Deze week weer een. echo en dan evt. opname. de gewichten 1150 en 1340 gram. sherly herkenbaar hoor ik kan.ook weinig lopen. Ik.krijg dan overal pijn en ik.moet.continue naar het toilet.
Weer even tijd voor een berichtje! Vooral omdat ik jullie meningen nodig heb We hebben een paar geboortekaartjes maar we kunnen niet kiezen welke we leuker vinden. Wat vinden jullie? Het blauwe kaartje kan in het roze worden aangepast en met natuurlijk een andere foto.
ik vind het heel lastig omdat wij een jongen en meisje krijgen maar ze zijn allemaal leuk. ik zou nooit voor een foto kaart gaan en ook niet een kaart waar op staan de of mijn 2 broertjes/zusjes ik vin dat de kaar t van hun moet zijn. maar dat is persoonlijk.
Hee dames, terug van weg geweest.. even een nieuwe update van hieruit, afgelopen maandag hele dag in het ziekenhuis gelegen met weeën, uiteindelijk hebben ze niet doorgezet en kon ik s avonds weer naar huis (gelukkig) Was toen precies 34 weken. Ze hadden een testje gedaan voor blaasontsteking en die was positief, toen ik dinsdag thuis was kreeg ik rode vlekjes en bobbeltjes over mn lijf, ze jeuken als de ziekte en in mn slaap krats ik ze open. Nouja slaap......4 uur op 24 uur? Gister weer controle gehad en moest bloedprikken omdat ze nu denken aan PUPPP, een soort van zwzngerschapsjeuk. krijg komende week de uitslag pas en afhankelijk daarvan moet ik wel of niet voor of in de 37e week worden ingeleid, Heeft iemand hier ervaring met inleiden en of PUPPP? ik heb he4 zo ongeveer wel gehad, tijdens de weeën van maandag is kindje 1 nog meer ingedaald als dat ze al was. Ze ligt echt vreselijk laag nu. heb nu ook 1cm ontsluiting en de baarmoedermond is 2,4cm.. hoe gaat het verder met jullie? Twinkeltjes ben je al thuis? Hoe gaat het? Persoonlijk vind ik die met de foto en die met de uiltjes het leukst!