Tweeling & meerling mamma clubje *

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Blackey, Mar 9, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Twinkeltjes

Twinkeltjes Niet meer actief

Lijkt me vervelend zeg die jeuk, hier geen ervaring mee. Ik ben inmiddels thuis al sinds maandagmiddag! Gister op controle geweest, de meisjes doen het nog steeds goed dus ik hoef pas over 2 weken weer terug voor een groeiecho. Wel volgende week weer voor een gewone echo. Baby A woog 1200 gram en baby B 1250 gram. Ze lopen redelijk gelijk met de gewichtjes dus dat is zeer positief. Baby B ligt nog steeds in een stuit maar het leek wel alsof ze ietsje gedraaid was. Wie weet draait ze zich toch nog volledig om al denk ik dat die kans klein is.

2. MamaLinnie

MamaLinnie Bekend lid

Dec 19, 2009
    885
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi ladies ik.lig al 4 dagen.in het ziekenhuis. 48 uur weeeenremmers gehad.
    heb je al een kaartje gekozen Twinkeltje? Ik vind de walvissen.wel leuk.en de zebra's.

3. Twinkeltjes

Vervelend MamaLinnie ik hoop dat je keintjes ook nog een tijdje blijven zitten. We wisselen elkaar hier af, ik ben net het ziekenhuis uit en jij gaat er in! Kaartje is nog steeds een twijfel, die met de vogeltjes heb ik aangepast in het roze en dan heb ik nog eentje met 2 roze olifantjes die ik ook helemaal geweldig vind, lastige keuze!

4. MamaLinnie

MamaLinnie Bekend lid

Dec 19, 2009
    885
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga je even.pb-en over de namen. Ik zag het staan net.
    ja we wisselen.elkaar af :) fijn.dat je weer thuis bent!!

5. Blackey

Blackey Actief lid

Dec 2, 2012
    242
    0
    0
    NULL
    Limburg
    MamaLinnie, hoe gaat het met je?
    Ben jij ook weer thuis of moet je nog daar blijven?

en hoe is het met de rest?

hier nog altijd rustig, af en toe wel wat voorweeen maar daar blijft t ook bij.
    Vrijdag ga ik weer naar de gynaecoloog en ben me nu aan het bedenken om te vragen of ik in week 37 ingeleid kan gaan worden..
    alleen aan jullie nu natuurlijk de vraag, wie heeft er ervaring mee, en welke?

6. MamaLinnie

MamaLinnie Bekend lid

Dec 19, 2009
    885
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Blackey, ik ben weer thuis! Ik moet wel vaak op controle omdat de ene baby nu onder de grens zit. Ze hebben ook weinig ruimte maar nog wel genoeg vruchtwater, ik krijg nu hartfilmpjes en elke week een echo. Ik kan niet veel meer, jij? Lig veel op bed te rusten.

Ik heb geen ervaring met inleiden, ik heb wel weeënopwekkers gekregen. Ik vond dat niet prettig en heb toen om verdoving gevraagd (zo'n pompje)
    Spannend hoor, jij bent bijna zo ver!! :)

7. Moa

Moa Lid

Feb 21, 2012
    34
    0
    0
    Fijn dat jullie allemaal weer lekker thuis zijn!! Hier gaat het z'n gangetje, ik vind het wel zwaar worden. Donderdag weer controle bij de gynaecoloog.

Ik ben bij de eerste ingeleid met 37.5 weken , ze hebben toen eerst een gel ingebracht na een paar uur zijn mijn vliezen toen gebroken, infuus met weeën opwekkers, dit werd best heftig na een tijdje, uiteindelijk is het een keizersnede geworden

8. Twinkeltjes

Fijn dat het bij jullie allemaal ook zo goed gaat dames! Hier zijn de laatste 8 officiële weken aangebroken. Vanaf morgen mag ik ook in een gewoon ziekenhuis bevallen! Weer een mijlpaal bereikt. Vrijdag weer even de gewichtjes bekijken, maar ik ben ervan overtuigd dat het goed zit. Als het zo doorgaat ga ik gewoon de 37 weken halen :)

9. sherly182

sherly182 Bekend lid

Jul 13, 2009
    944
    0
    0
    brabant
    hier ook alles weer oké.
    ik ben vandaag op controle geweest en de kids doen het prima.
    het meisje weegt nu ongeveer 1700 gram en de jongen 2000 gram. ze liggen alle bij in stuit en dat is al een week of 4 nu zo dus de kans dat ze nog gaan draaien is klein zegt de gyn.
    Dus voorlopig gaat het een keizersnede worden zo
    als het er nu uit ziet.
    Dus we hebben nu met grote zekerheid van de gyn gehoord dat we weer papa en mama mogen worden net voor hemelvaart dan zijn we 38 weken en als ze zelf nog niet zijn gekomen dan worden we ingeplant voor een keizersnede.

met mij gaat het elke dag minder hahaha
    maar voorlopig vind ik het erg fijn zo en mag ik niet klagen denk ik.
    ik ben nog lekker thuis en kan nog een paar dingetjes doen zeker in en om het huis. ik hoop het nog zeker een week of 4 vol te houden.

10. Blackey

Blackey Actief lid

Dec 2, 2012
    242
    0
    0
    NULL
    Limburg
    De twee meisjes zijn geboren! Liggen wel nog op de couveuse afdeling want ze hebben een te snelle bevalling gehad, tien over 1 braken mijn vliezen uit het niets, geen harde buiken en geen weeën. Na een half uur begonnen de weeën en heb ik gebeld dat we eraan kwamen, half 3 s nachts kwamen we in het ziekenhuis aan en toen moest de dienstdoende gynaecoloog gebeld worden, spoed tweeling bevallen zeiden ze aan de telefoon. 20 minuten later was hij er en was ik van 6 cm naar 8.5 gegaan.
    omdat ik in een weeënstorm zat wilde hij mijn infuus inbrengen en mocht ik beginnen te persen.
    Na 7 pers weeën had ik twee mupjes op de wereld gezet..
    baby twee kwam in stuit, maar jeetje wat was het snel gegaan allemaal!!!

11. Twinkeltjes

Waaaauw gefeliciteerd met je meiden Blackey! Dat heb je snel gedaan! Hoe heten ze? En hoe gaat het met jou? En lijken ze een beetje op elkaar ondanks dat ze twee-eiig zijn? En hoeveel wogen ze? Veel vragen haha! In ieder geval super gefeliciteerd!

12. Moa

Moa Lid

Feb 21, 2012
    34
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd!! En wat is het snel gegaan!! Ik hoop dat jullie het allemaal goed maken en dat jullie snel thuis lekker mogen genieten!!

13. Blackey

Blackey Actief lid

Dec 2, 2012
    242
    0
    0
    NULL
    Limburg
    Ze heten Charity en Fayley, we weten nog niet zeker of het twee eiig is, ze hadden namelijk maar 1 placenta...
    charity woog 2590 met 46cm, fayley 45 cm 2360 gram, ze moeten nu aansterken en zorgen dat ze hun warmte houden, hun drinken drinken en bijkomen!
    Dinsdag een gesprek met de kinderarts, misschien weten we dan meer...

14. Blackey

Blackey Actief lid

Dec 2, 2012
    242
    0
    0
    NULL
    Limburg

Dank je wel!!

15. sherly182

sherly182 Bekend lid

Jul 13, 2009
    944
    0
    0
    brabant
    Blackey gefeliciteerd zeg en wat snel hoor maar lijkt me erg fijn dat ze er nu zijn is toch weer een geniet moment. doen ze het goed??? en hoe is het met jou ook alles goed is het je mee gevallen??
    nou ik zou zeggen probeer er van te genieten en hopelijk mogen ze snel mee naar huis

16. MamaLinnie

MamaLinnie Bekend lid

Dec 19, 2009
    885
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yeah ze zijn er!!! Wat een mooi nieuws Blackey! En wat een snelle bevalling ;) een droom voor ons allemaal ha ha!

Ik hoop dat de meiden snel weer mee naar huis kunnen!

17. Twinkeltjes

Hoe gaat het met je Blackey? En met je meisjes?

Ik ben gisteren ook bevallen van onze meiden Mila en Elyn. Ze wogen maar liefst 2125 gram en 2181 gram. Ze doen het gelukkig heel goed.

18. MamaLinnie

MamaLinnie Bekend lid

Dec 19, 2009
    885
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een mooi nieuws!!! Leuke namen en het is toch Elyn geworden super!!

Hoe is het gegaan met je? Geniet en rust goed uit!!

Share This Page