Erg hé, we geraken er niet aan uit. yinthe & Yoran, Yinthe & Yaro, Tygo & Yinthe , Jayce & Yinthe , Lyam & Yinthe, Levy & Yinthe Shoot als je er nog hebt die bij Yinthe passen!
Yinthe & Sylvan! Yinthe & Quincy Yinthe & Riley Yinthe & Kyan Yinthe & Kyano Yinthe & Kylian! Yinthe & Kyle Yinthe & Lyle Yinthe & Lykele Yinthe & Ryan Yinthe & Boyd Yinthe & Danny Yinthe & Robby Yinthe & Marley! Maar als je liever voor een naam uit jullie rijtje wil gaan, zou ik voor Levy & Yinthe gaan. Yoran en Yaro klinken i.m.o. jut en jul naast Yinthe. Jayce reeds uitgelegd waarom ik dat niet mooi vind. Lyam vind ik zo niet mooi geschreven.
Jayce vind ik veel te volks. Sorry. Als Jace is t beter Ik zou niet dwangmatig vasthouden aan een Y als je daarmee een naam onaantrekkelijk door maakt. Tycho is wel geschikt! Jinthe vind ik ook mooier moet ik zeggen
Jace is niet mijn smaak, maar acceptabel, maar geschreven als Jayce vind ik het écht niet mooi (zelfde idee als bv. Joey schrijven als Djowie). Levy en Lyam vind ik ‘zonde van de gebruikelijke schrijfwijzen’ (die ik wél mooi vind) en zou ik dus ook niet kiezen. Deze drie namen zijn veel te ‘geforceerd’ mbt de y. Ik zou dus geen namen kiezen/maken met een alternatieve schrijfwijze om er maar een y in te krijgen. Dan zou ik voor een naam gaan waar die letter ‘gewoon’ ‘in hoort’. Maar dezelfde beginletter zou ik zelf bij een tweeling dus ook niet doen, waardoor Yoran en Yaro afvallen (hoewel ik Yoran als naam prima vind passen). Blijft Tygo over en die naam vind ik prima passen (zou ook die schrijfwijze kiezen, omdat die het meest gebruikelijk is). Shoot als je er nog hebt die bij Yinthe passen![/QUOTE]
Misschien: Kay (kun je alleen wel op twee manieren uitspreken) Toby Kylian Cyril/Cyriel Jayden Eloy Ryan Syb Wytze/Sytze Ytse Ik vind ze niet allemaal per se evengoed bij Yinthe passen, maar als dat niet de eerste eis is, dan zit er wellicht wel iets tussen.
Yinthe & Flynn Yinthe & Remy Yinthe & Brynn Yinthe & Kyran Yinthe & Floyd Yinthe & Kyro Yinthe & Tyas Yinthe & Kyo Yinthe & Troy Yinthe & Rhys Yinthe & Kayo Yinthe & Rody Yinthe & Kyon Yinthe & Bryce Yinthe & Myron
Bedankt iedereen, we gaan nog wat verder nadenken en namen zoeken. Binnen 8 weken zullen ze er al zijn