Even de feiten: 26-27 positief getest... waarschijnlijk 13 of juni eisprong. Sinds dinsdag bloedverlies en krampen. Stolsel en vruchtje verloren. Zie foto. Na verlies vruchtje stopten krampen. Licht bloed/bruin verlies tot op heden. Op woensdag echo, vruchtzakje+embryo te zien. Voor zover ik weet geen kloppend hartje. Dit is mij in ider geval niet verteld. Vruchtje was 7mm. Beleid was miskraam afwachtten. Sinds gisteren misselijk en raar. Lichtte verhoging. Na overleg verloskundige en huisarts is besloten dat ze me graag willen zien. In de meerdere gesprekken welke ik heb gehad met de verloskundige wordt er gesproken over miskraam, tweeling, toch nog rekening houden met wonder... Mijn man en ik hadden de miskraam eigen al accepteerd hoe verdrietig dan ook. Nu toch weer een beetje hoop. Emoties gaan alle kanten op. Heeft iemand ervaring?
Ik zelf geen ervaringen mee, maar mijn moeder was zwanger van een tweeling wat ze niet wist. Die is toen ook het vruchtje verloren dit weet ze 100% zeker omdat ze een jaar daarvoor ook een miskraam had gehad en dit precies hetzelfde ging en eruit zag. En toen bij de controle in het ziekenhuis bleek ik er nog te zitten.
Ik kan niet zi goed zien wat t is op de foto. Weer je zeker dat dit niet wat slijmvlies met bloed is?
vriendin van mij was ook heel pril zwanger van een tweeling, ze had vanaf het begin een bloeding gehad en ook een prop verloren net als jou. Nu is zwanger van 1 meisje.. dus dat kan ook nog. Zo te zien ben je echt meer verloren dan alleen bloed.. en denk ik persoonlijk dat het wel een vrucht of iets moet zijn. Veel sterkte in ieder geval en als je het niet vertrouwd. Bewaren en naar het ziekenhuis gaan. En het laten zien. Vind dit wel een geval dat je direct zou mogen komen of naar een verloskundige.
Ik lees inderdaad wisselende verhalen. Tijdens de echo is er vluchtig gekeken en gemeten. De precieze duur weet ik dus ook niet. Vind nu vooral het onzekere hetgeen wat het lastig maakt...