Ervaringen duowagens

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door PollyBaby86, 17 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PollyBaby86

PollyBaby86 Bekend lid

15 jul 2013
    510
    37
    28
    Wie heeft er ervaring met een van onderstaande modellen:

Phil & Teds promenade
    Joolz geo duo
    Oyster Max
    Icandy Peach of Apple to pear

Ben benieuwd!!!

Wij hebben de voorkeur voor naast elkaar, maar willen ook geen trein ;)

2. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Ik heb een (2e hands) iCandy Peach aangeschaft, nu nog in gebruik als mono over een maand of 2 als duo. Ik vind het een erg prettige wagen en deze heeft er toch al aardig wat kilometers op zitten.
    Pluspunten aan deze wagen vond ik dat het onderste kindje niet te laag bij de grond ligt en dat je heel veel opties hebt in de combinaties met de bak/zitje/maxicosi. Daarnaast is nagenoeg alle bekleding te wassen en is het een zeer gebruiksvriendelijke wagen.

3. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb van deze wagens alleen naar de Joolz gekeken, maar daarbij vond ik het onderste kindje wat te laag zitten... Verder wel een heel mooie wagen vind ik!

4. PollyBaby86

PollyBaby86 Bekend lid

15 jul 2013
    510
    37
    28
    Het is lastig vind ik hoor! Ze liggen al snel op de grond en ik vind het ook jammer dat er eentje zo weinig ziet. Maar naast elkaar is waar we wonen en in winkels niet handig, denk ik.

5. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier een Bugaboo Donkey, die valt qua breedte echt mee in duo-stand; 74cm. Ik heb geen enkele moeite hier in de stad, toch veel smalle stoepjes etc. kruidvat gaat ook prima, is net zo onhabdig als met een smallere wagen :D En vind het fijn dat beide kindjes lekker kunnen kijken.

6. Miracle1

Miracle1 Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.235
    180
    63
    Ik zit te twijfelen tussen een duowagen of een meerijdplankje. Ik lees dus even mee.

Deel Deze Pagina