Meisjes uitzet

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Laari26, 17 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laari26

Laari26 Bekend lid

11 sep 2014
    517
    105
    43
    Utrecht
    Ik zie door de bomen het bos niet meer !
    Zoveel uitzet lijsten...
    Zelf heb ik de app zwanger&zo waar een baby benodigdheden lijst op zit die je zelf kan aanvinken.
    Maar ik heb toch mijn vraagtekens bij bepaalde dingen.
    Een tummytub... Niet noodzakelijk toch?
    20 hydrofiel luiers... is dat niet een beetje veel?
    lippenbalsem? voor de baby
    nagelschaartje?
    bij bevallen staat bijvoorbeeld: extra losse lamp (100 watt)... hoe kom ik daar aan? is dat echt nodig? ik snap het niet.

en zijn er verschillen in uitzet voor jongens en meisjes, ja kleuren en kleding enzo maar zijn er dingen die je bij een van de 2 wel of niet nodig hebt?

wie heeft er ervaring met baby uitzet lijsten ?
    is er een lijst die beter klopt ?

2. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

5 aug 2014
    1.268
    127
    63
    20 hydrofiel luiers ga je echt wel gebruiken, of je moet zo'n beetje elke dag willen wassen. Ze zijn echt multifunctioneel. 'k Heb er 25 maar ga er zeker nog wat bijhalen voor als 'k straks aan 't werk ben en wat minder vaak ga wassen.
    Tummy tub is inderdaad niet noodzakelijk (ik vind het wel heel fijn).
    Lippenbalsem is voor jezelf tijdens je bevalling.
    Nagelschaartje heb ik pas tijdje na de bevalling gekocht en eigenlijk alleen 't vijltje nog maar gebruikt (was zo'n pakketje)

3. beertje86

beertje86 Actief lid

5 mei 2014
    188
    0
    0
    NULL
    Meerkerk
    De kraamzorg geeft meestal ook en lijst van wat je echt in huis moet hebben en de rest is natuurlijk gewoon wat jij makkelijk vind.
    Tummytub kan, maar daar kunnen ze dus minder lang in dan in een echt badje maar sommige kinderen vinden een badje niet fijn.
    Dat weet je van tevoren niet.
    Nagelschaartje mag je pas na 3 maanden gebruiken en tot die tijd gebruik je een vijltje.
    Ik denk dat ik zelf een stuk of 15 hydrofielen hebt, toch wel lekker als je er veel hebt want je gebruikt ze idd overal voor.
    Op sommige lijstje staat ook een wipstoeltje maar die heb ik zelf bijvoorbeeld nooit gebruikt.
    Je komt er echt vanzelf achter wat je allemaal handig vind.
    Kan zo snel niet iets verzinnen dat je bij een jongen of meisje zou moeten hebben wat je voor de andere niet nodig hebt.

4. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    ik denk ook gewoon je gezond verstand gebruiken hoor!

Deel Deze Pagina