Oh meid wat een verschrikking is dit....Ik ben ook mama van een "onzichtbare tweeling", ons meisje is gezond ter wereld gekomen maar haar tweelingbroertje is levenloos geboren. Zelfs na anderhalf jaar blijft het nog onwerkelijk, en vooral "eerste dingen" blijven moeilijk. Niet alleen eerste verjaardag en eerste stapjes, maar ook voor het eerst naar een pretpark, speeltuin, weekendje weg, schoentjes kopen enz...altijd blijft daar dat tweede koppie in je hoofd zitten. Hoe zou het zijn geweest als....het verdriet wordt zeker niet minder, maar na verloop van tijd is het wat minder constant aanwezig.... Ik wens jou en je gezin heel veel kracht toe om om te leren gaan met dit verdriet! Voel je vrij om me een pb te sturen als je zoekt naar herkenning in je verdriet.... sterkte meis...
Wat verschrikkelijk dit zeg... Heel veel sterkte voor jullie, hoop dat het met je andere kindje helemaal goed komt! Nogmaals sterkte met dit verlies.
Gefeliciteerd maar helaas ook gecondoleerd met jullie zoon. Zo verschrikkelijk, wat moet dit ontzettend veel dubbele gevoelens teweeg brengen bij jullie. Gelukkig is jullie andere mannetje bij jullie gebleven. Hij zal zijn tweelingbroer een leven lang meenemen, zichtbaar en onzichtbaar. Heel veel sterkte en hoop dat jullie ondanks het verdriet ook kunnen genieten van de kleine Twin.
Lief al jullie reacties, Van de week bericht gehad dat we zijn as op kunnen halen.. Daar moeten we nog even een goed moment voor zoeken en dan nemen we onze jongen weer lekker mee naar huis!
Oh wat vreselijk Jeetje wat oneerlijk zeg. Het verlies van een kind lijkt me het verschrikkelijkste wat er is. Ondragelijk.. En dan dit naast het grote wonder wat jullie gelukkig bij jullie mogen houden, dit lijkt me erg moeilijk. Zo dubbel. Wat een erorm verlies, ik wens jullie veel kracht in deze verschrikkelijke tijd.. Heel veel liefs van Kwabbernoot.
Gefeliciteerd nog met de geboorte van de mannen! Ik wens je heel veel sterkte toe met het verwerken (kan dat?) van het overlijden van één van de jongens! Ik begrijp dat je je nu extra veel zorgen maakt over het mannetje dat je nu nog bij je hebt, lijkt me ook heel begrijpelijk. Ik zou mijn zorg blijven uitspreken naar de artsen en je keer op keer gerust laten stellen. Zij begrijpen ook wel dat je door deze ervaring wat extra geruststelling nodig hebt. Twee kindjes om van te houden, eentje om voor te zorgen. Kon het maar anders zijn..
och meid wat verschrikkelijk. Heel veel sterkte toegewenst! ik sluit me aan bij Linda, twee kindjes om van te houden eentje om voor te zorgen. Kon het maar anders zijn.....
Lieverd, ik begrijp dat we elkaar kennen. Wat vreselijk om jullie kleinste lieverd af te hebben moeten geven. Wat is het toch oneerlijk af en toe. Maar wat was het een schitterend ventje en wat zullen jullie en zijn broertje trots op hem zijn. Een hele dikke knuffel van mij en kan je ooit onze hulp gebruiken dan weet je me te vinden . Liefs, Josien
Heej Josien, Idd kennen we elkaar! Dank voor je berichtje! Ons lieve mannetje kijkt mee zijn broertje heeft er een beschermengeltje bij!