HI Ik heb een vraagje! Onze kleine is vandaag weer gemeten en lijft op de onderste lijn hangen. Ik ben nu 27 weken volgens de echo. Nu blijkt ook dat de doorbloeding van de navelstreng iets minder is. De kleine is super bewegelijk dus dat moet goed in de gaten gehouden worden. Wie heeft hier ervaring mee? En wat is er bij jullie geadviseerd? Bij mij nog niet veel. Volgende week weer een echo. Mijn gyn. blijft er nuchter onder. Moet ik mij nu zorgen maken? Groetjes tas
Hoi, Ik ben 36 weken zwanger de baby weegt schatting 2350 gram ook onder de lijn, als de baby lekker beweegt en gezond is hoef je geen zorgen te maken. Je bent 27 weken zwanger je hebt nog lang tijd tot de bevalling, de baby gaat nog groeien maak je geen zorgen. Groetjes, ANGEL24
hier een positief en een minder positief verhaal.. mijn baby werd ook te klein geschat dmv echo's, maar was bij de geboorte exact 7 pond. een kennis was tegelijk met mij uitgerekend. haar zoontje was ook te klein en de doorbloeding van de navelstreng iets minder. haar baby is gehaald met 36 weken omdat het anders fout zou gaan. hij was heel klein en heeft een paar weken in het zkh gelegen. nu is hij een kerngezonde baby van 4 maanden oud. je gyn houdt het vast goed in de gaten, maak je niet te druk dat heeft geen zin, en het loopt vast wel los.