oja het kan idd geen placenta zijn want die heb je dan nog niet... alleen een dooier en die zie je wel heel duidelijk zitten! KAN zijn dat ze (ALS het een tweeling is) 1 placenta delen (en misschien dus ook 1 dooierzakje)
na de bevalling van ons meisje, bleek zij ook een van een tweeling zijn te geweest, aan de placenta waar me meisje uitkwam, zat nog een placenta, daar zat niks meer in.
Spannend ik hoop voor je op 2 lijkt me zo mooi 2 wondertjes in 1 keer en daarbij een tweeling is al een groot wonder
Jee spannend zeg...goed dat je die echo vanavond al hebt. Ik zou ook gek worden van de spanning denk ik.
Ik zit even te lezen, maar vind het ook spannend! Al nieuws? Hebben ze bij jou een uitwendige echo gedaan? Anders hadden ze vrij snel kunnen zien of het om een tweeling gaat.
nou of we hebben 1 kindje wat het presteerd om met 8 weken al een volledige placenta en navelstreng te hebben, of het zijn er toch 2 waarvan er 1 goed groeit en de ander achterloopt en niet de juiste vorm heeft. Nog steeds 2 hartslagen te zien, maar dus niet duidelijk hoe of wat. Morgen heb ik een echo in het ziekenhuis.