Dus eigenlijk weet je nog steeds niks. Alleen ze zien wel 2 x een hartje?? Zoals ik je berichtje lees, zitten er wel 2 baby's alleen blijft 1 baby achter in de groei enzo? Jeetje nu weet je nog niet meer dus. Hoe laat heb je morgen de echo?
ik weet niet hoe laat ik de echo heb, ik moet morgen bellen, maar heb net een verwijzing gekregen voor een spoed echo.
Laat je even weten hoe het is gegaan? Met 1 kindje was zowiezo alles goed? Ik hoop voor je dat morgen alles duidelijk word en dat je mooi 2 beebs in je buik hebt zitten. Sterkte met het afwachten. Hopelijk mag je snel komen voor een afspraak
ja met 1 is alles goed. die was zelfs 2 dagen groter maar het is ff afwachten of die andere dood gaat en door me lichaam word opgenomen of moet worden verwijderd. ik hou jullie op de hoogte!
nou meid het zit jouw ook nooit echt mee he. Ik hoop dat je morgen meer duidelijkheid krijgt. Liefs ninja
Heh scorpion.... wat een naar bericht. Wel goed dat die ene het goed doet! Het zouden toch geen twee kindjes zijn die 1 placenta delen? Want dan kan het toch ook voorkomen dat de een groter dan normaal wordt en de ander te klein? Oh, ik ga echt voor je duimen dat de kindjes of het kindje gezond is en alles goed mag gaan! Veel succes morgen.
Me schoonzusje was ook zwanger van een tweeling. met 10 weken kreeg ze een echo en bleek dat 1 van de twee dus was overleden met 8 weken, die was ook achter in de groei gebleven. Ze halen het overleden kindje niet weg, hoe raar het ook klinkt, maar die kwijt vanzelf wel. Me schoonzusje is nu 17 weken en de kleine is helemaal weg, alleen het gezonde kindje zit er nog. Ik hoop natuurlijk dat ze beide blijven leven voor je, dus heel veel succes in het ziekenhuis!
Ooh wat spannend zeg! Ik houd het hier ff in de gaten.. Ik las al ff mee, maar ben nu toch ook wel erg benieuwd!!! Succes!!!
Hopelijk heb je positief bericht. Heb inmiddels al 30x gekeken of je al iets hebt geplaatst, maar helaas. Ben zo benieuwd!