ik kan alvast melden dat 1 het niet gehaald heeft de rest meld ze zelf dalijk.. heb haar via sms gesproken
nou we zijn in het ziekenhuis geweest. Geluk en verdriet ligt heel dicht bij elkaar. het ene kindje is nu 2,2 cm en 8w5d. die groeit als kool dus. de andere was alleen nog een vliesje van te zien, geen hartslag niks meer en werd dus al opgenomen door me eigen lichaam. Je bent blij voor de een en verdrietig om de ander. Ik kan nog ff niet zeggen wat er door me heen gaat ik weet alleen dat ik aan stuk door zit te huilen dat dit nu de 4e al is. Ik heb medicijnen gekregen om het braken tegen te gaan en waardoor je automatisch meer gaat eten en drinken. Ik mag hiermee 3 dagen niet werken en niet autorijden. daarna moet ik kijken hoe het gaat. Slik ik deze pillen niet dan lig ik vrijdag aan het infuus omdat ik te weinig voeding binnen krijg. Ik ga vanavond of morgen proberen het hele verhaal v.a. vorig jaar op papier te zetten, ik hoop dat dat me helpt voor de verwerking.
Ik heb ook 1 van een tweeling `verloren`... idd heel dubbel. Want je bent nogsteeds zwanger en over een paar maanden heb je hopelijk een kindje in je armen maar het is wel vreemd want je weet dat er eigenlijk nog 1 had moeten zijn. Het is niet iets waar ik dagelijks mee bezig ben maar zo afentoe probeer ik me voor te stellen hoe het zou zijn geweest en dan wordt ik toch wle verdrietig (terwijl ik verder wel heel nuchter naar zulke dingen toe ben, er was gewoon iets fout met die embryo denk ik dan) sterkte en hopelijk kan je gauw weer genieten
zo denk ik ook wel, maar de pijn blijft er, zeker als het al de 4e is! maar je andere kindje is gewoon geboren?
Heel erg dubbel.. Aan de ene kant ga ik je feliciteren met je gezonde en snel groeiende frummel!!! Aan de andere kant wens ik je heel erg veel sterkte toe de komende tijd met de verwerking hiervan. Probeer niet te lang in het negatieve te blijven hangen meis, tuurlijk huilen mag en is goed voor de verwerking, maar je gezonde frummeltje heeft je nu ook hard nodig. Ben sterk vrouw!!! 8) Liefs Ikheid
Laat je lekker ff verwennen en in de watten leggen, kruip lekker tegen elkaar aan en geniet van je frummel! Het gaat zooo snel... dus geniet meis!
Kan me voorstellen dat je verdrietig bent, je gaat er eigenlijk toch wel een beetje vanuit dat je een tweeling krijgt. Heel veel sterkte met je verdriet. En pas goed op jezelf meissie. Hopelijk gaat het eten en drinken goed. En ik wil je natuurlijk ook feliciteren dat het met je andere wondertje goed gaat. Net wat je zegt, blijdschap en verdriet liggen heel dicht bij elkaar. En als je je hart wilt luchten dan moet je hier blijven schrijven hoor. Vanaf hier een hele dikke knuffel!
Ik kan me voorstellen dat het heel tegenstrijdig voelt. Ik ben in ieder geval blij voor je dat de ene frummel het goed doet, maar ook verdrietig voor je dat de andere frummel het niet gehaald heeft. Knuffel.
Heel veel sterkte.....maar ook heel erg veel geluk met het kindje dat het zo goed doet. Wat ongelooflijk dubbel allemaal.....ik hoop dat je het een plekje kunt geven!