Sterkte meis, hoop voor je dat dit kleintje lekker blijft zitten waar het zit. Me schoonzusje is nu ook 17 weken en zwanger en het kleintje die het niet gered heeft is helemaal weg, ze heeft er niks van gemerkt verder, maar het gemis zal er altijd zijn. Je zal altijd weten dat je kleintje een van een tweeling was.
Wij hebben hetzelfde meegemaakt het is trouwens heel vaak voorkomend alleen vaak krijgen vrouwen latere echo;s en word het geeneens gemerkt. Eerst hadden we zoiets van AAAAH TWINS!! en toen helemaal happy met de gedachte en toen bleek er eentje er niet meer te zijn en was toch teleurstelling maar toch het kloppende hartje van ons meiske maakte alles goed! Later bleek haar nekplooimeting niet goed te zijn (mijn hormoonwaardes zeg maar) en hebben ze een vruchtwaterpunctie moeten laten doen en ook een complicatie gehad waardoor ik vruchtwater verloof, en later weer een virus waaraan ze kon overlijden of "alleen maar" doof worden. KORTOM LOT's OF tranen, angst maar nu ze er is denk ik er eigenlijk nooit meer aan dat het er eigenlijk twee waren, richt je neus naar de toekomst, in het verleden leven heeft geen zin, het draagt niet bij, vreet alleen maar energie, EN je hebt nu alle energie nodig voor het ukkie die bij jullie gaat blijven en ze zal twee keer zoveel liefde aan jullie geven dat weet ik zeker!
Ik heb idd wel een prachtige zoon gekregen. Ik kwam erachter met 6 wk, toen was het nog oke maar beide zonder hartactie, met 8 wk was er 1 met hartactie maar de ander nog wel te zien... en met 12 week was het al bijna helemaal verdwenen. De echo waarop nog wat te zien is is mij igg wel bijzonder dierbaar en heeft een mooi plekje gekregen in een plakboek (wat verder vooral over mn zoontje gaat) maar ooit (niet de komende jaren hoor) wil ik hem wel vertellen dat hij heel vroeger met z'n 2tjes was
Hoi meid, Zelf heb ik het ook meegemaakt.. ben nu 12 weken zwanger, en had in elke baarmoeder een kindje. Helaas nu niet meer. Met 6 weken is er eentje gestopt.Helaas. Andere kindje is nu nog maar 1,5 centimeter van over. Een streepje. Met het andere kindje gaat het gelukkig supergoed
gefeliciteerd,en sterkte met het verlies van je frummeltje! Probeer toch te genieten van het mooie kindje in je buik!