Stuit of niet?

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Kalush, Dec 27, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kalush

Kalush Fanatiek lid

Jan 7, 2006
    2,694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Nou ik weet het niet meer hoor.. Mijn kindje heeft een hele tijd in stuit gelegen. Afgelopen vrijdag ben ik weer voor controle naar het ZH geweest. Op de echo zag je dat het kindje (gelukkig) gedraait was. Ik helemaal blij.. zag eigenlijk een stuitbevalling niet zo zitten en een KS.. Ja daar kies je ook niet zo snel voor.

De nacht van vrijdag op zaterdag was het zo ontzettend druk in mijn buik.. ik had bijna het idee dat het kindje overdwars lag.. zo vreemd en gek en rommelig..
    De volgende ochtend bekroop me het gevoel dat het kindje weer gedraait was..

Vanochtend moest ik voor controle naar de VK, ze hadden me vanuit het ziekenhuis weer doorverwezen naar de VK..
    Ik heb bij haar aangeven dat ik het idee had dat het kindje weer gedraait was. Ze gaf aan dat dit eigenlijk niet mogelijk was en dat ze dat nog nooit meegemaakt had.

Tijdens het onderzoek was ze daar opeens niet meer zo zeker van.. Ze voelde wel dat er iets in het bekken lag maar kon niet met zekerheid zeggen dat dát het hoofdje was.
    Bovenin voelde ze ook wat... maar of dit het stuitje of het hoofdje was kon ze ook niet met zekerheid zeggen.

Daarna met de dopler (of hoe dat ding ook mag heten) het hartje zoeken en kijken waas het ligt..
    Aan de hand daarvan heeft ze besloten dat het kindje met het hoofdje in het bekken ligt..

Maar eigenlijk ben ik hier helemaal niet gerust op..
    Ik denk namelijk dat het nog steeds niet goed ligt..

*zucht* ik weet het echt niet meer.. Wat moet ik hier nu aan doen, moet ik vertrouwen hebben of toch zelf nogmaals een echo aanvragen?
    Die mensen zien me ook aankomen..

2. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    hoi hoi

nou het woord kan niet bestaat voor mij niet dus ik zou gewoon als ik jou was vragen om die echo voor de zekerheid je moet je bevalling zo rustig mogelijk ingaan en dat kan niet als jij je druk moet maken om een stuitbevalling ja of nee

dus vraag die echo beter een keer teveel dan te weinig

succes groetjes nathalie ;)

3. Kiz

Kiz Bekend lid

Nov 21, 2005
    973
    0
    0
    Ik sluit me aan bij mamaatje van4!
    Bij mij was de stuit uitwendig ook niet te voelen en bijna over het hoofd gezien.
    Tja, niet meer kunnen draaien, en 'nog nooit mee gemaakt'?
    Eens kan de 1e keer zijn! Ga voor zekerheid!
    (ik heb een stuitbevalling gedaan, en daarvoor moeten toch wat andere voorzorgsmaatregelen getroffen worden als voor een gewonen (ander bed, ws een knip, etc)

4. berbel

berbel Fanatiek lid

Nov 25, 2005
    2,800
    96
    48
    Bij mij was ze met 36 weken naar stuit gedraaid en met 38 weken weer terug, alles is mogelijk!

Share This Page