Wat ik erin zie: *2 hartjes (eentje links en eentje rechts) die niet altijd evenredig kloppen, dus een weerkaatsing lijkt het me niet. *op een bepaald moment zie ik zowel links als rechts een armpje, lijkt wel of het 2 beebjes zijn die buik aan buik liggen. Bij m'n nicht hebben ze pas in de 6de maand ontdekt dat ze een tweeling verwachtte, dmv een 3D echo. De éne lag vlak achter de andere verstopt, hun hartjes klopten tegelijk (heb je met een identieke tweeling), dus je kon niet horen of er 2 kleintjes waren. In jouw geval zou ik toch eens goed laten nakijken hoor, er zit volgens mij grote kans in op een tweeling.
Op mijn echo zag ik ook echt een pulserende aorta, misschien is dat wat we zien (want ik zie iid duidelijk twee kloppende delen)
Vraag het bij de topic :stel je vraag aan de verloskundige . Misschien kan één van hun iets zeggen over je echo? zet die link van youtube erbij.
Ik heb een afspraak gemaakt voor morgen om 10.45 uur bij een andere echoscopist (eentje die meer de tijd neemt, ik heb alles uitgelegd) dus morgen weten we meer
ik ben benieuwd morgen rond deze tijd weet ik meer zoiezo al is het er een heb ik weer een echo hahaha, deze keer gaan ze er echt voor op zoek
Lijkt mij dat ze daarvoor te ver uit elkaar zitten. Ik kan er nog niet echt uit komen wat is zie, het enige wat ik heb is dat ik ervan baal dat het beeld weer stil staat voor een meting want ik wil niet naar de meeting kijken maar naar de bewegende beelden. Ben wel heel benieuwd wat er morgen uit komt en waar wij dus met zijn allen naar hebben zitten te kijken. Groetjes Anita
Ik heb ook even mee zitten spieken en het lijkt idd of er twee hartjes kloppen maar denk toch niet dat het een tweeling is . Ik heb geen idee wat het wel zou kunnen zijn. Ik ben benieuwd.
Succes. Je zal nu wel onderweg zijn. Spannend hoor, zag wel dat je al best een behoorlijk buikie had. Hou je ons op de hoogte? Ik ben zo benieuwd. XXX
NOU HET WAS ECHT SUPER Ik heb er wel 30 minuten gelegen en er werd echt de tijd voro me genomen (helemaal mijn 40 euro waard hoor) zou iedereen moeten doen in het begin van hun zwangerschap om gerust gesteld te worden en geinformeerd. Het pulserende was het hartje uiteraard en het uiteinde van de aorta (in het begin is dat een staafje) hij heeft 2-d en 3-d gekeken en heeft de bloedsomloop met een kleurtje laten zien en me het hartje laten horen (wat ze niet wilde doen bij de verloskundige) Mijn baarmoeder ligt gekanteld en daarom heb ik al een aardige buik ook heb ik een grotere baarmoeder dan gewoonlijk. de meeste liggen van zijkant naar zijkant en de mijne ligt van mijn rug naar de buik (ovaal gezien) Ik ga vanavond dvd lekker kijken en zal ik foto's ervan maken, bleek trouwens wel dat mijn eigen berekening wel klopte ik ben toch 8,5 weken i.p.v. 9,4 zoals de vorige echovrouw zei... (ik wist wel dat ik gelijk had) Kortom ik ben superblij, hij was zo lief voor me www.kijknou.net daar ben ik geweest echt een super vent, heel lief doet alles voor je!
wat fijn dat ze je zo goed hebben kunnen geruststellen, en ook nog een verklaring voor de "twee" hartjes groetjes anita
Zo das fijn, ben je ook gerustgesteld dat zou ik die 40 euro ook zeker waard vinden. En nu lekker genieten