in eerste instantie zou ik 14 november mijn termijnecho hebben. dan zou ik 11+2 zijn. maar omdat ik eergisteren een enorme steek in me buik heb gehad, heb ik mijn echo een week eerder gepland. nu heb ik de echo als ik 10+1 weken ben. dan kun je het geslacht nog niet zien lijkt mij. bij hoeveel weken zou je het wel kunnen zien en kan je daar een aparte afspraak voor maken ? sorry als deze vraag dom overkomt, maar ik ben echt helemaal nieuw op dit gebied. liefs,
Ze kunnen het geslacht dan nog lang niet zien. Pas bij 12 weken kunnen ze een eventuele NUB zien. (Niet altijd) Het geslacht bekijken ze bij mij in de omgeving pas bij ruim 16 weken.
Een verloskundige plant ook geen afspraak in voor een geslachtsbepaling. Je kunt wachten tot de 20 weken echo of zelf een afspraak maken bij een pretechobureau bij jou in de buurt. Zou dat zelf rond 15/16 weken doen. Valt mooi tussen de termijnecho en de 20 weken echo in.
Bij mij was het mogelijk om een geslachtsbepaling te laten doen vanaf 14 weken en op dezelfde locatie ook. Ik twijfelde vooraf ook of het nou wel goed zichtbaar zou zijn of niet, maar de vk zei al dat er niks gezegd wordt als het niet zeker is. Ik heb gelukkig zelf ook heel duidelijk gezien dat het een meisje wordt