we hebben nu 2 serieuse namen bedacht voor onze 2e meid Maar bij de ene naam wordt de afkorting dan T. V. hmmmm mijn man zegt dat we ons daar niet zo druk om moeten maken maar vraag het me toch af... wat vinden jullie?is het erg om op papier enz T.V te zien staan? Liefs
Als 't kon zou ik 't vermijden, maar als dat precies DE namen vind ik het zeker niet onoverkomelijk! Zou 't gewoon doen
Ik zou me er ook niet zo druk om maken... T.V. vind ik niet storend hoor! Als het DE naam is, gewoon doen!
Nee hoor. Ik heet op papier L.A.K... Heb ik ook nooit last van Wordt het Tara? Of was dat iemand anders
ik vind T.V. geen probleem, is geen schokkende afkorting, net als d.j of c.d. Zolang het geen scheldwoord of b.h. ofzo oplevert is het geen probleem lijkt mij.
Initialen zie je vaak in combinatie met de achternaam. En het is niet tv, maar T.V. Persoonlijk vind ik het geen ramp. Hier kwamen uit op de afkorting van Ajax; A.F.C. aangezien mijn man PSV fan is, mocht dit het absoluut niet worden! Haha! Vanaf toen alle afkortingen maar op google opgezocht.