zoals de titel zegt ben ik op zoek naar meisjeskleding maat 98/104. rokjes, leggings, maillots, truitjes en/of vestjes voor mijn zoontje ben ik op zoek naar maat 92. broekjes (geen plof broekjes), truitjes, longlives en vestjes. het mag zeker merk zijn en wil er ook best wat voor betalen. eventueel zijn sjaals, handschoenen (waterbestendige geen gebreide/gehaakte die nat zijn als ze sneeuw oppakken) en mutsen ook mogelijk.
Hoi, hier 4 shirts (nonmerk en merk) en een stoere spijkerjas met voering (de voering kan er ook uitgehaald worden drukknoopjes, maar met voering ook ideaal voor deze tijd). Zie foto's. Ook heb ik nog 6 witte rompers met lange mouw.
De spijkerjas is van Name IT, het blauwe shirt is van Quicksilver. De shirts ook goed te dragen met lange mouwen eronder. Betreft allemaal maat 92.
Emjee : ik zoek zowel iets voor najaar/ winter. Korte mouwen heb ik nog in die maat . Het bloesje is niet mijn smaak helaas. Wel bedankt voor de moeite.
Hoi ik heb nog meiden kleding in die maat. merk en non.merk. als je fotos wilt mail ik die graag gezien ik zie hier neer kan zetten via telefoon.
Ik heb een hele zak met jongenskleding maat 92 in de aanbieding. Voor foto's zie MP: ⥠Jongenskleding mt 92 - Kinderkleding | Maat 92 - Marktplaats.nl Sandy
Als je noug steeds op zoek bent nawr meisjes kleding; ik heb net de kast van mijn dochter uitgezocht, heb een hele lading kleding. Jurkjes, broeken, vestjes, blousjes, winterjas, muts, handschoentjes, laarsjes maat 27, rokjes ed.