Geen Symptomen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door monique1982, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monique1982

    18 jun 2007
    21
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Dieren
    Hallo lieve moeders,

    Ik ben 25 jaar en m'n vriend en ik zijn na 4 maanden gestopt te zijn met de pil zwanger van ons eerste wonder. Er is alleen één ding waar ik gek van wordt. MIJZELF! Ik heb totaal geen last van symptomen. Soms wel wat gevoelige tepels, maar vaak ook niet. Heb ook geen afscheiding, maar had wel 3 positieve testen. Vorige week 2 vegen bloed en 3 dagen bruinverlies gehad. Ging wel gepaard met hevige krampen maar zakte gewoon weer af. Had de vk gebeld en stelde mij gerust. Ik hoop zo dat alles goed mag gaan. Vandaag had ik weer iets bruin verlies, maar is weer bijna weg. Begin een beetje bang te worden. Mijn vraag is hebben jullie ook meegemaakt dat jullie geen symptomen hadden en een goede zwanerschap?

    Alvast dank je wel

    xxx
    een onzekere mamma
     
  2. Loess

    Loess Actief lid

    14 feb 2007
    267
    0
    0
    bij mijn 1e kindje had ik ok gin symptonen... d88 steeds benk wel zwanger... en dat is helemaal goed gegaan hoor.. nu benk zwanger van mijn 2e kindje en nu is het helemaal anders ben nu alleen maar ziekk... geniet er zo maar lkker van meid...
     
  3. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    je hoeft je niet drk te maken hoor ik had bijna geen symptomen , had alleen last van pijnlijke borsten af en toe en was wat moeier dan normaal, verder heb ik ook nergens last van gehad.
     
  4. peetje24

    peetje24 Fanatiek lid

    3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik had geen symptomen tot 8 weken en af en toe steeds bruinverlies tot 9 weken
     
  5. anastasia

    anastasia VIP lid

    29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    ik heb ook niet zo veel klachten, bijna niet eigenlijk...
    maar ik ben dan ook nog maar heel pril zwanger.
    Ik maak me ook wel zorgen eigenlijk..
     
  6. dolphin

    dolphin Fanatiek lid

    1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    Ja ik net zo hoor. Kennelijk hoort dat er ook bij.. ;)
     
  7. Nikkie

    Nikkie Fanatiek lid

    1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Ik had ook weinig symptomen, geen last van mijn borsten ofzo. Nu nog steeds niet veel last van mijn borsten.
    In week 7 t/m 10 ben ik wel af en toe misselijk geweest. Maar niet dagelijks. Alleen vanaf die tijd ontzettend moe. Pfff kon niks meer s avonds. In het weekend lag ik om half elf al!
    Nu merk ik alleen dat mijn broeken strakker beginnen te zitten en dat ik vaker moet plassen.
    De symptomen komen en gaan. En sommigen hebben gewoon nergens last van.
    Ik heb gelukkig nooit hoeven overgeven, er zijn ook meiden die de eerste maanden hondsberoerd zijn. Wees blij dat je dat nog niet hebt.
    Maar het kan dus wel komen. Als je met 9 weken nog niet misselijk bent geweest kun je er bijna zeker van uitgaan dat dat niet meer komt.

    liefs
     
  8. Watervrouw

    Watervrouw Actief lid

    19 apr 2007
    178
    0
    0
    Adm. medewerkster
    Rotterdam Nesselande
    Hey,


    Ik heb ook helemaal geen symptomen, ja me hormonen zo nu en dan en moe. Maar verder niks was met mijn 1e zwangerschap ook niet.
    En miss kan je de vk bellen kan je vragen om een termijn echo ik was ook heel onzeker en toen heb ik een termijn echo gekregen.

    Liefs
     

Deel Deze Pagina