Hoi dames, Ik ben opzoek naar meiden die ervaring hebben met het geven van borstvoeding na een borstverkleining. Eerst wat historie.. Zo'n 12 jaar geleden heb ik een borstverkleining ondergaan met tepelverplaatsing. De tepels zijn dus los geweest van de borsten. Er is destijds door de chirurg aangegeven dat het geven van borstvoeding hierna niet meer mogelijk was en heb dat destijds op de koop toe genomen. Toen ik vorig jaar zwanger was van onze zoon had de VK aangegeven dat ik het altijd kon proberen. Ik was enorm sceptisch, maar proberen kon nooit kwaad. ik was er wel van overtuigd dat het toch niet ging lukken. Na de geboorte van mijn zoon zo gezegd zo gedaan, bv geprobeerd en er kwam zowaar melk uit m'n borsten! 1x zelfs 50cc gekolfd. Het overviel mij behoorlijk, had vooraf ook helemaal geen voorlichting in welke vorm dan ook gehad, maar wilde wel doorzetten. Zowel de kraamhulp als VK hadden dit nog nooit meegemaakt. Het is dus vrij zeldzaam dat het nog kan, maar het kan. Ze waren wel erg voorzichtig met aanleggen om te voorkomen dat ik stuwing zou krijgen en ik in geval er onvoldoende uitgangen waren een borstontsteking zou krijgen. Door diverse omstandigheden ben ik na 2 weken gestopt met het geven borstvoeding en is hij overgegaan op volledige kv. Nu verwachten wij in juni onze tweede spruit en wil ik dit keer 100% voor bv gaan. Lukt het dan weer niet, prima, maar ik ga er in elk geval goed voorbereid en met een heel andere mindset in dan voorheen. Pfff een behoorlijke lap tekst, maar ik ben dus benieuwd of er hier dames zijn die wel of geen bv konden/hebben gegeven na een dergelijke operatie en die graag hun ervaringen met mij willen delen.. Ben erg benieuwd