4 weken zwanger

Discussie in 'Miskraam' gestart door Mandyv, 14 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mandyv

Mandyv Lid

9 mrt 2013
    28
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Ik wil graag even mijn verhaal kwijt en graag jullie ervaring horen..
    Afgelopen donderdag ben ik er achter gekomen dat ik zwanger ben! Jippie! Zijn vanaf februari er mee bezig :)
    Meteen de verloskundige praktijk gebeld en na de informatie te hebben gegeven zij ze dat ik ong. 4 weken zwanger ben.
    Nou lag kreeg ik gister een steek in mijn onderbuik en toen ik na de wc ging moest ik poepen (sorry) en bij het plassen kwam er een donker rode slijmprop uit tenminste dat zag er zo uit..
    Nou had ik een tampon in gedaan en daar zat ook rood bloed op.
    Toen viel me in dat een tampon natuurlijk ook de baarmoedermond kan prikkelen en die is al zo gevoelig dus heb ik een maandverbandje ingelegd. Nou heb ik 1 klein rood druppeltje bloed er op in 5 uur tijd maar na het plassen veeg ik wel nog een beetje licht rood bloed af.
    Nou is mijn vraag kan dit de innesteling zijn, bloedvaatje, baarmoedermond of een voorteken op een miskraam?
    Ik heb de echo pas over 2,5 week dus dat is wel heel lang wachten en om in onzekerheid te zitten.
    Alvast bedankt voor jullie ervaring/mening

2. mappel

mappel Niet meer actief

Ik zou voor de zekerheid de verloskundige even bellen (kan altijd he!!!), want ik zou het niet weten, zou een echo uit moeten wijzen...

3. Mandyv

Mandyv Lid

9 mrt 2013
    28
    0
    1
    NULL
    NULL
    Verloskundige zei dat het vanalles kon zijn en dat ik moest wachten totdat ik de echo heb..
    Maar dat duurt zo lang. 2,5 week :(

4. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Ik denk toch dat je de echo af moet wachten.
    Bloedverlies kan van alles zijn en kan alle kanten op gaan, de goede maar ook de minder goede.

Het is moeilijk te zeggen of je nog zwanger bent na het verlies van de 'slijmprop'.
    Kan je niet vragen of je eerder mag komen?

5. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Ik heb redelijk veel bloedverlies gehad met +/-6 weken. Daarna was de echo nog goed. Zo lang er geen stolsels bij zitten mag je hopen op een goede uitkomst heb ik geleerd.

Voorzichtig gefeliciteerd!

6. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Zou het indd gewoon afwachten en als je het niet vertrouwd de vk bellen..

Deel Deze Pagina