eenvriendin van me heeft wel wat van ikea. Het bedje is heel leuk alleen moet je dan ook daar t matrasje kopen want t heeft een afwijkende maat. Ook het beddengoed heeft een afwijkende maat. Als je gewoon alles daar haalt is het geen probleem. Ik zelf zou t niet erg vinden als de lakentjes wat groter of kleiner zijn, je stopt t toch in. En de hoeslakens stop je gewoon wat verder onder de matras. Zij heeft ook een kast met commode ofzo in een, die ziet er leuk uit en voor op dat kleine kamertje wat zij heeft ook heel praktisch
Wij kochten geen bedje en matras bij Ikea, juist vanwege de afwijkende maat. Nu kan ik gewoon lekker hier in de stad naar de hema enzo voor beddengoed. Dat scheelt geld, want anders moeten we met de trein naar Amsterdam.
Ohh dat is wel irritant dat het een afwijkende maat is, dan zou ik het niet doen, want dan moet je idd als je iets anders wilt ofzo weer helemaal naar de ikea.
Ik weet al welke ik wil maar das niet bij de ikea vandaan. Maar vroeg het me gewoon af. Want ze hebben wel 1 serie staan die is best schattig. Maar lekker gedoe is dat dan. Dan ben je min of meer altijd aan de ikea verplicht.
Nou ik moet zeggen dat ik in t ikea bedje gewoon beddegoed van de hema en prenatal gebruik en t past perfect. Dus t is echt niet nodig om alles bij ikea te kopen.
Ook wij hebben de commode van de Ikea en het ledikantje. Maar die zit nog in de doos aangezien we voor de 1e maanden een wiegje hebben. Commode is erg praktisch voor op een klein kamertje!
Wat hebben jullie dan voor matrasje er in? Want soms hoor je over airosleep ofzo.. dat lijkt me wel heel veilig
Wij hebben ook een babykamer van Ikea, voor de 2e wordt die ook weer gebruikt. Wij hebben het matrasje bij de IKea gekocht, maar beddengoed en al koop ik gewoon bij Hema, Prenatal of wat dan ook. Het matrasje van IKea is ook heel goed.
Ook wij hebben de hele kamer bij Ikea vandaan. Moesten er wel voor tussen Amsterdam en Utrecht heen en weer rijden, maar ik ben er nog steeds erg blij mee! Nu voor de 2e gooien we er een likje verf tegenaan, en het ziet er weer helemaal anders uiit! Ook de lakentjes heb ik gewoon bij de Hema vandaan, en geen problemen mee gehad!
wij hebben ook van het weekend een bedje, matrasje en een kast (met commode-opzetstuk) bij de ikea gehaald. We halen later nog een kast uit dezelfde lijn (maar dan wel de grote kast, en niet de kleine kast, anders kunnen we over 1 of 2 jaar weer een kast kopen).
vraagje he hebben ze die ook in het wit? en hoeveel waren jullie eraan kwijt? sorry brutale vraag... groetjes Iman