Ik heb vandaag mijn eerste termijn echo gehad en opeens zei de gynaecoloog: dat is er 1... en dat is er nog 1... Zwanger van een tweeling dus! Dat is even schrikken, maar ook erg leuk! Gelukkig klopten er ook twee hartjes, dus dat is helemaal goed! Ik ben uitgerekend op 8 juli 2009. Zijn er nog meer tweelingmoeders hier? Ik zou graag ervaringen uitwisselen!
Dank jullie wel! Ik ben zelf ook in juli geboren, dus het is zeker een mooie maand! De moeder van mijn vriend is van een tweeling, maar ik las net ergens (ben maar heel hard aan het lezen geslagen, want op een tweeling was ik niet voorbereid ) dat het eigenlijk alleen via de moeder doorgegeven kan worden. Dus het lijkt erop dat het gewoon geluk is! Jullie ook allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap natuurlijk!
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan! Voor meer tweelingmama's zie -> Tweeling. Liefs, Hanneke!
Gefelciteerd! Ik ben ook zwanger van een tweeling!Er is iid een speciaal topic voor.Maar je mag me altijd pben alles is voor mij ook nieuw, heb al wel een dochter van 4,5.Ik ben eind juni uitgerekend.
Hey van harte! Ik heb een tweeling van ruim zeven weken. Heel leuk maar heel veel werk.. is het uiteraard helemaal waard!Weet je of het 1 of 2 eiiig is? Ik hoop dat je zwangerschap goed verloopt!
hier (nog) geen tweeling maar een relatief grote kans erop. in mijn familie komen 4 twee eiige en 1 eeneiige tweelingen voor. mijn broertjes zijn tweeling en mijn zusje was het ook, maar haar zusje is al heel vroeg in de zw.schap overleden. wij houden er dus rekening mee dat we tijdens de eerste echo 2 eventueel 2 baby's kunnen zien. kan me voorstellen dat je even schrikt, en het zal zwaar zijn maar ook leuk! mijn familie heeft het tenminste steeds als heel positief ervaren.
gefeliciteerd met de 2 kloppende hartjes! hier is trouwens het tweelingtopic: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=24720