hej ik heb een vraagje ik weet dat je defagal mag hebben (laatst al een topic over geopend) maar ben vanmorgen met de oudste naar school brengen onderuit gegaan op de veranda een een trapje van 3 treden af gevallen nu doet me rug zo gigantisch zeer en heb geen defagal in huis zou 1 improfen van 400 mg kwaad kunnen zodat het voor ff te houden is. gr. christiane
weet iemand of dit kwaad kan ? als het kwaad kan neem ik het ook nie maar weet het zelf niet en me vriend ook niet denk even hier vragen of iemand het weet want me rug doet echt zo zeer
hallo, wat akelig meid,hoop dat het straks wat beter gaat met je. voor zover ik weet kun je tijdens de zwangerschap alleen paracetamol gebruiken en geen andere pijnstillers dan alleen in overleg met de arts of vk. dus neem niet zomaar wat. heb nog wel een tip voor je....ik ben namelijk al jaren rugpatient wegens een vergroeiing. nu wrijft mijn man altijd op de zere plek een spulletje in die je moet halen bij de (niet lachen)dieren winkel. het heet osmonds witte olieen en stinkt een beetje maar het helpt tenminste wel en daar gaat het om. weet niet natuurlijk als het jou ook zal helpen maar je weet het niet als je het niet probeert. de boer wrijft dit in de gewrichten van zijn koeien als die er problemen hebben enzo. en het kan geen kwaad in ieder geval. veel sterkte meis. liefs Sjeima