Hallo allemaal. Ik wilde jullie wat vragen. Heb gisternacht erg last van mijn maag gekregen. Misselijk en grieperig gevoel. Ben toch in slaap gevallen maar werd wakker met de ergste maagpijn die ik ooit heb gehad( heb eerder maagklachten gehad en is vierde zwangerschap dus ik weet wel wat maagpijn is) Pijn heeft uren aangehouden en ik wist niet waar ik het zoeken moest van ellende. Partner was tot overmaat van ramp niet thuis en niet bereikbaar dus voelde mij dubbel rot. Ben op een gegeven moment gaan googelen op maagpijn en zwanger en dan kom je uit bij zwangerschapsvergiftiging. Schrik schrik. Heb getwijfeld om verloskundige te bellen maar wilde haar niet wakker bellen. Nu vanmorgen wel gebeld en zij ging het hele riedeltje aan de tel met mij door. Wazig zien? Duizelig? Hoofdpijn? Vocht vast houden? Op alles nee. Maagpijn is er nog wel maar veel en veel minder en dat vond zij ook een goed teken. Ook dat ik verder geen symptomen heb en dat dit mijn vierde zwangerschap is. Afgesproken dat ik weer bel als het erger word en voor morgen een afspraak maak. Wie herkent dit? Ik ben deze zwangerschap al een paar keer flink geschrokken met nare dingen en word er erg emotioneel van. Bah...
Bah wat naar zeg. Hoe gaat het ondertussen met je? Ik heb zelf ook al een paar keer enorme maagpijn gehad in deze zwangerschap. Zo vermoeiend en je voelt je dan zo ellendig. Ik wist niet dat het een teken van zwangerschapsvergiftiging was. Ik heb zelf wel een voorgeschiedenis met maagklachten, dus ging er eigenlijk vanuit dat het nu in de zwangerschap weer wat gevoeliger is allemaal. Hoop dat jij geen last meer hebt gehad de afgelopen dagen?
niet zo erg als wat jij beschrijft, maar in de nacht van zondag op maandag heb ik me heel beroerd gevoeld. ook erg last van mn maag/maagzuur en vreselijk misselijk. ook vage hoofdpijn, voelde me 'raar'. Maandag overdag was het gelukkig al een stuk beter. ik heb ook even getwijfeld of ik de vk moest bellen, maar niet gedaan en er na maandag ook helemaal geen last meer van gehad. vandaag bij de controle wel even aangegeven en volgens haar kon het heel goed een soort buikgriep zijn, aangezien er van alles heerst zei ze. hoop voor je dat het gauw weer weg is, onzeker kan je daar van worden he?
Wat toevallig ik ben vannacht ff na 1 uur ook wakker geworden van helse maagpijn. Ik kon niet meer liggen, zitten of staan, wist niet meer waar ik het zoeken moest. Ik werd er letterlijk niet goed van. Heb me vandaag ook de hele dag hondsberoerd gevoeld en voornamelijk de hele dag op de bank en in bed doorgebracht. Voel me nog niet super, veel opvliegers en maag is echt gevoelig. Zou er iets van een griepje heersen ofzo waar we gevoelig voor zijn? Ondanks dat mijn beebje al is ingedaald heb ik nog het gevoel dat me alles omhoog wordt geduwd. Echt heel pijnlijk. Als ik zo de laatste 4 weken nog moet..
Ik heb ook van zaterdag op zondagnacht enorm veel pijn gehad in het 'maaggebied'. Boven in de buik. Kijk eens in dit topic http://www.zwangerschapspagina.nl/gezondheid/461979-galstenen-ervaring.html