Gisteren zijn we voor de echo geweest. Utwendig wou niet dus al heel snel over gegaan op inwendig. Toen was het snel te zien. Er kloppen twee hartjes!!! We schieten beiden in de lach. Mijn vriend had het verwacht, geen idee waarom! Maar het is echt...we krijgen twee kindjes!!!! Gr Brenda
Haha gefeliciteerd!! Dus jij bent ook een Januari mama net als ik? Ik verwacht ook een 2 eiig tweeling!!
Super zeg, gefeliciteerd! Dubbel verassing dus. @ Eleni jij ook een tweeling, leuk man jij ook gefeliciteerd!
hoi blubje, gefeliciteerd! ik weet hoe je je voelt, het is bij ons net zo gegaan! jij bent wel verder dan ik, ik ben zo'n 7 weken in verwachting van een 1 eiige. helemaal spannend, hoor. xxx
Wat een leuke verrassing zeg! Gefeliciteerd! Weet ja ook al of het een-eiig of 2 eiig is; of kunnen ze dat pas later zien???
Echt ontzettend leuk zulk nieuwsIk zou denk ik wel even aan het idee moeten wennen want je verwacht er toch eerder 1tje
Gefeliciteerd hoor!! En de andere 'aanstaande tweelingmama's' natuurlijk ook! Ik kan je vertellen dat het erg leuk is om 2 ukjes te krijgen! p.s. Er is ook een tweelingtopic: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/21941-tweeling.html Ookal schrijf je niet (vaak) mee (zoals ik... ), toch leuk om mee te lezen.